Pakketje is nog niet ontvangen

Pakketje niet ontvangen, geen idee van de status

• Welk product heb je aangeschaft? 2 dekentjes

Het was alsnog vrij snel gekomen onverwachts. De me mevrouw van de service heeft mij goed te woord gestaan. De bestelling ging alleen een beetje rommelig omdat de wagen die ik besteld had niet meer leverbaar is.

• Welk product heb je aangeschaft? Abc zoom duo wagen

prima en snel leveren.

• Welk product heb je aangeschaft? kinderwagen

Geen antwoord op mijn vraag gekregen

Kaart werkt niet en geen antwoord ontvangen

• Welk product heb je aangeschaft? De borst voedingskaart

Geweldige service en snel!!

Mijn aankoop was een kadootje, na contact via de chat werd het kadootje snel en superleuk verzonden. Ik hoefde me nergens druk over te maken de Babykraam handelde alles snel, soepel en service gericht af. Mijn 1e kennismaking werd een gigantisch succes. Dit is met stip mijn favoriete winkel!

• Welk product heb je aangeschaft? Honden mok

Goede service !

Product voldoet aan verwachtingen, snelle verzending !

• Welk product heb je aangeschaft? Tandenkrabber

Slecht

Ik moest voor een minimaal bedrag bestellen en evengoed 6,50 verzendkosten betalen! Terwijl ik alleen een geluksflesje wilde die per brievenbuspost te verzenden is.

Je 'moest' dat niet hoor 🙈

Heel mooi en goede kwaliteit

Heel mooi en goede kwaliteit

Ik moest even wachten omdat de producten die ik had besteld niet voorradig waren. Zij deden een ander voorstel maar heb geduldig gewacht totdat het binnen was. Uistekende service en goed behandeld. Zeker een aanrader de website.

• Welk product heb je aangeschaft? Foodfarm

Prima dienstverlening

Geen problemen

• Welk product heb je aangeschaft? Jellycat kip en ballenverzameling

Helemaal goed

Snelle levering, goed communicatie, Duidelijke en overzichtelijke webshop.

• Welk product heb je aangeschaft? Zwemschoentjes

Goede communicatie !

Wat ik besteld had bleek niet meer voorradig. Samen een oplossing gezocht en gevonden en andere bestelling geplaatst. Korte lijntjes, goede prijs - kwaliteitverhouding

• Welk product heb je aangeschaft? 2 x rugzakje

Vlot geleverd

Snelle levering en interessante producten beschikbaar, die niet ergens anders te vinden zijn

• Welk product heb je aangeschaft? Belly bandit wrap

Goede follow up

Nadat er eerst iets verkeerd geleverd was, is het terugsturen en het ontvangen van het juiste, vlot en snel verlopen

• Welk product heb je aangeschaft? Baby bedje

Op vrijdag rond 4 uur besteld maar toch al zaterdag in huis. Product zag er goed uit en was goed verpakt

• Welk product heb je aangeschaft? Een knuffel

Bedankt voor je mooie review Mike. Ik ben wel even benieuwd wat je bedoelt met 2 x extra belasting?

Snelle verzending, producten zoals verwacht.

2 leuke en fijn zittende kinder riemen gekocht.

• Welk product heb je aangeschaft? 2 kinder riemen

Multivitamine snel bezorgd

Gelukkig hadden ze bij Frances en Henk nog een flesje multivitamine van Laveen op voorraad. Met deze snottermaanden onmisbaar, maar overal uitverkocht

• Welk product heb je aangeschaft? Multivitamine van Laveen

Zeer slechte levering en service

Ik bestelde een belly bandit c-section broekje bij de babykraam. Ik ontving het product in een eerder geopend en weer dichtgeplakte verpakking. De verpakking hoorde bij een andere maat. Omdat dit een cadeautje was, contact gezocht met de babykraam, geen reactie. Uiteindelijk het cadeautje toch gegeven. Het broekje ging erg snel kapot. Weer contact gezocht. Ik heb tot twee keer toe foto’s toegestuurd. Er is door de babykraam contact geweest met belly bandit in het kader van garantie. Na de tweede keer foto’s opsturen nooit meer een reactie gehad op mijn berichten. Ik raad de babykraam niemand aan!

• Welk product heb je aangeschaft? Belly bandit s-section recovery

Altijd bereikbaar

Pakket was niet zichtbaar door transportbedrijf. Toen ik hiernaar vroeg bij de babykamer kreeg ik gelijk antwoord, werd er mee gedacht en opgelost. Dank daarvoor en de stapelstenen... daar wordt zo dankbaar gebruik van gemaakt.

• Welk product heb je aangeschaft? Stapelstenen

Pakketje was snel binnen. Goeie kwaliteit. Alleen vreemd dat er 6,50 verzendkosten worden gevraagd bij een pakket van nog geen 500gran en door de brievenbus past.

• Welk product heb je aangeschaft? Speen met knuffel

bezorgen kan beter pakje ontvangen op 30-12-22

bezorgen is slecht.

De juiste producten ontving ik netjes verpakt en snel.

• Welk product heb je aangeschaft? Amusables en een proud mom armbandje

Geduld en toewijding

Hele lieve en vriendelijke mensen die het cadeau al hadden klaar gelegd en toen ik nog wat bij wilde kopen en ze het niet meteen konden vinden hebben ze alle tijd en moeite genomen, met resultaat. Ook voor iets dat er niet was werd er gezocht naar het meest passende alternatief waardoor ik met een voldaan gevoel de winkel weer uit ging. Top!

• Welk product heb je aangeschaft? Peetboek

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)