Duidelijke site en snelle levering

Ik zocht en vond precies wat ik wilde voor ook nog een super voordelige prijs!

Zeer goed en snel geregeld. Fijn bedrijf

Betrouwbaar, snel en voordelig!

Mijn bestelling was binnen 2 werkdagen geleverd en de prijzen van de producten waren voordelig, dus een aanrader!

Een echte aanrader

Top bedrijf!!! Site is zeer duidelijk, en de luchtjes zijn erg voordelig. Na de bestelling werd ik duidelijk geïnformeerd over de status van mijn pakket. De bestelling was ook zeer netjes verpakt!!!

Ik ervaar hier alleen maar positiviteit!!!

Elke bestelling die ik deed kwam snel aan! Verpakking ziet er elke keer goed uit! Goedkopere prijzen en zelfde kwaliteit! Love it!

Super makkelijk en snel

Zeer ruime keus, en super snel thuisbezorgd. Zeker een aanrader

Positief maar één groot nadeel

Hele snelle levering, niets aan te merken op de producten of de verpakkingen etc, dus helemaal prima. Klantenservice (t.av. retour melden) was ook vriendelijk. Groot nadeel vind ik wel de verzendkosten die je niet alleen betaald om een pakketje te ontvangen (tot 60,- las ik), maar ook als je toch iets wilt retouren retouren betaal je zelf, i.p.v. een bijgeleverd verzendlabel bijvoorbeeld.

Prima prijs!

GEWOON EEN PRIMA PRIJS EN PRIMA BEZORGD EN GOED VERPAKT!

Toppie

Vlugge levering en goed veroakt . Altijd super kortingen

ik was zeer tevreden

zeer tevreden

Een heerlijke geur die goed bij mij past

De olie van deze ambra nera parfum blijft mooi op mijn huid zitten en verstuift niet zoals bij een spray. Door deze geur voel ik me heel spiritueel en gebruik het daarom ook graag als ik mediteer.

Heel tevreden.

Was heell tevreden, en snelle levering.

Super kwaliteit en super snel!

Een aanrader om te bestellen! De prijs is ook prima !

Deze keer teleurgesteld.

Bestelling werd volgens mail van Parfumania verstuurd op 24/12 maar is vandaag 31/12 nogsteeds niet geleverd; jammer

Beste Marc, Op vrijdag 24/12 hebben wij uw bestelling verstuurd. Op 27/12 heeft PostNL geprobeerd uw bestelling af te leveren, maar helaas is de bezorging toen niet gelukt. Het pakketje is daarom naar een afhaallocatie gebracht waar het diezelfde middag nog ter afhaling voor u klaar lag. U kunt de actuele status van uw pakketje altijd nazien via de track & trace gegevens die u direct na het versturen van uw pakketje heeft ontvangen. Wij zien dat u de bestelling inmiddels bij de afhaallocatie heeft afgehaald en we gaan er vanuit dat het probleem hiermee is verholpen. We wensen u dan ook veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Parfumania

Geweldige service /super prijzen

geweldige service erg vriendelijk /klanten service Ruime keus /overzichtelijk site 10+ ik blijf zeker klant helemaal happy met parfumania

Uitstekende en snelle service

Producten makkelijk besteld, vervolgens werd je per email steeds op de hoogte gehouden wanneer e.e.a. geleverd zou worden. De volgende dag al keurig netjes geleverd en goed verpakt.

Betrouwbaar en vlot

positief

Meer dan tevreden

Eerste keer dit van Ipuro gekocht en ook eerste keer bij jullie. Keurig verpakt en afgeleverd. Top!

Goedkoop en snelle sevice

Kan in winkels mijn eau de parfum niet meer krijgen maar hier online bij Parfumania gelukkig nog wel en niet duur.

Alles is vlot verlopen

Heb mijn lievelingsparfum dit keer besteld via Parfumania en levering was sneller dan verwacht. Ik raad iedereen aan om via Parfumania te bestellen!

Geweldige site

Ik ben heel erg blij met deze site Altijd alles op tijd en goede communicatie Ik bestel hier heel graag! En niet te vergeten... de prijzen zijn beduidend goedkoper. Daar worden we toch blij van..ik wel in ieder geval!

Schitterend aanbod en zeer vlugge bediening

Geweldig veel keuze,vlotte levering en precies zoals je het verwacht!

Ik ben er ontzettend blij mee,ik ben alweer blij als de flesjes bijna leeg zijn,kan ik weer lekker nieuw bestellen!

Topservice!

Kan niet beter top service

Top service en snelle levering met ook nog een proef geurtje als cadeautje. Hier koop ik in de toekomst zeker weer. Echt een aanrader