Goede kwaliteit accu en nette duidelijke communicatie?

Ik was op zoek naar een kwalitatief goede accu voor mijn Macbook. Heel veel accu's die via internet verkrijgbaar zijn hebben een matige capaciteit! In een forum gelezen dat de accu's / batterijen van Accuman kwalitatief goed zouden zijn. De accu ingebouwd in mijn Macbook volledig geleden en vervolgens ontladen en weer 100% geleden. De capaciteit lijkt erg goed te zijn!

snelle en goede levering.

directe levering, ik had probleem met bankbetaling lukte even niet. rekening bij de levering ontvangen en als nog betaal, goed service van de accuman.

Prima artikel, snelle verzending

Snelle levering, prima product

perfecte levering

Uitgebreide collectie producten met een duidelijke beschrijving van de toepasbaarheid en geschiktheid van de accu. Levering als beloofd al de volgende dag. Een aanbeveling om met de Accuman zaken te doen.

Super snelle levering

Product voldoet geheel aan mijn verwachtingen !

Goede zoekmogelijkheden en snelle levering

Binnen no time de juiste accu voor mijn oude accu-boormachine gevonden. En ook nog voor een heel schappelijke prijs!

Prima accu en goede after sale service

Prima accu geleverd. Ik had nog een vraag over een onderdeeltje; snel en vakkundig antwoord.

Zeer snelle levering, geweldig

Bestellen, volgende dag geleverd. De prijs van het het geleverd product is in vergelijking met andere aanbieders laag.

Super makkelijk en erg snelle verzending

Voor mijn bosch professional boormachine een accu besteld, heel makkelijk en snel. Volgende dag al in huis veel meer vermogen dan de originele, hoop dat hij lang mee gaat. Goed gevoel bij deze shop.

heel adequate hulp en opsossing voor oude accu

Ik heb een accu snoeischaar uit 2006. De originele accu's zijn niet meer verkrijgbaar in de handel De Accuman heeft een nieuwe gemaakt die veel krachtiger is en (nog) langer goed blijft. De ene dag gebeld, de volgende dag in de bus. Geweldig!

Groot assortiment en snelle levering

Al meerder keren accu's besteld ook voor oudere machines. Hierdoor kan ik toch langer doen met mijn Bosch apparatuur.

mijn bestelling

ik heb tot heden mijn bestelling nog niet ontvangen waarom duurt het zo lang????????????

Zeer goede service en snelle levering!

Zeer goede service en snelle levering!

Duidelijke en snelle levering.

Duidelijke en snelle levering.

Zeer goede service en vertrouwen

Per telefoon geadviseerd over de juiste accupack voor mijn boormachine. Door een misverstand de verkeerde accu gestuurd. Zonder verdere rompslomp, na een telefoontje, de juiste accu na gestuurd. Op mijn vaag wat moet er met de geleverde accu worden gedaan, was het antwoord: stuur maar op of breng ze langs als je in de buurt bent.

UItstekende en snelle service

Na de bestelling de bevestiging en dan de levering. Super snel.

Geen gezeur over een prijs die verder kan oplopen tot meer dan 50% ivm extra onderdelen

Prettige ervaring met medewerker Wouter die vrij snel belde over dat de eigen accu geretourneerd moest worden ( wat begrijpelijk is ) en de accu was snel geleverd. Chappeau @@@

Bestelling vroeg op de dag gemaakt... Binnen 2 dgn mijn bestelling binnen...

Redelijk positief

De beoordeling per mail was sneller dan de aflevering .

snelle levering, uitstekende kwaliteit

2 accu's gekocht voor een oudere Bosch PSR 14,4 VE2 schroefboormachine. Deze werkt weer perfekt. Top!

Snelle levering, netjes verpakt

Het product dat ik had besteld was een accu van het huismerk voor mijn Bosch 14,4V toestel. Prima levering, snel bezorgd en alles zat in een goede verpakking.

Goede service en een uitstekend product

Ik bestelde voor mijn accu schroefmachine van een bekende grote organisatie uit Duitsland, een accu en deze werkt nog beter dan de accu’s van de dealer zelf. Ik ben dus zeer tevreden hierover. Ik adviseer dan ook de Accuman!

Snelle service en een vakman

Een winkel met verstand van accu's en een goede service.

Alles zoals het hoort

Alles verlopen zoals het hoort, snel en correct.

Goed geregeld