Formidabel

Zalige producten tegen een uiterst goede prijs

Leuk aanbod en snelle levering

Het assortiment van parfumania is super met voordelige prijzen. De levering gebeurde vlot en snel!

Alles zoals gewenst!

Juiste, duidelijke productomschrijving. Correcte, snelle levering.

Snel en zorgvuldig afgeleverd. Duidelijke website. Goede prijs

Altijd tevreden

Website is duidelijk, mooie prijzen en altijd snelle bezorging. Het is altijd weer een cadeautje om een bestelling van parfumania te ontvangen. Al heb je het zelf besteld :-). Zaten nu ook Paaseitjes bij..

Snelle levering voor een goede prijs

Volgende dag al in huis met paaseitjes, een proefmonstertje en een cadeautje, super leuk!

Super !

Correct en een snelle levering. En fijne geuren.

Mijn moeder is gek op het merk "Nestle Dante" Dus haar heb ik heel erg kunnen verassen met deze mooi spullen voor haar verjaardag.

Zeer goed klantenservice met gekwalificeerd personeel

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Veel goedkoper dan de concurrentie. Heb een keer een dubbele bestelling gedaan waarop ik de klantenservice belde én die ruilde het om alvorens deze op de post te doen. Kortom volgende maand weer een lekker geurtje

Super overzichtelijke en duidelijke website met goede service!

Super overzichtelijk website met keus genoeg! Heb heerlijk geshopt!

Top , jscherp en snel!

Top product met scherpe prijs snel in huis! Elke keer jaar in jaar uit goede ervaring!

Alles is vlot gegaan, levering was zoals beloofd!

Eenvoudig te bestellen en snelle levering

Prima, groot assortiment en snel geleverd

Mijn favoriete geur voor een mooie priis en snel bezorgd

Uitstekende prijs

Ik bestel mijn favoriete parfum (l'eau d'Issey) altijd bij Parfumania, want goedkoper kan ik het nergens vinden! En het wordt ook nog eens snel verzonden, dus ik ben helemaal tevreden!

Superservice

Al meerdere malen besteld en telkens weer verrast van de correcte en professionele service. Alles is telkens in orde, goed ingepakt, correcte levertijden. Heel tevreden dus!

Uitstekend in alle opzichten

Het product dat ik kocht was voor een verjaardag. Product is netjes verzorgd, administratieve deel okk netjes afgehandeld. Prijs is goed, kwaliteit is goed....jarige was er heel blij mee!

Héérlijke site!

Je kunt er van alles op vinden voor betaalbare prijzen! Ik zelf ben gek op Patchouli en word met deze site op mijn wenken bediend!

Snel geleverd en stukken goedkoper

Het bestellen ging makkelijk, pakketje werd keurig op tijd geleverd en jullie zijn stukken goedkoper dan de reguliere parfumwinkels/-sites. Ik vind jullie echt een aanrader.

Een correcte en tijdige levering

De levering is op tijd zoals afgesproken en de producten worden correct afgeleverd

Prettige manier van bestellen de levering is keurig op tijd en ze leveren goede producten.fantastisc

Ik bestel al vele jaren bij parfumania en ik ben zeer tevreden over het product en de levering.Altijd op de afgesproken tijd heb ik het in huis. Fantastisch

Top bedrijf en snelle levering.

Alles klopt. Duidelijk, snel, keurig verpakt, mooie aanbiedingen

Nette levering en goede service

ik had 5 spullen besteld, 1 artikel was niet direct leverbaar wat ik iet van te voren wist. Werd ik keurig gebeld et de vraag of ik directe levering wenste en 1 nalevering of dat ik een paar dagen wilde wachten voor een totale levering in 1 keer. Ik was werkelijk positief verrast door deze service. Binnen een paar dagen had ik een keurig net pakketje met alle producten die ik besteld had. Kortom, top levering!

klantvriendelijk, betaal en betrouwbare producten

ruim keuzes, eerlijk prijzen.