Snel geleverd en een stuk goedkoper dan de bekende winkels

Het was eenvoudig bestellen. Levertijd helemaal top. Netjes ingepakt. Wat wil een mens nog meer.

Fantastisch!!

Heerlijke producten van ipure besteld. Ze zijn zo lekker. De bestelling de volgende dag al ontvangen, en ook nog een heerlijk geurtje erbij gekregen. Ik ben zeer tevreden en heb zeker mijn favoriete site gevonden❤️

Top!!

Wat een leuke site! Je wordt er hebberig van! Met heerlijke geurtjes! Betaalbaar, snelle levering! En een leuk kleinigheidje erbij in! Lekker geurtje trouwens ;) hier ga ik vaker bestellen! Dank jullie wel!

Volgende dag binnen top service komen woorden na

Top product

Mooie producten en snel geleverd

Fantastische site, heerlijk geurende, super prijzen

Niet alleen vindt je topgeuren voor een redelijke prijs, de zepen zijn ook heerlijk. Ik heb er al zoveel mensen een plezier mee kunnen doen. Ook fantastisch zijn de geschenksetjes om cadeau te doen, of zelf te ontdekken.

Mooie en snelle levering

Mijn product was snel geleverd en mooi ingepakt. Kon het meteen cadeau geven. En een geur monstertje erbij is altijd leuk om te krijgen.

Uitstekende ervaring

Snelle verzending van het gekochte artikel. Tevens was het artikel erg goed verpakt.

Een hele snelle levering , en gemakkelijk dat je hebt achteraf mag betalen

Alles prima

Ik heb hier al vaker besteld en snel binnen en goedkoop, en geen nep spul

Alles was prima

Alles was prima

Bestelde best wel laat op de dag Na mijn verbazing had ik het de volgde dag al binnen gewoon super top En de prijs zeer voordelig

toppy...

voor een prima prijs,de goede artikelen besteld en ontvangen,helemaal blij mee.

Snel geleverd en voor een mooie prijs

Ik ben zeer blij met de originele eau de toilette van Hermes. Hij werd voor een aantrekkelijke prijs aangeboden en snel geleverd. Fijn een betrouwbare site te hebben gevonden.

bestelling snel verwerkt.

Altijd keurig verpakt.

correcte, top service!

Correcte service en mooi verpakt als geschenk. Kortom warm aanbevolen bij alle kopers van een heerlijk Parfum.

kwaliteit, correct, snel

Duidelijke site met leuke aanbiedingen

Een site met meer dan genoeg artikelen om een aankoop naar keuze te doen. Makkelijk bestellen en betalen. Snelle levering. Altijd info bij de producten om de keuze beter te bepalen

Altijd correcte levering

Makkelijk te bestellen voor een mooie prijs. Snel en keurig verpakt. Ik ga vaker bestellen. Ga zo door.

Gewoon helemaal goed

Snel geleverd, goede communicatie, mooie prijzen voor top producten.

Heel goede ervaring

Ruime keuze aan topproducten op de site. Snelle, stipte levering. Ook goed verpakt. Met dank.

Was super goede ervaring!!!

De levering was snel en goed!!!

gewoon erg goed

doen wat ze beloven

Hele goeie ervaring

Dit was echt de eerste keer dat ik via jullie heb besteld! Alles is netjes en snel geleverd!.. Ben altijd wat terughoudend wat bestellen betreft

Postbus 296

9400AG Assen