Goede service snelle levering En nog de groetjes Ik ben de oud beheerder van De Haspel Goirle

Zeer goed , aanrader

Teleurstellend

Helaas heb ik nog niets ontvangen,alhoewel dat het vorige maandag al zou bezorgd zijn,of het zit bij jullie of wel bij post nl,ik hoop dat het geen weggegooid geld is van mijnenveger en ik hoop dat er nog 3en oplossing komt,dank je

Alles ok !!

Alles ok. We gaan nog bestellen.

Snelle levering goed materiaal

Gewldig

En zo lekker snel geleverd

super

tel. goede info gehad, smiddags besteld, de volgende dag in huis. top pijltjes en een mooi dartbord. op naar het ned. kampioenschap ;-)

Niets besteld en niets ontvangen, toch wordt een beoordeling gevraagd

Heb idd geprobeerd om iets te bestellen, maar er ging wat fout bij de betaling waardoor de order niet geplaatst is. Dat er in ‘het systeem’ kennelijk toch iets geregistreerd staat verwondert mij. Het siert het bedrijf dat ze blijven vragen naar mijn ervaringen, maar die heb ik dus niet (dat de betaling niet lukte kan ook aan mijn bank of internetverbinding hebben gelegen).

Mijn bestelling werd snel geleverd. De flights en shafts zijn zeer goede kwaliteit. Het is weer fijn darten met deze nieuwe onderdelen.

Alles top

Alles top, snelle levering

Snel en betrouwbaar

Op korte termijn snel iets nodig en ABC Darts heeft mij uitstekend geholpen.

fijne service

snelle levering.aanvaardbare prijzen.

Alles volgens afspraak!

Besteld, betaald en keurig en snel ontvangen!

Betrouwbaar

Even ging er wat fout tijdens de betaling. Het internet viel even uit. Via overschrijving alles kunnen volmaken. Bestelling zat een paar dagen later in de bus.

Rap geleverd top

Ik ga vaker bestellen Alleen de site moet duidelijker worden of het middel korte of lange shaft zijn Dat ik nog onduidelijk

Prima kwaliteit geleverd

Communicatie kan iets beter, verder prima

Gewoon waar voor je geld

De bestelling was oo tijd en netjes afgeleverd en een extra setje flights cadeau gekregen

product in orde, verzending niet

De verzending bedroeg 5.95 euro, echter is op de enveloppe (zonder tracking) te zien dat deze maar 3.18 euro gekost heeft. Er word vervolgens geen initiatief getoond om deze teveel betaalde kosten te vergoeden. Product was wel in orde en goede staat

Gewoon goed

Website...communicatie en levering TOP!!

Goede en snelle service, ook op vragen wordt netjes gereageerd.

Prima, als vaker dartspullen nodig heb ga ik hier weer heen!

Kreeg extra fligts bij de bestelling . Denk vanwege de bezorg kosten.

Snelle levering, aanrader om hier te bestellen

Prima kwaliteit

Heb wat shafts en flights besteld. Prima kwaliteit en ook niet duur Zeker een aanrader als je dart spul wil kopen of dat je wilt beginnen met darten

Goede kwaliteit spullen en snelle levering.

Zeer tevreden, heb oner andere een dart mat en pijlen besteld.

kennedylaan 65 5051xe Goirle