Snelle levering goede klantenservice

Er ging wat mis bij het bestellen, wou achteraf betalen maar dat lukte niet via de site . Even gebeld met het bedrijf heel behulpzaam en zorgde ervoor dat goed kwam . En dat de bestelling er snel was en iets mee was kleinigheidje ook nog een compensatie Gr natasja Dikke duim omhoog

• Welk product heb je aangeschaft? Speelkleed savannah

op tijd bezorgd, leuk boek

Leuk cadeautje. op de afgesproken bezorgd.

• Welk product heb je aangeschaft? dubbelzijdig boek voor baby's

Zeer vlugge bezorging

Opvolging van de bestelling werd persoonlijk door mailtje met suggestie aanpassing bestelling. (De gekozen kleur van het lakentje was niet op voorraad, waardoor de levering langer zou duren, tenzij aanpassing - vrije keuze). Op 1 dag was de bestelling dan ook in huis. Ook verdere vragen over de bestelling werden vlot opgevolgd en beantwoord. Het was haast een "persoonlijke" shop-ervaring. Zeer tevreden over de geleverde artikelen. AfterPay ... Makkelijk en veilig.

• Welk product heb je aangeschaft? Parkmatras met hoeslaken

Heel behulpzaam, fijna assortiment, site kan duidelijker

Blij met het duurzame aanbod, vriendelijk en behulpzaam geholpen, maar binnen de site zoeken was lastig (beetje chaotisch qua categorieën o.a.). Specifiek voor het borduren van het door mij bestelde product wat niet duidelijk bij dat item dat ik ook lettertype en kleur kon kiezen, die opties stonden niet in het bestelvenster van dit product. Gelukkig belden ze daarvoor erachteraan na de bestelling (heel fijn!). Ik heb toen gekozen op basis van de opties die bij een ander product stonden (omslachtig), maar kon daar wél het lettertype zien, maar níet hoe dat zou uitpakken met de precieze naam (onhandig). Het uiteindelijke resultaat is dat de 'm' uit dit lettertype wat vreemd blijkt, waardoor het nu lijkt alsof er 'Saw' staat op 'Sam'. Het was erg fijn geweest om de gekozen tekst vooraf in dat lettertype te kunnen zien, want dan had ik dat vooraf kunnen zien en een ander lettertype gekozen.

• Welk product heb je aangeschaft? Badcape met geborduurde naam

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit producten, snelle levering. Persoonlijk

• Welk product heb je aangeschaft? Slabben met mouwen

n

• Welk product heb je aangeschaft? Babybuikband

Vlotte verzending

Pakket vlot binnen

• Welk product heb je aangeschaft? Omslagdoek

Marig

Ik had een boek besteld en gevraagd deze als kado in te pakken hier ook voor betaald en het boek werd geleverd zonder kadopapier eromheen

• Welk product heb je aangeschaft? Boek

Eerste bestelling helemaal top

Zoals ik al aan gaf. Mijn eerste bestelling helemaal top.

• Welk product heb je aangeschaft? Keuken stap kruk

No delivery?

Difficult to answer this, as my delivery is now a few days late and I have no idea when it's coming. And your email is titled "Have you received your package?"... NO.

Snelle, correcte levering met persoonlijke touch!

Zie boven

• Welk product heb je aangeschaft? Loopkar

Niks ontvangen

Ik heb nog niks ontvangen

• Welk product heb je aangeschaft? Swimg

Oei, wat vervelend om te lezen dat u het pakket blijkbaar nog niet ontvangen heeft. Wij hebben uw pakket nochtans op de dag van bestelling (direct dus) netjes afgeleverd bij postnl, dus wij betreuren het nu een beetje dat we direct van een 1 voorzien worden, zonder ook maar één vraag over waar uw pakket zich bevindt of wat er aan de hand zou kunnen zijn. Overigens zou u deze informatie zelf uit de u toegezonden track&trace code kunnen halen. Diep bedroefd verblijf ik, Frances De reis van je pakket 28 april 3:30 Wegens drukte is je zending vertraagd. Deze zal zo snel mogelijk worden bezorgd Bezorgtijd nog onbekend 26 april 4:15 Door grote drukte duurt het wat langer dan normaal. We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te bezorgen 25 april 16:20 Zending is ontvangen door PostNL

Snelle levering!

Super snel bezorgd , helemaal top! Als altijd

• Welk product heb je aangeschaft? Regenhoes

Vriendelijkheid en behulpzaam bij kiezen van eventuele alternatieven.

Vriendelijk en behulpzaam bij zoeken naar eventuele alternatieven., maar vooral blij met de kindvriendelijke biologische producten.

• Welk product heb je aangeschaft? Teddy Rugzak Kids, my first bag

Snelle levering en goede service, reageren snel op je vragen.

• Welk product heb je aangeschaft? Baby broekriemen

Fijn product goede klantenservice

Mooie badstof badjas met mooie borduring van naam naar keuze. Goede klantenservice toen een product toch niet beschikbaar bleek.

• Welk product heb je aangeschaft? Baby badjas gepersonaliseerd

Perfecte service

Besteld en artikelen zeer snel in een netjes verzorgd (en met aandacht voor detail) pakket ontvangen.

Goede en snelle service

Erg tevreden over deze bestelling

• Welk product heb je aangeschaft? Done by deer diner set

Alle spulletjes kwamen netjes aan, communicatie verliep vlot. Heel fijne webshop!

• Welk product heb je aangeschaft? tapijt

Goede verzendingsinformatie, snel geleverd en goed verpakt. Wel hoge verzendkosten.

Het is een cadeau, moet nog uitgepakt worden

• Welk product heb je aangeschaft? Taf Tony’s carwherl

Super snelle levering

Binnen een dag het pakketje al op de mat! Goed verpakt en mooie kwaliteit van de bestelde kaarten!

• Welk product heb je aangeschaft? Baby voorspel kaarten

Kon beter!

Ik heb drie Bibs spenen besteld en een flesspeen van Ekoviking. Helaas kreeg ik de laatste niet geleverd, omdat het artikel was uitverkocht. Ik had dat graag eerder willen vernemen ipv tijdens de bestelling erachter komen dat het niet verzonden is. BIBS spenen kan ik nl ook gewoon in Nederland kopen.

• Welk product heb je aangeschaft? Flesspeen ecoviking

Geweldig! Heel snel binnen!

Hele snelle service!

• Welk product heb je aangeschaft? Baby flessen

Alles in orde, netjes en leuk verpakt.

• Welk product heb je aangeschaft? Slungelpopje

Zeer klantvriendelijk!

Er werd met aandacht met me meegedacht toen mijn bestelling niet (gelijk) geleverd kon worden. Ik was heel blij met de levering en het lieve kaartje erbij. Dank jullie wel!

Haag 111

3930 Achel

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)