Goede service, en snelle bezorging

Super, altijd netjes en op tijd geleverd.

Ik bestel regelmatig, en nooit problemen met leveren. Top!!

Uitstekende service, super snelle levering. Top product, top webshop!

Super geregeld

Zeer snel en keurig geregeld

Zie hier onder.

Zeer klant vriendelijk en een goede service. Daarna de spoedige levering van het bestelde product. Mijn complimenten hiervoor.

Wat ik heb besteld is snel geleverd en is precies wat ik verwachtte. Mooie set , goede prijs en snel geleverd

Zeer tevreden.

Gister besteld vandaag in huis ! . Geweldige mooie assortimenten goed verpakt. Zeker niet duur . Supper dat je het de volgende dag al in huis hebt . Aardige Meneer aan de telefoon . Ben erg blij met mijn ' Ipuro Time to Glow geschenkset ‘ . Ga dan ook zeker nog een keer daar bestellen . Ben een zeer tevreden klant.

Prima en snelle levering, goed verpakt

Allemaal keurig verzorgd!

Ik ben heel blij met mijn bestelling omdat: - interessante aanbiedingen van de artikelen - snel verwerkt - goed verpakt - prima en op tijd bezorgd volgens afspraak Een aanrader dus!

Snel en correct

Het assortiment van de zeep is goed uitgebreid en veel keus! I hou ervan!

Snel en veilig geleverd

Het parfum was snel geleverd. Het was heel goed ingepakt. En dat aan een super voordelige prijs

Snel behandeling en levering van mijn bestelling

Mijn bestelling werd snel behandeld en geleverd op tijd!!

Perfect!

Super snelle levering, en echt waanzinnig mooi ingepakt! Top service.

Zocht een bepaalde geur die hier voorradig en voordelig was. Besteld en een dag later geleverd.

Zeer ruime keuze snel geleverd

Super tevreden

meerdere keren besteld en altijd op tijd en een goede deal, erg tevreden mee. Ga zeker meer bestellen.

Super!!

Keurige site gemakkelijk alles kunnen vinden Top!

Zeep besteld op duidelijke website, snel geleverd en prima prijs.

vlotte levering

Perfecte levering, goede kwaliteit, een aanrader.

perfect product en zeer snel geleverd

Zeer goede prijs voor het bestelde product en zeer snel geleverd.Word vaker gekocht

Alles smooth verlopen

Gelukkig gewoon leverbaar had cerutti image eerst ergens anders bestel, maar na 2 dagen kreeg ik te horen dat hun leverancier hem niet meer had en duurde ook weer 2 dagen voor ik mijn geld terug had gaf veel stress.

Snelle correcte levering

Bestelling was goed verpakt en er zat eveneens een kleine attentie bij.

super snel en goed verpakt verzonden

goed verpakt en was sneller binnen dan verwacht ik zal zeker terug komen bij deze webshop

Heel overzichtelijke site en heel goede prijs

Keurig verpakt, met nog een monstertje met een lekker geurtje erbij. Mooi op tijd bezorgd .