Telefoonnummer wordt gespamd

Sinds ik hier via WhatsApp met hen heb gecommuniceerd word ik gespamd door allerlei malafide nummers. De speelmat die ik bestelde was niet op voorraad, noch de ratel. Ze hebben de speelmat wel voor mij nabesteld, maar de communicatie was matig, zoniet slecht. De ratel is geannuleerd want 'kunnen het niet in het warenhuis vinden' en wordt nu pas na een maand terugbetaald. Ik gun dit bedrijf het beste, maar ik kan het niemand aanraden om hier te bestellen.

• Welk product heb je aangeschaft? Dwinguler speelmat

We hebben je uitgebreid uitgelegd dat we aan het verhuizen zijn. Dat dwinguler uw mat niet op voorraad heeft was spijtig, maar je hebt aangegeven erop te willen wachten. Over spam door malafide nummers weet ik niks. Misschien iets meer info hierover, en dan graag per mail, en niet via het reviewsysteem? (wat overigens zoieso niet de plaats is om door de klantenservice iets gedaan te krijgen) Ook even laten weten of u uw mat nog hebben wilt via email aub. PS: Ons vaste telefoonnummer bestaat niet meer sinds de verhuis. Groetjes, Frances

Fraudeurs en dieven.

Het product is nooit aangekomen. Geen contact met de winkel. Schriftelijke e-mails en berichten op WhatsApp.

Vanwege onze verhuis zijn we alleen bereikbaar geweest via whatsapp. Ik heb absoluut geen whatsapp bericht van u, dus kan ik niet weten dat uw Baboa Borstkolf nooit is aangekomen. Wat is het dat u precies van mij wilt?

Goede ervaring

Eerste aankoop via dit bedrijf. Als positief ervaren! Pakketje was wat later maar hier werd goed over gecommuniceerd! Blij met deze aankoop!

• Welk product heb je aangeschaft? Vip slaapzak

Erg tevreden over het bestelde product.

• Welk product heb je aangeschaft? Waterblazer

Nooit ontvangen

Ik heb mijn pakket niet ontvangen en krijg geen contact met ze

Ik vond de kwaliteit van de rompertjes die ik heb laten bedrukken écht heel slecht.. Overal zit lijm en ik had verwacht dat het mooi bedrukt zou zijn. Maar het leek dat het er gewoon op genaaid was, het is ook best moeilijk te lezen. Niet helemaal wat ik er van had verwacht.

• Welk product heb je aangeschaft? Kraskaart peetoom/peettante

Goede producten

Ik heb een bola besteld en ben erg tevreden.

• Welk product heb je aangeschaft? Bola

Er was iets niet op voorraad en moesten deze bestellen bij de leverancier. Hebben mij hier direct van op de hoogte gebracht en 2dagen later werd het thuis geleverd

Product was goed verpakt en snel verzonden goede service.

Snelle reactie goede service

Zie boven

Besteld en geleverd wat een Top service Wat ziet de wagen er geweldig mooi uit daar ga ik met de kindjes veel plezier van hebben.

• Welk product heb je aangeschaft? Familidoo vierlingwagen

duidelijke site, niet duur en snel verzonden. Milieuvriendelijke verpakking

Ik waardeer het erg dat het pakketje verpakt was in papier en niet in een extra omdoos. Maar de sinterklaas print had best aan de buitenkant gemogen :).

Hele prettige communicatie en uitstekende service!

• Welk product heb je aangeschaft? Slaapzak XL

Vlotte vlugge levering! Een welverdiende 10! Proficiat

Vlot vlugge levering mooi verpakt

vlotte levering, goede service

Mooie slabbers. vlot geleverd. Makkelijk contact kunnen leggen, ivm niet voorradig zijn van een artikel. Snelle en nette oplossing hiervoor gehad. TOP

• Welk product heb je aangeschaft? slabbers

Mooie voetenzak besteld

Super mooie voetenzak besteld. Ik moest er heel even op wachten maar als je er naar vraagt, heb je gelijk contact en gaan ze er meteen achteraan. Dezelfde week nog geleverd en goeie kwaliteit! Bedankt :)

• Welk product heb je aangeschaft? Elodie voetenzak

Netjes, snel en duidelijk communiceren . Vriendelijk

Uitstekend!

Snelle verzending, dank!

Hele goede service

Dank jullie wel alles top in orde zowel verzending als comminucatie .

• Welk product heb je aangeschaft? Een roze neushoorn en roze kroeldoekje

Afgebeeld produkt wordt niet kompleet geleverd.

Zie boven. En meneer blinkt niet uit in vriendelijkheid.

• Welk product heb je aangeschaft? Kinderservies

Prettig geholpen en snel het product ontvangen, zeker een aanrader!

Ik heb besteld en kreeg kort hierop een telefoontje of er iets gewijzigd kon worden. Ik was het ermee eens en het pakketje is verzonden en keurig op tijd binnen gekomen. Een echte aanrader voor iedereen die prettig wil winkelen. Groet, Pierre

• Welk product heb je aangeschaft? Konijn doekje voor een baby

Snelle levering maar geen geld terug voor uitverkocht artikel

Het bestellen is makkelijk en levering van aanwezige artikel was snel en goed verpakt. Een artikel was uitverkocht, ten eerste had ik dat graag vooraf geweten ivm verzendkosten en ten tweede heb ik tot op heden geld voor dat artikel niet terug ontvangen. Op mail krijg ik geen antwoord dus onvoldoende.

• Welk product heb je aangeschaft? Mok en sleutelhanger

Precies zoals omschreven

Fijne, warme slaapzak. Eindelijk één voor wat grotere peuters.

• Welk product heb je aangeschaft? Slaapzak

klein probleempje, maar super snel opgelost

zeer goed

• Welk product heb je aangeschaft? kiddybus

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)