Gewoon goede snelle levering, mooi cadeaupapier.

Dat is makkelijk. Het is meer dan goed en lekker snel

Ik ben al jaren klant. Ben altijd tevreden geweest. Ga zo door...

Goed en snel

De levering van de parfums zijn snel en goed altijd zeer tevreden en erg gemakkelijk en goede aanbiedingen En op elke plek leverbaar ook al ben je op een andere locatie, Top

Snelle levering, volgende dag al en goede service

Snel en correct geleverd

Over de geur kan ik niets zeggen, het was een cadeautje, waar de persoon van hield. Waar ik wel iets over kan zeggen, correcte en snelle levering, waarvoor dank.

Fijne site Snelle levering

Zeer goede ervaring

Alles wat ik bestel wordt prima verpakt en de aflevering is uitstekend. Een en al lof voor parfumania

Uitstekende service!

Altijd even correct in prijs en levering. Een plezier om Parfumania te gebruiken voor al wat je nodig hebt!

Kan niet beter helemaal naar wens

Duidelijk

Snelle,goede service zonder franjes.

De bestelling was makkelijk te maken. De afhandeling was vlot en correct.

Compleet aanbod, gunstige prijs en vlotte levering!

Ook de mindere gangbare producten vind ik bij jullie en vrijwel altijd tegen de beste prijs. Helemaal super!

Geweldig! Zoals Altijd!

Hoef er niets meer aan toe te voegen denk ik het blijft gewoon een Top site! heb al meerdere Reviews geschreven.

Gewéldig!!

Goede site, en keurig en snel geleverd Top !!! Voor herhaling vatbaar.

Goedkoop, kwaliteit, snel en goede status updates!

Goedkoop, kwaliteit, snel en goede status updates!

Leuke prijzen

Altijd leuke aktie's en prijzen

Na een vraag over een klokje kreeg ik snel reactie, daar hou ik van!

Kende u niet als leverancier, maar kom zeker terug.

Ruim aanbod op de site. Ik weet op zoek naar een bepaalde roomspray omdat deze zo ontzettend lekker ruikt. Zodoende op deze site terecht gekomen. Duidelijke webshop. Snelle levering.

Supergoed!!!!!!

Snelle levering. İk ben zeer tevreden en lekker goedkoop.

geweldig veel keuze

Ik ben al een aantal jaren klant bij Parfumania en vol trots kijk ik altijd weer uit naar een volgende bestelling, ik vind hier producten die ik in een winkel niet kan vinden en vandaar mijn keuze om ze online te bestellen en een aantal van mijn vriendinnen heb ik ook al kennis laten nemen met Parfumania en ook hun vervalt het heel goed!! Ik ben vooral fan van 4711 en Nesti Dante deze twee zijn bij mij echt favoriet! Parfumania heeft veel interessante aanbiedingen of je krijgt iets leuks bij je bestelling en ook dat weet ik te waarderen van deze site. Ze staan open voor elke nieuwe aanrader en ze beantwoorden mails vaak zorgvuldig. Ik vind Parfumania een geweldige plus parfumerie!!

GEWELDIG!

Nu voor de tweede keer besteld. En uiterst tevreden. Alles netjes op tijd geleverd en hee erg tevreden met mijn producten. Vaste klant erbij!!

Fijn en vlug binnen.

Ik was heel blij om een webshop te vinden die een lancome la nuit giftset had voor mijn moeders verjaardag. Het bestellen was makkelijk, ik had ook de optie gekozen om het in te laten pakken. En dat is echt heel mooi straks gedaan. Heel erg bedankt daarvoor!! Ik heb het laten leveren op een postnl punt en dat was ook op tijd binnen. Ik ben zeer tevreden, ik had graag meer sterren gegeven maar 5 sterren is het hoogst! :)

Goede kwaliteit en snel geleverd

Hele goede service

Zeer goed product en perfect op tijd geleverd zoals voorzien.

Het product klopt volkomen zoals het wordt beschreven en is van zeer goede kwaliteit. Na afronden en betalen van de aankoop wordt het perfect binnen de voorziene tijd aan huis afgeleverd.

Goede prijs snelle levering Ik beveel dit aan bij alle dames en heren. Goedkoper kan niet . Fam de jong purmerend