Super prijzen en service!!!

Super prijzen en service!!!

Snelle bezorging en fijne persoonlijke website

Fijne persoonlijke site. Heel knus en vriendelijke sfeer.

• Welk product heb je aangeschaft? Belly bandit

Precies goed

Precies wat ik wilde in de tijd die er minimaal voor stond. Kan niet meer wensen.

• Welk product heb je aangeschaft? Wubbanub spenen

Goed en snel ontvangen

Goed en snel

Super netjes geleverd!

Pakketje was netjes verpakt en het ziet er allemaal goed uit! Ik had alleen een kraskaart besteld en heb een doosje gekregen :) , maar dit vind ik eigenlijk nog leuker!

• Welk product heb je aangeschaft? Kraskaarten

Leuke site, mooie spulletjes en snel geleverd

• Welk product heb je aangeschaft? babyspullen

Bestellen ging makkelijk. Levering was snel. Originele wubbanub. Erg blij mee want onze dochter heeft de giraffe sinds haar geboorte.

• Welk product heb je aangeschaft? Wubbannub Giraffe

Mooi product

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling en zal voor de toekomst zeker aan jullie denken.

• Welk product heb je aangeschaft? Badcape met naam

Klantvriendelijk

Ik had een voicemail met een bericht dat één van m'n items niet beschikbaar zou zijn. Halverwege de zin waarin de mogelijke oplossing werd geboden, vond diegene alsnog mijn bestelde product en was het bericht dat mijn bestelling compleet geleverd zou kunnen worden een dag na de bestelling. Dat is pas pro-actieve klantenservice! Haha.

Prima levering

Fijn dat er gebruik gemaakt wordt van gebruikt verpakkingsmateriaal. Alle kleine beetjes helpen. Op het laatste moment kon ik nog een adreswijziging doorgeven.Top!

• Welk product heb je aangeschaft? Kindertuigje

Goede snelle service

Erg tevreden, goede dnelle service en leuk cadeautje erbij gekregen. Geen 10 omdat van 1 product dat ik wilde bestellen ze nog maar 1 stuks op voorraad hadden.

• Welk product heb je aangeschaft? Babyspenen

Snelle service en vriendelijk

Mooi product, voor een goede prijs en snelle service. Ik ben zeer tevreden!

• Welk product heb je aangeschaft? Spark opvouwbare fiets

Gewoon goed

Ik was niet op zoek naar baby artikelen maar naar verantwoorde, gezonde producten en die hebben ze ook. Bestellen ging goed, voor eerlijke prijzen. Kwam er wel tijdens afrekenen achter dat er minimum bestelbedrag van toepassing was ondanks de verzendkosten. Dus kocht ik meer dan in eerste instantie mijn bedoeling was maar achteraf ben ik wel tevreden met mijn aankoop ! Snelle levering en goed op de hoogte gebracht van de verzending. Was wel bijzonder ingepakt, onze postbode had er schik in ☺️

• Welk product heb je aangeschaft? Lippen zonnebrand en deodorant

Snelle levering goede klantenservice

Er ging wat mis bij het bestellen, wou achteraf betalen maar dat lukte niet via de site . Even gebeld met het bedrijf heel behulpzaam en zorgde ervoor dat goed kwam . En dat de bestelling er snel was en iets mee was kleinigheidje ook nog een compensatie Gr natasja Dikke duim omhoog

• Welk product heb je aangeschaft? Speelkleed savannah

op tijd bezorgd, leuk boek

Leuk cadeautje. op de afgesproken bezorgd.

• Welk product heb je aangeschaft? dubbelzijdig boek voor baby's

Zeer vlugge bezorging

Opvolging van de bestelling werd persoonlijk door mailtje met suggestie aanpassing bestelling. (De gekozen kleur van het lakentje was niet op voorraad, waardoor de levering langer zou duren, tenzij aanpassing - vrije keuze). Op 1 dag was de bestelling dan ook in huis. Ook verdere vragen over de bestelling werden vlot opgevolgd en beantwoord. Het was haast een "persoonlijke" shop-ervaring. Zeer tevreden over de geleverde artikelen. AfterPay ... Makkelijk en veilig.

• Welk product heb je aangeschaft? Parkmatras met hoeslaken

Heel behulpzaam, fijna assortiment, site kan duidelijker

Blij met het duurzame aanbod, vriendelijk en behulpzaam geholpen, maar binnen de site zoeken was lastig (beetje chaotisch qua categorieën o.a.). Specifiek voor het borduren van het door mij bestelde product wat niet duidelijk bij dat item dat ik ook lettertype en kleur kon kiezen, die opties stonden niet in het bestelvenster van dit product. Gelukkig belden ze daarvoor erachteraan na de bestelling (heel fijn!). Ik heb toen gekozen op basis van de opties die bij een ander product stonden (omslachtig), maar kon daar wél het lettertype zien, maar níet hoe dat zou uitpakken met de precieze naam (onhandig). Het uiteindelijke resultaat is dat de 'm' uit dit lettertype wat vreemd blijkt, waardoor het nu lijkt alsof er 'Saw' staat op 'Sam'. Het was erg fijn geweest om de gekozen tekst vooraf in dat lettertype te kunnen zien, want dan had ik dat vooraf kunnen zien en een ander lettertype gekozen.

• Welk product heb je aangeschaft? Badcape met geborduurde naam

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit producten, snelle levering. Persoonlijk

• Welk product heb je aangeschaft? Slabben met mouwen

n

• Welk product heb je aangeschaft? Babybuikband

Vlotte verzending

Pakket vlot binnen

• Welk product heb je aangeschaft? Omslagdoek

Marig

Ik had een boek besteld en gevraagd deze als kado in te pakken hier ook voor betaald en het boek werd geleverd zonder kadopapier eromheen

• Welk product heb je aangeschaft? Boek

Eerste bestelling helemaal top

Zoals ik al aan gaf. Mijn eerste bestelling helemaal top.

• Welk product heb je aangeschaft? Keuken stap kruk

No delivery?

Difficult to answer this, as my delivery is now a few days late and I have no idea when it's coming. And your email is titled "Have you received your package?"... NO.

Snelle, correcte levering met persoonlijke touch!

Zie boven

• Welk product heb je aangeschaft? Loopkar

Niks ontvangen

Ik heb nog niks ontvangen

• Welk product heb je aangeschaft? Swimg

Oei, wat vervelend om te lezen dat u het pakket blijkbaar nog niet ontvangen heeft. Wij hebben uw pakket nochtans op de dag van bestelling (direct dus) netjes afgeleverd bij postnl, dus wij betreuren het nu een beetje dat we direct van een 1 voorzien worden, zonder ook maar één vraag over waar uw pakket zich bevindt of wat er aan de hand zou kunnen zijn. Overigens zou u deze informatie zelf uit de u toegezonden track&trace code kunnen halen. Diep bedroefd verblijf ik, Frances De reis van je pakket 28 april 3:30 Wegens drukte is je zending vertraagd. Deze zal zo snel mogelijk worden bezorgd Bezorgtijd nog onbekend 26 april 4:15 Door grote drukte duurt het wat langer dan normaal. We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te bezorgen 25 april 16:20 Zending is ontvangen door PostNL

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)