Fijn bedrijf, leveren goede kwaliteit met een snelle verzending!

Toppie.

Mooi op tijd en netjes verpakt afgeleverd.

alles correct en snelle levering

Gedeelte snel geleverd

Deel snel geleverd. Wat ontbreekt via mail doorgegeven. Dezelfde dag antwoord gekregen ook al was het een zondag. Hopelijk volgt de rest nu ook.

Goede kwaliteit van de producten en een snelle levering.

De producten voldeden aan mijn verwachtingen. Ik zat met een deadline betreft de levering maar die werd probleemloos gehaald. Aldus een tevreden klant!

Prima door de jaren heen

Goede producten en fijne communicatie

Vlotte en correcte levering

Vlotte en correcte levering

snel geleverd en top kwaliteit

Snel geleverd, goed verpakt en van uitstekende kwaliteit

Snel netjes en goed

Fijne website goede materialen snelle levering en netjes.

Altijd eerlijk en oprecht en helpt je waar hij kan

Top gozer. Zoekt altijd oplossing en lukt het hem ff niet gaat hij net O lang verder tot je tevreden bent. Goeie aanrader

Hele goede service

Dat ik er vaker spullen gaat halen

super

gemakkelijk te bestellen, en ook perfect geleverd

Keurige, correcte levering

ABC darts heeft netjes geleverd, door sneeuw had Post NL heel veel moeite, maar met enige vertraging toch bijna in onze brievenbus, die het pakje niet pakje, millimeter ouzo te dik, onze lange postbezorger kwam aanbellen en zo alles in orde!

Zeer goede communicatie en service

Ondanks een mislukte betaling van mijnen tweegen,toch nog alles vlotjes geregeld

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Duidelijke website met leuke producten. De eigen merk dartpijlen zijn, zeker voor die prijs, echt een prima aankoop gebleken.

Perfecte service

Onmiddellijke reactie op eerdere vraagstelling van onzentwege. Professionele raadgeving en snelle levering naar België. Super bedankt.

Topservice, zelfs op 2 dagen in België

Goede service, snel antwoord en zeer correct

Had een defect artikel ontvangen, na contactopneming direct een nieuwe verstuurd. Leuke service!

Top! Goede ABC darts en snel geleverd

Snelle levering en prima darts

Fast, friendly service

A company is measured not on when all goes right, but when something drifts. ABCDarts response to a slight mishap was swift and professional.

Verkeerd artikel gekregen

Ik had 23 grams besteld. Vervolgens ontving ik 24 grams. Na contact met de klantenservice bleek dat ik de pijlen retour kon sturen, maar dat 23 grams helaas niet op voorraad was. Lijkt mij op een ouderwets verkooptrucje.

Goede levering

Goede levering snelle service als het op voorraad is. 1min puntje bij slecht weer duurt het wat langer.

Snel geleverd en pijlen zijn super!