Geweldig goed bedrijf snelle service.

Geweldig bedrijf snelke service en mooi en goed in gepakt. Zeer tevreden tot de volgende keer.

Verzorgd, verrassend super snel geleverd. TOP

Geweldige service

aroma diffuser

aroma diffuser gekocht met een lekker geurtje mijn huisje ruikt lekker aangenaam

Perfect!

Heel erg blij mee :-)

Snelle levering en goede prijzen

Ik bestel mijn geurtjes altijd via parfumania. Ontzettend snel in huis en altijd een proefmonstertje erbij

Prima producten

Altijd goed en snel geleverd

Voldoet aan al mijn wensen.

Heb via Parfumania een parfum als cadeau laten verzenden, kon niet beter! De geadresseerde en ik zijn erg tevreden!!!

goeie prijzen, snelle levering

On line kopen is meer en meer een gewoonte geworden. ik kwam al snel op deze site omdat de prijzen zeer concurrentieel zijn. ik heb 2 flessen parfum gekocht en een paar dagen later stonden ze al voor de deur. zeer tevreden met mijn aankoop

Betrouwbaar, goedkope aanbieding en bestelling en bezorging vlekkeloos verlopen.

Goede ervaring waar je blij van word. Van bestelling tot bezorging perfect geregeld. Het product is aanmerkelijk goedkoper dan andere aanbieders.

Snelle levering niet duur bestel in de toekomst zeker meer bij jullie

Très bien

Très bon produit livraison très rapide

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel geleverd!

2 stuks Crazy soap besteld want deze zijn bijna nergens meer te koop in de winkel. Mijn zoontje vind het fantastisch om er mee te spelen onder de douche of in bad. Fijn dat jullie ze nog wel online verkopen!

Snel bezorgt,prima afgehandeld.

Zoals het hoort voor een online shopping platform:” duidelijk ,correct en zoals vooraf voorgesteld.

Een vaste waare heeft zich nu in mijn persoonlijke shopping familie aangeboden en reeds een vaste plaats veroverd! Proficiat!,

Beter kan niet!

Bij het zoeken op de website was alles heel vlot en duidelijk beschreven te vinden. Met een leuke prijs. Zodat ik met vol vertrouwen besteld heb. Ik was heel verbaasd over de enorm vlotte levering. Alles was veilig en netjes verpakt. Dank u wel.

Goede service super blij snel in huis

Klantvriendelijk, ruime keuze en snelle levering met een extraatje

Uitstekende winkel met klantvriendelijk personeel met snelle levering en aantrekkelijke prijzen. van de producten. Aanbevolen!

heerlijke geur

heerlijke geur

Ik heb lang en overal gezocht naar Dior homme parfum, er was alleen intense verkrijgbaar en parfumania was de enige die hem had en heb hem de volgende dag in huis

Het was geweldig!!

Bestelling geplaatst en heel snel mogen ontvangen. Op de datum en tijd die ik gekozen had. Toppie.

super goed

super snelle levering en zeer goed verpakt

Altijd alles correct geregeld

Top! Zeer tevreden.

Mooie duidelijke en overzichtelijke site. Producten worden snel geleverd. Keuze is ruim. Goede prijzen. Ik zou het aan mensen aanbevelen.

Gunstige prijs en snelle verzending + gratis douchegel

Fijne ervaring. Mijn gekozen eau de toilette s.Oliver Women Feels Like Summer 2022 werd snel geleverd. De prijs was mooi meegenomen. De eau de toilette ruikt heerlijk. Erg blij ook met mijn cadeau. Jullie website is duidelijk genoeg.