snel en volgens verwachting

Mijn bestelling voldeed volledig aan wat ik had verwacht. Supersnelle bezorging!

Uitstekende produkten en service...

Bestelling was tip top,alsook de verwachte levering was prima in orde...Een echte aanrader!

Scherp geprijsd breed en diep assortiment premiumparfums/eau de toilettes

Na een eerdere goede ervaring opnieuw een cadeauset Hugo Boss Bottled bij Parfumania besteld. Parfumania's ruime keuzemogelijk-heden in diverse premium "geurtjes" gekoppeld aan een interessante prijsstelling en een klantvriendelijke bestel- en leveringsprocedure maken Parfumania voor mij bij eventuele volgende bestellingen een logische eerste keus.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding plus een snelle verzending

Ik koop al een paar jaar bij Parfumia, altijd snel, altijd goed en altijd goedkoop. Topzaak!

Zeer netjes en eerlijk

Voor de eerste maal besteld, ik was een beetje voorzichtig maar perfect verlopen een aanrader

Makkelijke site en snelle nette levering

Gewenste product was snel gevonden op de overzichtelijke site. Prijs aantrekkelijk. Snelle en nette levering.

Fijne webwinkel

Ruim assortiment, snelle verzending.

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling heb al verscheidene keren besteld

Ik heb besteld, en het was gewoon een hele lekkere parfum, net als anders

Fantastich

Goede communicatie. Veel producten te koop. Fijne én betrouwbare winkel.

Zeer slecht en verspilling van geld

Ik heb een parfum besteld (britt for him) maar deze kwam zonder cellofaan binnen. De doos eromheen was gescheurd en met tape dicht geplakt. Ik heb per ongeluk de dood weggegooid maar ik kon hem niet meer retourneren volgens de klantenservice. Zeer slechte ervaring dus wil graag mijn geld terug aan gezien ik hem niet mag retourneren zonder cellofaan. Maar deze is dus niet geleverd.

Beste Ella, Alle parfums die af-fabriek met cellofaan worden geleverd, worden door ons gewoon met het cellofaan erom verstuurd. Zo ook de Brit for Men die u bij ons heeft besteld. Omdat u aangaf dat de verzenddoos was gescheurd en met tape weer was dicht geplakt, hebben wij u verzocht ons enkele foto's van de beschadigde doos met het tape erop te sturen, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen en navraag konden doen bij PostNL. Toen wij hierop geen reactie van u kregen, hebben wij meerdere malen geprobeerd u telefonisch en per e-mail te bereiken. Helaas zonder resultaat. De bezorger van PostNL heeft inmiddels verklaard dat het pakketje gewoon op uw huisadres is afgeleverd en dat hem niets vreemds is opgevallen. Wellicht heeft iemand anders op uw adres het pakketje in ontvangst genomen? Met vriendelijke groet, Klantenservice Parfumania

Verrassend snelle levering....

Groot assortiment scherpe prijzen en uiterst snelle levering...

Altijd op tijd en altijd goed ik bestel vaak bij parfumania omdat alles super geregeld is

Prima!!!

Goede website, veel parfum is een stuk goedkoper. En fijn snelle levering.

Correcte & goede service, snelle levering en voordelige prijzen

Prima product, goede service en snelle levering voor een mooie prijs.

Makkelijke webshop en goede service

Perfecte site en perfecte levering!

Uitzonderlijke lekkere geur

Eindelijk eens iets anders. Dit is het eerste wat in mij op kwam toen ik dit geurtje voor het eerst rook. Ik heb er wel even over gedaan om tot de aanschaf te komen omdat ik bang was dat dit, ondanks dat het een uniseks geur is, te vrouwelijk zou zijn, maar het tegendeel is waar. Wat een geweldige opbouw van een geur en de diversiteit die er in zit. Deze gaat voor mij nooit vervelen, en is een blijvertje.

goed voor een event. volgende keer,.

Prima service. Chapeau!!!!

De site werkt goed, je wordt prima op de hoogte gehouden via de mail en het pakketje was super snel binnen! Bedankt!

Een mooie prijs, snelle service en lekkere gratis monsters toegevoegd. Dus kortom geweldig!!

Snelle en correcte service

Snelle levering en goed verpakt ee' aanrader

Altijd de producten goed ontvangen en binnen 24/ 48 uur Super snelle levering En je word altijd op de hoogte gehouden waar t pakket is Ik ben al een aantal jaar trouwe klant

Snel leverbaar

Very reliable

Ordered a couple of times from Parfumania. Both orders arrived on time were well boxed and in perfect condition. I can only but recommend Parfumania as a very reliable company to do business with.