Prima gelopen en snelle levering

De accu's werken ook prima en snel geleverd voor een scherpe prijs.

een in woord fantastisch

Ondanks de nieuwe accu deed mijn Bosch-machine het niet. Naar Haarlem gereden met de nieuwe accu, oplader en machine. Daar werd een en ander deskundig getest en was het euvel zo gevonden.

super top

super top

makkelijk en goed

geweldige voorraad, makkelijk kiezen en al meerdere keren snelle levering. top

Goede en snelle levering voor een uitstekende prijs.

Goede en snelle levering voor een uitstekende prijs.

Uitstekende service, kwaliteit en vertrouwen.

Nadat ik telefonisch overlegd had, t.a.v. reparatie mogelijkheden van mijn Metabo NiCd boormachine-accu en overleg over het nog kunnen gebruiken gebruiken van mijn acculader NiCd voor Ni-Mh, kreeg ik uitstekende advies en uitleg. Nog dezelfde dag de defecte accu opgestuurd. Binnen een week gerepareerd terug. Met garantie. Ik beveel dit bedrijf aan!

Een opmerking, bij het gekochte product wordt vermeld dat het een origineel fabrikant product betreft, hoewel het product daar niet voor onder doet in uitvoering en kwaliteit, klopt die bewering niet. Ik ben zeer tevreden over het product dat perfect werkt. Dus bovenstaande is puur een klein aandachtpuntje voor correcte productinfo.

Accu met goede prijs en snelle levering

Overzichtelijke site met een uitgebreid assortiment accu's. Prima prijs- kwaliteit en snel geleverd.

Top accu!

Duidelijke omschrijving van het product op de site. Snelle en correcte levering.

Erg goed

Snelle reactie op mijn vragen en een snelle levering

Snelle duidelijke uitleg op mijn vragen snelle levering

Alles klopt van A tot P van Accuman tot Post NL. Klasse.

Besteld en snel geleverd!

Goede en zeer snelle service

Revisie accu voor sparta Pharos Forenzo aangeschaft zeer sterke accu gaat veel kilometers mee en is ook nog eens een stuk lichter in gewicht dan de oude maar met veel meer capaciteit hij werd snel geleverd samen met een lader ook nog voor een zeer redelijke prijs, super accuman!!

gewoon op z'n Nrd. Hollands: GOED

Groot assortiment. Snel, netjes, voor redelijke prijs en met factuur bezorgd.

Geweldige service en snelle reaktie!

Houden zo!

alles volgens afspraak

accu zeer goed en prima prijs alles vlug ontvangen echt aanbevelen a++++

Top ondernemer

Eerlijk Goede service Snelle levering Goede prijs

Snelle levering, niet duur

telefonisch goed geholpen

Accu is volgens de berichten direct verzonden maar nog steeds niet binnen geen track en trace ontvangen dit is zeer matig

Goede kwaliteit accu en nette duidelijke communicatie?

Ik was op zoek naar een kwalitatief goede accu voor mijn Macbook. Heel veel accu's die via internet verkrijgbaar zijn hebben een matige capaciteit! In een forum gelezen dat de accu's / batterijen van Accuman kwalitatief goed zouden zijn. De accu ingebouwd in mijn Macbook volledig geleden en vervolgens ontladen en weer 100% geleden. De capaciteit lijkt erg goed te zijn!

snelle en goede levering.

directe levering, ik had probleem met bankbetaling lukte even niet. rekening bij de levering ontvangen en als nog betaal, goed service van de accuman.

Prima artikel, snelle verzending

Snelle levering, prima product

perfecte levering

Uitgebreide collectie producten met een duidelijke beschrijving van de toepasbaarheid en geschiktheid van de accu. Levering als beloofd al de volgende dag. Een aanbeveling om met de Accuman zaken te doen.

Super snelle levering

Product voldoet geheel aan mijn verwachtingen !