Snel in huis netjes verpakt

Heerlijke bodylotion . Goed verpakt snel in huis.Sneller als menig ander bedrijf!!

Snel en correct

Eerste keer dat ik bij Parfumania iets gekocht had. Alles tot in de puntjes verzorgd. Op tijd bericht wanneer het pakje verzonden is en dag erna aan huis geleverd. Top!

Cadeautje onverwacht gekregen bij mijn aankoop, toppie hoor

Zeer snelle service en aantrekkelijke prijzen! Ik raad deze site aan!

Correcte webwinkel

Ik heb voor de eerste keer hier twee parfums besteld, en dit tegen een zeer mooie prijs. Het originele parfum kwam hier zoals aangegeven op de voorspelde korte data goed verpakt toe. Ik had voor mijn bestelling toch even gebeld naar deze webwinkel, waar een vriendelijke persoon mij perfect de nodige uitleg gaf. Want ik was toch een beetje wantrouwig gekomen, door al die webwinkels met Chinese toestanden.. Maar dit is een echte Nederlandse webwinkel! Ik bestel hier zeker nog!

Volgende dag in huis en goed verpakt.Ook goedkoper dan in de winkel,Ik bestel hier gaag

Wij kopem altijd onze parfum naar tevredenheid bij parfumania!

Super snelle en correcte verzending. Nog nooit problemen gehad. Al jaren vaste klant bij parfumania. Echt een aanrader!

Geweldige service

Alles wat ik bestel heb ik binnen zeer korte tijd in huis en altijd op de aangegeven tijdstip. Een geweldige service

Positief t.a.v. het gehele proces

Na, via de duidelijk te interpreteren webshop mijn gewenste product had besteld werd het de andere dag keurig door Post NL bezorgd. Ook de mogelijkheid tot het achteraf betalen via Klarna spreekt mij enorm aan.

Fabuleus

Super snelle service!!!!!!

Waar voor je geld

Kon nergens goedkoper terecht voor mijn product.

Perfecte service.

Snelle levering. Probleemloos bestellen.

Super goed snel en betrouwbaar

Goeie kortingen Snelle levering Duidelijk shop

Goedkoop en goede service

Ik heb dit website via Klarna gevonden en hetis duidelijk dat Parfumania is goedkoper dan de andere parfume webshop. Website duidelijk enkel levertijd moet nog veel beter moeten zijn in het vervolg.

Snelle levering en vlgs afspraak

Snelle levering en vlgs afspraak

Mijn vader is heel erg blij ervan geworden

De geur had ik hem vorig jaar al laten ruiken i dare van van gils en dat heb ik hem gegeven, geen leuker cadeau als dat voor vaderdag trots op mijn vader dus dta verdient hij dan ook

super leuk pakketje

Voor vaderdag een tabac pakketje besteld. Mijn vader was er heel blij mee. met een zelf gekozen datum is deze dan ook geleverd. Met een blad en extra verrassing was dit een perfect vaderdag cadeau.

Bestellen, betalen en directe levering.

Altijd snel en goed service

Al vele malen besteld en de bestelling is altijd heel snel geleverd, product zoals besteld en heel mooi ingepakt als je dat aangeeft.

Ik bestel best wel een tijdje ij Parfumania: Makkelijk een bestelling te plaatsen redelijke snelle bezorging!

Word mooi verpakt als je dat aangeeft en het word snel geleverd! Super ervaring voor de tweede keer

super uitstekend

heel goed snel geleverd dus tot de volgende bestelling

Prima webshop

Snelle levering prima service

Groot assortiment en snelle levering

Geweldige service

Tabac aftershave besteld voor een hele goede prijs. Kreeg er nog een grote tube douchegel bij. Mijn vaderdag cadeau is weer prima