Door een nieuwe e-mail adres kwam ik er achter dat binnen komende post op een andere plek binnen kwam dan voor mij gebruikelijk. Het geduld op te brengen om mijns persoontje tot vijf keer een factuur op te sturen. GEWELDIG mijn dank hier voor. Mvrgr J. J. Schellevis

Snel en behulpzaam

TOP!!!!

Mijn accu in juli 2023 laten reviseren. Ben zeer tevreden over de vriendelijke en snelle service en mijn fiets accu kan weer heel wat meer kilometers rijden dan voorheen. Zeer tevreden en een aanrader!

fantastisch

in één woord: Topper

Super geregeld!

Accu netjes zoals afspraak gereviseerd, fietst weer veel kilometers! goede prijs kwaltijdsverhouding!

Prima gelopen en snelle levering

De accu's werken ook prima en snel geleverd voor een scherpe prijs.

een in woord fantastisch

Ondanks de nieuwe accu deed mijn Bosch-machine het niet. Naar Haarlem gereden met de nieuwe accu, oplader en machine. Daar werd een en ander deskundig getest en was het euvel zo gevonden.

super top

super top

makkelijk en goed

geweldige voorraad, makkelijk kiezen en al meerdere keren snelle levering. top

Goede en snelle levering voor een uitstekende prijs.

Goede en snelle levering voor een uitstekende prijs.

Uitstekende service, kwaliteit en vertrouwen.

Nadat ik telefonisch overlegd had, t.a.v. reparatie mogelijkheden van mijn Metabo NiCd boormachine-accu en overleg over het nog kunnen gebruiken gebruiken van mijn acculader NiCd voor Ni-Mh, kreeg ik uitstekende advies en uitleg. Nog dezelfde dag de defecte accu opgestuurd. Binnen een week gerepareerd terug. Met garantie. Ik beveel dit bedrijf aan!

Een opmerking, bij het gekochte product wordt vermeld dat het een origineel fabrikant product betreft, hoewel het product daar niet voor onder doet in uitvoering en kwaliteit, klopt die bewering niet. Ik ben zeer tevreden over het product dat perfect werkt. Dus bovenstaande is puur een klein aandachtpuntje voor correcte productinfo.

Accu met goede prijs en snelle levering

Overzichtelijke site met een uitgebreid assortiment accu's. Prima prijs- kwaliteit en snel geleverd.

Top accu!

Duidelijke omschrijving van het product op de site. Snelle en correcte levering.

Erg goed

Snelle reactie op mijn vragen en een snelle levering

Snelle duidelijke uitleg op mijn vragen snelle levering

Alles klopt van A tot P van Accuman tot Post NL. Klasse.

Besteld en snel geleverd!

Goede en zeer snelle service

Revisie accu voor sparta Pharos Forenzo aangeschaft zeer sterke accu gaat veel kilometers mee en is ook nog eens een stuk lichter in gewicht dan de oude maar met veel meer capaciteit hij werd snel geleverd samen met een lader ook nog voor een zeer redelijke prijs, super accuman!!

gewoon op z'n Nrd. Hollands: GOED

Groot assortiment. Snel, netjes, voor redelijke prijs en met factuur bezorgd.

Geweldige service en snelle reaktie!

Houden zo!

alles volgens afspraak

accu zeer goed en prima prijs alles vlug ontvangen echt aanbevelen a++++

Top ondernemer

Eerlijk Goede service Snelle levering Goede prijs

Snelle levering, niet duur

telefonisch goed geholpen

Accu is volgens de berichten direct verzonden maar nog steeds niet binnen geen track en trace ontvangen dit is zeer matig