Snelle en goede services, goede kwaliteit

Ik vind dat jullie goed communiceren met de klant en de kwaliteit van het product is in mijn ogen top. Ik vind het ook super lief dat ik een persoonlijk kaartje erbij kreeg!

• Welk product heb je aangeschaft? Wally de walvis

Prima levering

Snelle levering.

• Welk product heb je aangeschaft? Sleeptrainer

Netjes bezorgd en verpakt met een persoonlijke touch. Heel leuk!

Leuk met een persoonlijke touch. Kunnen vele retailers een voorbeeld aan nemen.

• Welk product heb je aangeschaft? Boxmatras

Hardstikke goed

Ik heb twee ergopouches, een babykamer safari zetje en een speelmat besteld. Alles kwam snel bezorgd, alleen was het safarizetje uitverkocht. Ik kreeg er een leuke knuffel voor in de plaats. Ondanks dat dat super lief is, had ik liever zelf een ander item willen kiezen.

• Welk product heb je aangeschaft? zie boven tekst

Top levering

Vlotte bestelling, heel ruime keuze En de levering verliep heel vlot & correct!!

• Welk product heb je aangeschaft? Surprise box

Super bezorging met een persoonlijke noot

Snel bezorgd. Zat goed verpakt. Deze mensen hebben hart voor de zaak. Leuk!

• Welk product heb je aangeschaft? Zazu knuffels en horen speelgoed

Uitstekende service!

Overzichtelijke site, en snelle verzending! Pakketje was mooi en stevig verpakt! Alsook het persoonlijke kaartje erbij was een leuke extra! Zou zeggen, doe zo verder!

• Welk product heb je aangeschaft? Kraskaart 10-pack - gender reveal - Verklap het geslacht van de baby

Snelle service met kwaliteit producten

Goede ervaring. Snelle levering met kwaliteit spul.

• Welk product heb je aangeschaft? Afdruiprek Boon

Snelle levering, goede producten

snel in huis, netjes verpakt

Alles naar wens.snelle levering

Mijn eerste kennismaking met de babykraan was uitstekend.Ik zal nog meerdere aankopen doen

• Welk product heb je aangeschaft? Schommelscooter

Uitstekende en snelle service

Ik had een toilettrainer besteld voor mijn dochtertje. Goed en snel geleverd, prima product! Bij de bestelling zat zelfs een handgeschreven notitie! Het is fijn als er moeite genomen word om zo’n persoonlijke touch bij te voegen.

• Welk product heb je aangeschaft? Toilettrainer Kiddyloo

Ik heb de sluitband nog niet kunnen gebruiken omdat ik nog zwanger ben. Ik heb voor dit product gekozen omdat deze ook om de heup gedragen kan worden en het lijkt mij dat extra steun daar prettig is. De sluitbanden van uw concurrenten hebben dit niet of worden aangeboden door producenten uit landen waar de vrouwen behoorlijk kleiner en een tengerder postuur hebben. Product valt klein, vind ik, voor mijn zwangerschap had ik maat S soms M. Ik ben 10 kilo aan gekomen tijdens de zwangerschap. Na de bevalling zal hier misschien 4 extra kilo van over blijven. Heb maat M/L besteld, deze past, straks wel, wanneer ik bevallen ben. Maar heb je voor je zwangerschap al maat L/XL dan weet ik niet hoe goed de sluitband zal passen. Misschien dat er ook nog een L/XL en XL/XXL variant aangeboden kan worden en het zou ook prettig zijn als de maatvoering meer realistisch is. Dus de S/M. Zou beter als XS\S aangeboden kunnen worden en de M/L als M verkocht kunnen worden.

• Welk product heb je aangeschaft? Sluitband

geld kwijt

Zeer slechte ervaring met dit onprofessionele ´bedrijf´. Ik had een Litaf universeel meerijdplankje besteld, dat bezorgd werd in een bol.com doos. Het plankje bleek kapot. Ik heb contact opgenomen en toen werd me verteld dat het plankje eigenlijk uitverkocht was en dat ze het dus maar op bol.com voor me besteld had. Ik heb het dus teruggestuurd en inmiddels, ruim een maand later, heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Geen geld en geen plankje dus.

• Welk product heb je aangeschaft? Litaf meerijdplankje

Snelle levering, leuk ingepakt: top!

Makkelijk bestelproces, snelle levering. Fijn dat ze een inpakservice hebben. Leuk verpakt en een persoonlijk kaartje erbij: erg attent!

• Welk product heb je aangeschaft? Bijtring, voedingskaart

Prima service , snelle levering.

Alles was keurig verpakt en snelle levering van pakket .

• Welk product heb je aangeschaft? Boxmatras , hoes , letterslinger en monkapjeddoosjes .

Zeer goede service

Fijne webshop en goede service

• Welk product heb je aangeschaft? Haarband en riemen

Zeer laat geleverd

Heb meer dan 2 weken moeten wachten op een product dat 4-5 dagen levertijd zou moeten hebben. Heb er vervolgens zelf achteraan moeten bellen anders had het waarschijnlijk nog langer geduurd.

Netjes en op tijd afgeleverd.

• Welk product heb je aangeschaft? Fopspeen

Goed!

Product was in eerste instantie niet op voorraad, maar heb aangegeven een melding te willen ontvangen wanneer dit wel het geval was en dat was al erg snel. Na bestelling ging de verzending heel vlot en geleverd op de beloofde dag. Leuk ook dat er een klein persoonlijk kaartje bij zat. Zou jullie website zeker aanraden.

• Welk product heb je aangeschaft? boxmatras

heel snel, mooi product en mooi ingepakt, fijne winkel!

alles was perfect

• Welk product heb je aangeschaft? knuffel

Grote van het product, potje voor de babies eerste tandje, is niet correct in de bestellijst op de website. Is normaal klein potje deze pot vind ik erg groot voor het kleine tandje van een baby. Heel erg jammer van mijn cadeau aan mijn zoon.

• Welk product heb je aangeschaft? 3 stuks

Komt afspraken na

Ik wilde een boxmatras wat niet op voorraad was. Ik had mijn emailadres achtergelaten voor als het weer leverbaar was en kreeg keurig eenmaal. Een mooi boxmatras voor een prachtige prijs. Snelle levering en slduidelijke mails.

• Welk product heb je aangeschaft? ABZ boxmatras

Goed en snel

Mooie kleding, goede kwaliteit en als bonus nog een gratis artikel erbij. Snelle verzending!

• Welk product heb je aangeschaft? Vestje

Super tevreden !!

Slaapzak is lekker groot en super zacht!!! Hier een gelukkige mama !

• Welk product heb je aangeschaft? Slaapzak

Snelle nette levering

Product voldoet aan wensen. Levering snel en netjes. Top!

• Welk product heb je aangeschaft? Riem

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)