Over nagedacht aangezien ik meerdere flights besteld had deze gewoon samen in 1 zakje te doen

Goede service voor kleine prijs

Heel tevreden van correcte en snelle service.

Keurig geleverd

Goeie ervaring

Op tijd,en gebruiksklaar

Absoluut top

Gemakkelijke website, enorm veel keuze en vooral en vlotte en snelle levering.

Goed geregeld

Wat ik bestelde is goed aangekomen

Helemaal top!

Netjes en optijd ontvangen

Pakketjes goed verpakt binnengekregen zelfs met hoesje voor de pijlen en een blokje waar de pijlen in kunt doen na het darten het feit dat ik het erbib heb gekregen ben ik heel blij om want had niet erbij bestelt en ik kreeg ook leer soort van pijlen houden heel blij mee en had er ook kleinere shafts bij gehad weet niet of die cadeau waren ofnie ben zelf ook nieuw hierin bedank!!

goed en snel

snel gevonden wat ik nodig had tegen de prijs die ik wilde!

Gewoon goed

Gewoon goed je krijgt precies wat je besteld op tijd na bevestigingsmail een goed adres voor alle dartspullen

absoluut top

Ik heb herhaaldelijk bestellingen gedaan en ze zijn allemaal snel en goed geleverd. Ook extra wensen waren geen probleem. Gewoon top.

Alles Super

Schneller Versand Top

Niet alle zijde waren bedrukt

Helemaal tevreden!

Heb aantal weken geleden bestelling geplaatst, was op vakantie dus moest even wachten op gebruik maken van de nieuwe flights en shafts die ik gekocht heb. Ben nu weer thuis en moet zeggen dat ik erg tevreden met de ontvangen producten, kwaliteit van de verpakking en klantenservice. Ik ga zeker weer bestellen bij ABC-darts.

Inorde

Correcte levering, na 2 dagen had ik mijn pakket

Mijn kleine bestelling, groots verwerkt

Bestelling in het weekend geplaatst, dinsdagmorgen gaat de zaak open, dinsdagmiddag al in de brievenbus, sneller gaat niet, chapeau

Uitstekend!!

Goeie en snelle levering!

Zeer snelle levering.top

Zeer snelle levering. En goed materiaal. Ik zal zeker nog een bestelling doen.

Super tevreden

Na de bestelling liep alles zoals werd aangegeven, en kwam keurig op de aangegeven tijd binnen. Kwaliteit van de bestelde spullen ook hartstikke goed!

Belachelijke gang van zaken

Tis erg vreemd dat je op de site zwarte opdruk kan bestellen, ze vervolgens zilveren opdruk leveren en ze a, van te voren niet ff bellen en b. je wel zwarte kunt krijgen maar dat duurt dan weer 4 weken omdat ze die zelf ergens ander moeten bestellen. Hoe vreemd is dit???? Doe dat dan gelijk, ik zal hierdoor nooit niks meer bestellen iig.

Geweldig, snelle service, vriendelijk en kwaliteitsproducten

Wij zijn zeer tevreden. Snelle service, zeer behulpzaam en vriendelijke mensen. Echt een aanrader! Ons gepersonaliseerd cadeau was zeer snel geregeld, zag er super mooi uit en is met veel dankbaarheid en tevredenheid door onze medewerker als jubileum cadeau ontvangen. Dit cadeau was een pijl in de roos! ;-)

Supper

Mijn er varing was top hele goede servis en heel vriendelijk een aan rader om bij te kopen groetjes

Goede kwaliteit en service uitstekend. Snelle reactie via mail.

Goede service snelle levering En nog de groetjes Ik ben de oud beheerder van De Haspel Goirle