voldoet aan de verwachting

keurig en op tijd verstuur d

• Welk product heb je aangeschaft? slaapzak voor spreidbroek

Alles vlot verlopen

• Welk product heb je aangeschaft? Babymatras

Heel tevreden. Producten worden snel bezorgd!

Snelle verzending en persoonlijke touch

Mooi vloerkleed besteld, snel verzonden. Met een leuk kaartje er bij en een lekker Sinterklaas-theetje. Leuk persoonlijk tintje aan je bestelling van de Babykraam.

• Welk product heb je aangeschaft? vloerkleed

Grote winterslaapzak

Fijne warme grote winterslaapzak van maat 150 voor mijn zoontje kunnen kopen. Heel blij mee!

• Welk product heb je aangeschaft? Winterslaapzak smallvips

Snelle reactie via whatsapp, snelle levering. Had al enige in Nederland en Belgie dit product nog :D

• Welk product heb je aangeschaft? Soozly warmwater kruik

Ik zocht een Soozly kruik, overal uitverkocht maar hier gelukkig nog beschikbaar. Direct besteld en de volgende dag geleverd. Top!

Helemaal zoals ik verwachtte. Prijs/kwaliteit echt top. Verzending binnen de geschatte termijn. En nog een keuk kaartje bij de zending. Dat is nu eens klantvriendelijk.

• Welk product heb je aangeschaft? Slaapzak

Deze bestelling prima maar van annulering komt geen geld retour.

Bestelling werd geannuleerd omdat de slaapzak niet op voorraad was. Stond dag later wel op de site dus opnieuw besteld. Op de vraag wanneer het geld terug wordt overgemaakt komt geen antwoord. De nieuwe bestelling werd wel prima geleverd.

• Welk product heb je aangeschaft? Smallvips slaapzakken

Persoonlijke opvolging

Altijd reactie en vriendelijk en persoonlijke aanpak !

• Welk product heb je aangeschaft? Stapelstein

Snel verzonden

En netjes verpakt

Vriendelijke medewerkers en goede service

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen

Super snelle levering!

Super snelle levering naar Nederland! Was de volgende dag in huis.

• Welk product heb je aangeschaft? Love to dream slaapzak

Snelle levering en goede kwaliteit.

Jammer dat er zoveel kleuren badjassen niet leverbaar waren.

• Welk product heb je aangeschaft? Badjas met naam

Vlotte service!

Vlotte service en goede prijs-kwaliteit

• Welk product heb je aangeschaft? probiotic spray pets

Goed en snelle levering

Een zeer nette en snelle levering. Ook netjes een mail gehad omdat een kleur niet beschikbaar was en netjes opgelost.

• Welk product heb je aangeschaft? Bemini slaapzak

Nog niks ontvangen

Ik heb nog steeds niks ontvangen, terwijl het al meer dan een week geleden is dat ik het besteld heb. Het ligt waarschijnlijk aan de bezorgservice maar ja daar heb ik, als klant, niks aan.

• Welk product heb je aangeschaft? Trappetje

tevreden met de riempjes. Helaas dat ik er 2 moest aanschaffen!

Tevreden met de riempjes, echter kleinzoonR. heeft er maar 1 nodig. Om administratieve reden werd gevraagd om nog wat te bestellen,

• Welk product heb je aangeschaft? 2 baby/peuter broekriemen.

Ik begrijp heel goed dat u liever niet meer koopt dan u nodig heeft, maar aangezien wij minder dan de werkelijke verzend/handelinskosten vragen zouden wij bij bedragen onder de 10 euro zelf geld toeleggen op een order. Uiteindelijk zouden we dat niet lang volhouden. Daarbij zijn piepkleine ordertjes om te verzenden ook niet erg ecologisch, terwijl we daar echt wel zo veel mogelijk rekening mee willen houden. Fijn dat u toch blij bent met de twee riempjes. Groetjes, Frances

Snel!

Snel duidelijk en goede service. Binnen 1 dag binnen, zowel app als telefonischcontact kunnen krijgen. Helaas zit er in de slaapzak na drie keer dragen al wel een klein gaatje. Dit zal ik nog aangeven.

• Welk product heb je aangeschaft? Slaapzak

Bedankt voor je review Corinda!

Netjes en snel

Prima levering en op tijd. Fopspenen had ik liever in de originele verpakking ontvangen ipv los.

• Welk product heb je aangeschaft? Bibs spenen en knuffeltjes

Bedankt voor je review!! De enkele BIBS speentjes hebben origineel geen verpakking. Wij ontvangen die ook los :-)

Zeer snelle behandeling van aankoop en zeer mooi tapijtje!

• Welk product heb je aangeschaft? Kindertapijt

Bedankt voor je fijne review!

Mijn zoontje was zijn dierbare tuthanger kwijd.hy heeft bij jullie een gekozen met zijn naam en is er helemaal weg van. sindsdien eindelijk terug slapen snachts .

• Welk product heb je aangeschaft? Speenknuffel konijn

Bedankt voor je fijne review!

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)