Top! De site ziet er overzichtelijk uit

Positieve ervaring, producten erg vlot bezorgd. Tevreden met mijn producten. De site is leuk, leuke producten verkrijgbaar overzichtelijk en ruime keus. Ik zou het andere aanraden.

Grote keus, mooie prijzen, super snelle levering, mijn besteladres voor mijn geuren.

Kwaliteit voor scherpe prijs!

Als vanouds vertrouwd product tegen scherpe prijs. Al jarenlang tevreden klant.

Helemaal geweldig

Voor de verjaardag van m´n vrouw zocht ik een parfum met mimosa geur waar ze zo gek op is. Kwam zo al snel bij Parfumania terecht die ook nog eens het voordeligst was. Op verzoek prachtig ingepakt en snel bezorgd. Het ruikt ook heerlijk. MIjn vrouw was er erg blij mee en ik dus ook. Ben meer dan tevreden en denk vaker dergelijke heerlijke geurtjes bij jullie te gaan bestellen.

Heel gunstig

Een makkelijke manier van bestellen en betalen. Vlugge levering

Ik was heel aangenaam verrast !

Ik ben heel tevreden over de service en vooral de prijs.

Prima kwaliteit, de geur uitstekend blijft lang hangen

Super tevreden !

Super tevreden over mijn bestelling. Snelle service, goed verpakt. Voor herhaling vatbaar !

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen, snel geleverd

Makkelijke en overzichtelijke site met een groot aanbod en prima prijzen. Snelle levering en keurig verpakt. Een aan te bevelen shop.

uitstekend.

Zeer duidelijke beschrijving in uw cataloog van het parfum Givenchy-Ange ou Demon Le Secret 100 ml. Mooie geschenkverpakking en snelle levering, en dat aan een schappelijke prijs. Prima zo.

Snel in huis netjes verpakt

Heerlijke bodylotion . Goed verpakt snel in huis.Sneller als menig ander bedrijf!!

Snel en correct

Eerste keer dat ik bij Parfumania iets gekocht had. Alles tot in de puntjes verzorgd. Op tijd bericht wanneer het pakje verzonden is en dag erna aan huis geleverd. Top!

Cadeautje onverwacht gekregen bij mijn aankoop, toppie hoor

Zeer snelle service en aantrekkelijke prijzen! Ik raad deze site aan!

Correcte webwinkel

Ik heb voor de eerste keer hier twee parfums besteld, en dit tegen een zeer mooie prijs. Het originele parfum kwam hier zoals aangegeven op de voorspelde korte data goed verpakt toe. Ik had voor mijn bestelling toch even gebeld naar deze webwinkel, waar een vriendelijke persoon mij perfect de nodige uitleg gaf. Want ik was toch een beetje wantrouwig gekomen, door al die webwinkels met Chinese toestanden.. Maar dit is een echte Nederlandse webwinkel! Ik bestel hier zeker nog!

Volgende dag in huis en goed verpakt.Ook goedkoper dan in de winkel,Ik bestel hier gaag

Wij kopem altijd onze parfum naar tevredenheid bij parfumania!

Super snelle en correcte verzending. Nog nooit problemen gehad. Al jaren vaste klant bij parfumania. Echt een aanrader!

Geweldige service

Alles wat ik bestel heb ik binnen zeer korte tijd in huis en altijd op de aangegeven tijdstip. Een geweldige service

Positief t.a.v. het gehele proces

Na, via de duidelijk te interpreteren webshop mijn gewenste product had besteld werd het de andere dag keurig door Post NL bezorgd. Ook de mogelijkheid tot het achteraf betalen via Klarna spreekt mij enorm aan.

Fabuleus

Super snelle service!!!!!!

Waar voor je geld

Kon nergens goedkoper terecht voor mijn product.

Perfecte service.

Snelle levering. Probleemloos bestellen.

Super goed snel en betrouwbaar

Goeie kortingen Snelle levering Duidelijk shop

Goedkoop en goede service

Ik heb dit website via Klarna gevonden en hetis duidelijk dat Parfumania is goedkoper dan de andere parfume webshop. Website duidelijk enkel levertijd moet nog veel beter moeten zijn in het vervolg.