Snelle levering!

Super snel bezorgd , helemaal top! Als altijd

• Welk product heb je aangeschaft? Regenhoes

Vriendelijkheid en behulpzaam bij kiezen van eventuele alternatieven.

Vriendelijk en behulpzaam bij zoeken naar eventuele alternatieven., maar vooral blij met de kindvriendelijke biologische producten.

• Welk product heb je aangeschaft? Teddy Rugzak Kids, my first bag

Snelle levering en goede service, reageren snel op je vragen.

• Welk product heb je aangeschaft? Baby broekriemen

Fijn product goede klantenservice

Mooie badstof badjas met mooie borduring van naam naar keuze. Goede klantenservice toen een product toch niet beschikbaar bleek.

• Welk product heb je aangeschaft? Baby badjas gepersonaliseerd

Perfecte service

Besteld en artikelen zeer snel in een netjes verzorgd (en met aandacht voor detail) pakket ontvangen.

Goede en snelle service

Erg tevreden over deze bestelling

• Welk product heb je aangeschaft? Done by deer diner set

Alle spulletjes kwamen netjes aan, communicatie verliep vlot. Heel fijne webshop!

• Welk product heb je aangeschaft? tapijt

Goede verzendingsinformatie, snel geleverd en goed verpakt. Wel hoge verzendkosten.

Het is een cadeau, moet nog uitgepakt worden

• Welk product heb je aangeschaft? Taf Tony’s carwherl

Super snelle levering

Binnen een dag het pakketje al op de mat! Goed verpakt en mooie kwaliteit van de bestelde kaarten!

• Welk product heb je aangeschaft? Baby voorspel kaarten

Kon beter!

Ik heb drie Bibs spenen besteld en een flesspeen van Ekoviking. Helaas kreeg ik de laatste niet geleverd, omdat het artikel was uitverkocht. Ik had dat graag eerder willen vernemen ipv tijdens de bestelling erachter komen dat het niet verzonden is. BIBS spenen kan ik nl ook gewoon in Nederland kopen.

• Welk product heb je aangeschaft? Flesspeen ecoviking

Geweldig! Heel snel binnen!

Hele snelle service!

• Welk product heb je aangeschaft? Baby flessen

Alles in orde, netjes en leuk verpakt.

• Welk product heb je aangeschaft? Slungelpopje

Zeer klantvriendelijk!

Er werd met aandacht met me meegedacht toen mijn bestelling niet (gelijk) geleverd kon worden. Ik was heel blij met de levering en het lieve kaartje erbij. Dank jullie wel!

Slechte service

Stuurd een kapotte fietsje op. Geen reactievop email of een tegem9et koming. W 8 dagen geleden terug gestuurd nog steets niet bij post nl punt opgehaald. Na 8 dagen nog geen geld terug. Via ap bericht gestuurd geen antwoord terug geven. Nooit meer wat bestellen bij hun

• Welk product heb je aangeschaft? Driewieler fiets

Kan beter

Na bestelling bleek dat ze zelf niet op de hoogte waren van hoelang de levertermijn zou zijn. Hier hebben ze me wel zo goed als mogelijk op de hoogte gehouden. Bij levering van het pakket bleek dat dit in de foute kleur geleverd werd. Van alle kleuren die het kon zijn was het dus groen. Enorm jammer want past totaal niet kn het interieur. Maar ja terugsturen leek mij ook te veel gedoe. Het meubel zelf is top! Heb hier wel voor gemaild, ze staken het op hun leverancier en zouden me op de hoogte brengen maar heb er niets meer van gehoord. Jammer.

• Welk product heb je aangeschaft? Leertoren

Snelle verzending & naar wensen van mij geluisterd

De tekst die ik voor t kado dat ik gaf erop wilde hebben paste niet in t typ veld. Door bij “opmerkingen” dit te vermelden werd er door de winkel een handmatig kaartje bijgevoegd met volledig tekst. Blij mee. Top Service.

• Welk product heb je aangeschaft? Flow

Zeer slechte kwaliteit!!! Zeer onprofessioneel bedrijf!!

Helaas zeer teleurgesteld over het geleverde product. Wij willen dan ook iedereen afraden een product op deze site te bestellen. Mijn partner had een rompertje met naam besteld. Bij aankomst bleek de eerste letter, borduursel, al los te laten. Daarnaast was het borduursel te strak gezet waardoor er gaatjes in de romper zitten. De achterzijde is zeer hard en totaal niet geschikt voor een babyhuid. Hierop contact gezocht met het De Babykraam. Na meerdere berichten pas een reactie ontvangen. Deze was zeer onbeschoft en onprofessioneel. Ze komen niet met een gepaste oplossing. Wij zitten helaas met een defect product en het bedrijf komt niet met een oplossing. Wij zijn genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

• Welk product heb je aangeschaft? Romper met naam

Paar Wubbanubs voor een fijne prijs gekocht. Vlot verzonden en netjes ontvangen. Aanrader!

• Welk product heb je aangeschaft? Wubbanub

Top geregeld

super

• Welk product heb je aangeschaft? baby mand

Alles

Alles geleverd zoals het hoort, met een persoonlijk tintje. Helemaal top

• Welk product heb je aangeschaft? Warmies

Super webshop met alle duidelijke info en top service

Een leuke speelgoed opslagdoos van ChildHome en 4 opslagbakjes voor mijn kleinkind gekocht als kado. Zeer klantvriendelijke winkel met personlijke aandacht. Ook is de webshop prima in order met alle duidelijke logistieke informatie. Echt top en zal binnenkort een nieuwe bestelling doen. Een aanrader.

• Welk product heb je aangeschaft? baby

Contact is slecht, artikel is beschadigd

Mijn artikel is beschadigd geleverd, de verpakking was al geopend( zowel de buitenkant als de binnenkant). Ik heb jullie daar meerdere keren over bericht, maar krijg geen contact.

• Welk product heb je aangeschaft? Timio disc

Snelle levering. Er was iets niet op voorraad maar er is gezorgd voor een goed alternatief!

Goede ervaring met bestellen

Volgens afspraak pakket ontvangen. Leuk ingepakt.

• Welk product heb je aangeschaft? Zwembroek

Netjes verstuurd, snel ontvangen

De service van de babykraam, van het uitzoeken en bestellen, naar het versturen en ontvangen van producten heb ik als erg netjes en vlot ervaren. Het product zelf was ik wat minder tevreden over. Maar dat probleem heb ik vaker: ik bestel iets vanaf een scherm en dan blijkt het in het echt niet helemaal overeen te komen met wat ik zocht. Deze voetenzak is namelijk echt bedoeld voor de kleinere baby's tot maximaal 1 jaar oud. En ik zocht juist een voetenzak die vanaf 1 jaar gebruikt kan worden.

• Welk product heb je aangeschaft? Ding voetenzak

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)