Super tevreden !!

Slaapzak is lekker groot en super zacht!!! Hier een gelukkige mama !

• Welk product heb je aangeschaft? Slaapzak

Snelle nette levering

Product voldoet aan wensen. Levering snel en netjes. Top!

• Welk product heb je aangeschaft? Riem

Snelle reactie en goeie service!!

S avonds laat nog een berichtje gestuurd. Tot mijn verbazing kreeg ik zo laat nog reactie, gewoon top! Deal was snel gesloten en de volgende dag de bestelling al binnen. Inclusief nog een persoonlijk kaartje. Echt een aanrader!!

• Welk product heb je aangeschaft? Puckababy

Super snelle en goeie service

Binnen 24 uur geleverd. Leuke persoonlijk kaartje erbij. En het allerbelangrijkste mijn dochtertje is helemaal blij

• Welk product heb je aangeschaft? Speen met konijntje

Keurig en netjes afgeleverd

Hele goede producten en netje op tijd geleverd

• Welk product heb je aangeschaft? 2 kinderriemen

Wat een leuke webshop!

Wat een leuke winkel, en bij alles wat je koopt weet je dat het verantwoord is. Daarna leuke prijzen. Ik ga hier zeker vaker bestellen! Snelle levering en zelfs een persoonlijk kaartje erbij, dat maakt echt een verschil!

• Welk product heb je aangeschaft? Meerdere, van toilettas tot deo tot tandengel

Geen mail bevestiging gekregen en maand later kwam t pakketje pas na nabellen

Mail verstuurd waar niet op werd geantwoord. Maar aan de telefoon was de service wel goed en t pakketje werd binnen 1 dag verstuurd. Excuses werden ook gemaakt. Dus grotendeels goed gemaakt hiermee. Alleen is t jammer dat de hangmat die ik besteld heb, voor baby’s tot 6 maanden is. Mijne is al 4,5 maand dus t was al krap. Nu hebben we er niet zo veel meer aan ...

• Welk product heb je aangeschaft? Baby hangmat

Snelle verzending goed verpakt en echt een cadeautje om uit te pakke.

Zie titel

• Welk product heb je aangeschaft? Wubbanub

Snelle levering met persoonlijke groet!

Top product! Doet wat het moet doen..bedje bij hoofdeinde omhoog stabiel en veilig

• Welk product heb je aangeschaft? Baby bed blocks

Leuke kadootjes

Netjes verzorgd, op tijd geleverd volgens afspraak.

• Welk product heb je aangeschaft? Kraam kado

Persoonlijk en uniek!

Twee weken geleden heb ik een bestelling geplaatst bij De Babykraam. Toen ik het pakket ontving was ik blij verrast! Uiteraard was het artikel netjes en goed geleverd, maar daarnaast zat er een handgeschreven kaartje en een cadeautje bij. Heel leuk! Dat geeft net dat beetje extra :-).

• Welk product heb je aangeschaft? Clickety twister rattle oball

Snelle levering, personal touch, mooie producten

Snelle levering, personal touch, mooie producten EN perfect ingepakt voor makkelijke levering en geen overmatig verpakkingsmateriaal gebruikt. Helemaal top.

• Welk product heb je aangeschaft? walvis bijtring (cadeautjes, twee keer)

Snelle reactie, fijne producten

Voordat ik een slaapzak wilde bestellen, had ik wat vragen over het product via de mail gesteld. Deze werden snel en fijn beantwoord. De informatie op de site over het slaapzakje is erg uitgebreid en voorzien van foto's en filmpjes. Top! Het product kwam na bestelling al snel binnen met een attent kaartje. Daarnaast biedt de site allerlei fijne en goede producten aan. Fijne service dus!

