Perfect!

Er ging jammer genoeg iets mis met de betaling, maar na contact werd de bestelling geannuleerd en kon ik direct opnieuw bestellen en was het binnen 3 dagen binnen! Was blij dat het nog op voorraad was! Vriendelijke groet, Melvin Maaskant

• Welk product heb je aangeschaft? Avonturier voetenzak

Super snelle levering

Doen wat ze zeggen besteld en volgende dag geleverd. Zelfs in België. Super

• Welk product heb je aangeschaft? Haakaa kolf

Fijne communicatie, je weet waar je aan toe bent

Snelle levering, voordelig product

• Welk product heb je aangeschaft? Tuigje

Goede service, erg flexibel

In de avond mocht ik nog langs komen om de kaartjes vanuit Nederland op te halen. Ze zaten in een vervelende situatie maar blijven klantgericht en vriendelijk. Complimenten!

• Welk product heb je aangeschaft? Kraskaarten jongen/meisje

Geweldige slaapzak en snellere levering dan verwacht

Kwaliteitsproduct en snelle afhandeling van de bestelling. Ben zeer tevreden.

• Welk product heb je aangeschaft? Ergopouch sleeping bag 3.5 TOG

Goede website verantwoorde producten

Wat een mooie website. De ecologische spullen zijn heel aantrekkelijk. Mijn hond is verzot op de hoogwaardige gezonde diervoeding.

• Welk product heb je aangeschaft? Babykleertjes en Barf voeding voor de hond.

Good service

Delivery was quick and correct. It was a nice touch to have a personalized and handwritten card along with the order.

Fijn bedrijf, maar communicatie per mail lastig

Een super bedrijf als het om opnemen bestellingen gaat, ook de levering is top georganiseerd en snel :-) Echter bij een klacht/opmerking wordt het een uitdaging want dan wordt je gevraagd een mail het in het frans te schrijven, als dit echt niet lukt dan mag engels ook... dit had ik niet verwacht, en vind ik minder! Zeker omdat er heel veel nederlandse mensen bestellen bij dit bedrijf en de recenties goed zijn! Verder ben ik zeer tevreden!!!

• Welk product heb je aangeschaft? Familliedoo 4lingwagen

Volgende dag al geleverd, netjes ingepakt en mét een persoonlijk kaartje. Veel dank!

Snel bezorgd, persoonlijke service, heel goed

Het pakketje was binnen 1 dag in huis en er zat een lief persoonlijk kaartje bij, waar ik persoonlijk heel blij van werd! Super leuk en bedankt

• Welk product heb je aangeschaft? 2 slabbertjes en een kraskaart

Gewoon goed!

Snelle bezorging van mijn bestelde product. Goed verpakt. Product, een vierling buggy bevalt prima!

• Welk product heb je aangeschaft? Vierling wagen (buggy)

Top service, goed geholpen

• Welk product heb je aangeschaft? vierling kinderwagen

Direct een antwoord op mijn vraag en pakje goed ontvangen

Vlotte service, alles goed ontvangen

• Welk product heb je aangeschaft? 6ling buggy familidoo

De wagen in de ochtend besteld. Werd een uur later gebeld of ik thuis was. Zelfde dag de wagen nog in huis! Geweldig!

• Welk product heb je aangeschaft? Familidoo vierlingwagen

vlotte service

heel vlot contact en ondanks niet beschikbaar zijn van een item heel goed alternatief voorgesteld gekregen en geleverd

• Welk product heb je aangeschaft? babyhangmat

Slechte communicatie

Wij begrijpen dat het een en ander fout kan lopen bij een leverancier of iets dergelijks. In zulke gevallen is het wel fijn als er vanuit Babykraam zelf actie wordt ondernomen en dat je als conusment niet zelf continu erachteraan moet zitten. Aan de telefoon wordt er altijd netjes gecommuniceerd, maar ik denk dat het qua communicatie en reactietijd op de email echt veel beter kan.

geweldig

ik voelde mij een gewaardeerde klant. zo leuk ook dat kaartje er bij. echt persoonlijk voelde het. en telefonisch contact was ook zo vriendelijk. zal zeker nog eens bij jullie bestellen.

• Welk product heb je aangeschaft? vierlingwagen

hardstikke goed

Eerst gebeld voor dat ik ging bestellen om nog wat meer informatie over de kinderwagen. Daarna zat er tussen bestelling en levering heel weinig tijd. Waardoor ik in mijn gastouderopvang supersnel gebruik kon maken van het bestelde. Echt een aanrader dus.

• Welk product heb je aangeschaft? vierlingwagen en voetenzakken

Duidelijke informatie over levering! Vrij vlotte levering.

Snelle en goede levering

De bestelling was snel binnen, leuk ingepakt en met een persoonlijk kaartje erbij. Dat is heel bijzonder. We zijn tot nu toe erg tevreden over het product.

• Welk product heb je aangeschaft? riem

Snelle levering, goede communicatie

Mijn bestelling is vlotter geleverd dan aangegeven werd, dat is altijd superfijn! De verschillende betaalmethoden en de goede communicatie maken het helemaal af. Ik heb geen problemen gehad met mijn bestelling, maar ik vermoed na het lezen van de mails, dat de service top zal zijn!

• Welk product heb je aangeschaft? Familidoo vierlingwagen

Top bedrijf..goed contact via mail..en product keurig geleverd En heel heel tevreden met mijn aankoop de vierling wagen

• Welk product heb je aangeschaft? Vierling wagen

Snelle levering en een unieke ervaring!

De kraskaartjes kwamen met een persoonlijk bedankt en een heerlijke verassing!

• Welk product heb je aangeschaft? Kraskaartjes

Favoriete koesdoek

Noor is gek op haar doekje, ze slaapt ermee en neemt 'm overal mee naar toe! Absolute aanrader!

• Welk product heb je aangeschaft? Sweat Dreaming Limited Editions Rijkmuseum LEEUW Bumblebee

Duidelijke site, makkelijk om af te rekenen, snelle levering, lief kaartje bij het pakketje, goed materiaal. Dat verdiend dus 5 sterren!

• Welk product heb je aangeschaft? handschoentje

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)