Super snelle levering.

Snelle levering. Niet ingewikkeld om achteraf te mogen betalen. Een heerlijk gratis proefmonster bij de bestelling ontvangen.

Alles was snel geleverd, en ik ben tevreden.

Super snel

Besteld..netjes de mail, en Anderedag in huis ??? Geweldig. Een dikke tien

Makkelijke website , duidelijk , en snelle bezorgtijd

Duidelijke website, daardoor makkelijk om je product te zoeken. Snelle afhandeling.

super goed

alles netjes ingepakt. heel blij mee. dank je wel.

Uitstekend.

De bestelling ging als gesmeerd. Heel snel en adequaat. De correspondentie daarna ging ook prrfect. Ik werd op de hoogte gehouden wanneer de bezorging plaats zou vinden. En de bezorging was precies op tijd. Alles ging helemaal niet perfect.

Fijne en snelle service

Ik heb parfumania als erg prettig ervaren. Een mooie en duidelijke site en een makkelijke betaling. Mijn product was een cadeau en was netjes ingepakt.

Super producten en hele snelle correcte levering

Het was dat ik per toeval op deze website terecht kwam. Ik zocht een bepaald product die ik ooit kado had gekregen en ik heb meteen diverse setjes gekocht. Heel erg blij mee! Ik kom zeker terug bij Parfumia.

Mooie producten en snel geleverd!

Top en snelle verzending! Producten zijn ook goed en de prijs-kwaliteitverhouding is top.

Snelle levering, netjes verpakt en een heerlijke geur nu in mijn huis

Goede service, en snelle bezorging

Super, altijd netjes en op tijd geleverd.

Ik bestel regelmatig, en nooit problemen met leveren. Top!!

Uitstekende service, super snelle levering. Top product, top webshop!

Super geregeld

Zeer snel en keurig geregeld

Zie hier onder.

Zeer klant vriendelijk en een goede service. Daarna de spoedige levering van het bestelde product. Mijn complimenten hiervoor.

Wat ik heb besteld is snel geleverd en is precies wat ik verwachtte. Mooie set , goede prijs en snel geleverd

Zeer tevreden.

Gister besteld vandaag in huis ! . Geweldige mooie assortimenten goed verpakt. Zeker niet duur . Supper dat je het de volgende dag al in huis hebt . Aardige Meneer aan de telefoon . Ben erg blij met mijn ' Ipuro Time to Glow geschenkset ‘ . Ga dan ook zeker nog een keer daar bestellen . Ben een zeer tevreden klant.

Prima en snelle levering, goed verpakt

Allemaal keurig verzorgd!

Ik ben heel blij met mijn bestelling omdat: - interessante aanbiedingen van de artikelen - snel verwerkt - goed verpakt - prima en op tijd bezorgd volgens afspraak Een aanrader dus!

Snel en correct

Het assortiment van de zeep is goed uitgebreid en veel keus! I hou ervan!

Snel en veilig geleverd

Het parfum was snel geleverd. Het was heel goed ingepakt. En dat aan een super voordelige prijs

Snel behandeling en levering van mijn bestelling

Mijn bestelling werd snel behandeld en geleverd op tijd!!

Perfect!

Super snelle levering, en echt waanzinnig mooi ingepakt! Top service.

Zocht een bepaalde geur die hier voorradig en voordelig was. Besteld en een dag later geleverd.

Zeer ruime keuze snel geleverd