• Welk product heb je aangeschaft? Slaapsuit 2.5 tog - Love to dream

Mooi product, goede service

Goede ervaring, mooi product, verpakt in een fijne hoes, snelle reactie bij vragen, goede communicatie

• Welk product heb je aangeschaft? Voedingskussen hen denim

Snelle levering, mooi produkt

• Welk product heb je aangeschaft? Babybadjas

Helaas wat mis communicatie

Zag pas na 5 dagen een mailtje dat jullie het gevraagde item niet konden vinden. Waarom niet even gebeld? Helaas kreeg ze dus het pakketje pas een week later iplv de dag dat ze uit het zh kwam! Jammer. Wel vriendelijke mensen.

• Welk product heb je aangeschaft? Allerlei kleine dingen

Het is inderdaad onze standaard om eerste bellen, en pas bij geen gehoor een mail te sturen. Dis zou dus bij u ook gebeurd moeten zijn, maar misschien is het om een of andere reden niet gedaan. Dat spijt ons dan. Groetjes, Frances

Zeer tevreden en klantvriendelijkheid.

• Welk product heb je aangeschaft? Gender reveal kraskaarten en sokjes

Wat een lieve mensen achter de webshop

Zelf kwam ik terecht op de site voor een prachtige aanbieding van deodorant. Aangezien de doelgroep voor de kleinsten is, moest ik mijn wagentje aanvullen met enkele babyproducten. Het aanbod was super. Ik heb mooie items gekocht voor een gezin met een baby dat gevlucht is uit Eritrea. Nou, voor een prikkie heb ik de mooiste spulletjes ontvangen. Plus: hele zachte prijsjes, lage verzendkosten naar NL, prachtige spulletjes, heel snel ontvangen, leuk verpakt met attenties (kaartje, thee, kortingscode). Kortom, wij hebben het kaartje bewaard. Indien wij een cadeautje voor een kleintje nodig hebben, zien jullie ons terug. Jullie zijn geweldig!

• Welk product heb je aangeschaft? Deo en babyspulletjes.

Supergoed, goed ingepakt, leuke attentie erbij.

• Welk product heb je aangeschaft? Slofsokjes

Online shoppen persoonlijk gemaakt!

Hoge klantgerichtheid en persoonlijke aandacht, ook bij een online bestelling. Hier zit passie achter!

• Welk product heb je aangeschaft? warmtekruik

Verkeerde babyfles

Aangegeven dat het een verkeerde fles was. Geen reactie daarop alleen een email of ik een reactie wil plaatsen. Bijdeze rest was wel ok :) Graag zien we nog de 126 ml avento anti kalk tegemoed.

• Welk product heb je aangeschaft? Baby stuf

Indien u inderdaad een verkeerd artikel ontvangen heeft, moet u dat melden via telefoon of email. Het review-systeem is daar niet het juiste medium voor.

Bestelling na een maand nog niet ontvangen

Een maand geleden heb ik een bestelling gedaan bij Babykraam, maar deze is nog steeds niet afgeleverd. Tussendoor heb ik steeds contact gehad met de eigenaar, maar die geeft aan afhankelijk te zijn van de leverancier die aangeeft dat het product afgeleverd is (wat niet zo is, ook niet bij buren). Ik heb nooit een track en tracé code ontvangen of andere informatie over verloopt van de levering. Ik zou babykraam willen adviseren om de levering zelf in beheer te nemen in samenwerking met een postbedrijf zodat deze problemen voorkomen kunnen worden en je als klant niet afhankelijk bent van een derde partij die niet bereidwillig wilt meewerken aan het zoeken naar het pakket. Ik hoop dat mijn product alsnog snel geleverd wordt maar heb er weinig vertrouwen meer in, terwijl ik het product al wel betaald heb.

• Welk product heb je aangeschaft? Belly Bandit

Top-service

Reageert snel op vragen, artikel is zoals verwacht, snelle levering, kortom.... Een aanrader!

• Welk product heb je aangeschaft? Babyvoedingskaarten

Snelle levering en een persoonlijk berichtje erbij :0))

• Welk product heb je aangeschaft? stoelverhoger simply good

De bestelde producten werden snel geleverd en met een persoonlijk kaartje erbij. Bedankt!

• Welk product heb je aangeschaft? Kinderwagen kabelslot, boekje

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)