Goeie service

Producten zijn goed en vlotte levering

Super snelle levering

Mijn bestelling is super snel geleverd en zou het zeker ook aanraden aan vrienden en familie.

Snelle levering, goedkoper dan elders en nog leuke proefgeurtjes kado!

Goede snelle en nette levering. Goedkoper dan andere winkels.

Super snelle bezorging. Goed ingepakt. Heel tevreden

Snelle levering, duidelijke webshop

De produkten werden snel geleverd. De webshop is ook een voorbeeld van duidelijkheid en klanteninformatie.

Zeer snelle levering

zeer goede ervaring

correcte levering van zeer goed product

geweldig voor al mijn kleinkinderen die ik het kado zal geven met sinterklaas

snelle levering originele items

Best webshop, met heel veel heren parfum.

Ik raad aan heren die willen parfum kopen en ruiken goed.

Perfecte levering. Zeer goed beschermd en in huis op de voorgestelde levertermijn. Zal zeker blijven werken met deze shop. De kortingen zijn zeker een pluspunt.

Top geleverd

Besteld dag later was het al binnen

Het bestelde bij Parfumania is keurig verlopen. Producten beide super en conform afbeelding voor concurrerende prijs. Voor een euro kun je ook nog laten inpakken, dit laatste is helemaal een aanrader ziet er echt zo leuk uit om weg te geven !! Kortom geen enkele bemerking

Goede service !

Goede en snelle service !!!

Heldere website en eenvoudige bestelprocedure.

Overzichtelijke presentatie van de artikelen en de keuze was snel besteld. De volgende dag had ik de artikelen al thuis. Al met al een prima bedrijf dat kennelijk efficiënt wordt bestuurd. Groet van Wim.

Mijn parfums met goede prijs !

Heb mijn parfums altijd besteld on line en keurig geleverd

Heel tevreden

Hrel tevreden over mijn parfum cadeau set van jaen paul gaultier, goed verpakt, mooi cadeau vetpakking , goeie en snelle levering

Geen lange wachttijden

Het is nu voor de 2de x dat ik bestel en ik ben heel erg tevreden over de service die "PARFUMANIA" te bieden heeft... *Geen lange wachttijden,exact geleverd *Achteraf betalen mogelijk *Verzorgd geleverd

Snel en goed geleverd

Om 16.30 uur besteld de andere dag keurig netjes verpakt bezorgd.

Duidelijk en makkelijk te bestellen

Alles is goed en makkelijk te vinden en de bestelling is mooi op tijd bezorgd

Heel tevreden over mijn bestelling.

Alles is goed ingepakt en snelle levering!

Fantastische service .betalingsmogelijkheden en levering ..well done ..thank you

Goed en altijd origineel

Al jaren klant, lieve, leuke attenties, maar ook prachtige mooie geuren, en aparte geuren te kopen. Mooie cadeau dozen. Kortom voor dames, heren, kids, altijd iets moois te vinden. Prachtig verpakt, als men dat wil, en vaak een presentje erbij.

Mooie producten

Hele fijne producten waaronder de bestelde Portugese geurstokjes, snelle levering

Van daag besteld volgendag bezorgt

was heel goed

het ruikt lekker snel geleverd en alles goed opgelost

Postbus 296

9400AG Assen