Ruim en exclusief assortiment voor zeer schappelijke prijzen.

Deze site een paar maanden geleden ontdekt en kom er steeds weer op terug vanwege het unieke aanbod èn de scherpe prijzen. Zelfs met kortingsacties bij anderen is Parfumania (vaak) goedkoper. Ook hebben zij merken in het assortiment die elders niet te krijgen zijn. Met name in het aanbod van huisparfum, geurdiffusers en bad/bodyproducten. Producten worden daarbij altijd netjes verpakt en snel verzonden!

Perfect snelle levering

Volgende de me pakketje in huis Keurig verpakt Echte aanrader en niet duur

lekkere geuren

De levering was zeer snel en correct!!

Perfecte snelle levering voor herhaling vatbaar !

Ik ben al jaren klant van de webshop van Parfumania tot volle tevredenheid.

supper

snel en netjes bezorgd

Snel en correct

Een grote keuze aan producten aan een degelijke prijs en bestellingen worden snel en correct uitgevoerd.

Snelle levering en goedkoper dan elders

Zie bovenstaande...

Fijn kopen bij Parfumania!

Parfumania heeft een groot en gevarieerd aanbod voor een eerlijke prijs.

Het was echt snel binnen. Hoewel Polo op zich tegenvalt. Geur blijft niet lang hangen. Hooguit half uur, daarna niet meer waarneembaar voor anderen.

top!

Goede eerste kennismaking met de webshop en de service!

Aan alle afspraken gehouden

Onverwacht cadootje moeten regelen, parfum van chimmi choo, gezocht op internet , super goede prijs, voor 17.15 besteld , volgende dag in huis. Ik had 1 dag speling maar om 7.49 u de volgende dag was mijn bestelling al op het afhaal punt , echt zo fijn , super goed !

Corecte service

Perfect op tijd geleverd Goede service

Snelle levering maar twee stuks zeep kapot in doos

Jammer dat er twee kapot waren. Maar super snelle levering misschien met zeep niet door brievenbus afleveren. Mvg Patrick Kleijssen

correct en snelle levering

ik zou het iedereen aanbevelen

Nice price

Nice price Correct delibereren Ok

super, geen op-of aanmerkingen

snel en goed op tijd geleverd.

Super levering

Snel en netjes geleverd!!! Hel goed en veilig verpakt

Snelle service prima produkt

Duidelijke site. Leuke korting en snelle levering.

Super levering!

Makkelijk besteld via de website. Daarna super snelle en keurige levering.

Super snelle levering, alle producten waren zoals beschreven, fijne site om te bestellen hele overzichtelijke site en mooie uitstraling

Mooi kado!

Mooie kado doos en heerlijke parfum!

Ik was opzoek naar een navulling van i-puro en ik heb deze bij jullie gevonden. Tevens wou ik een parfum bestellen en die was opmerkelijk goedkoper dan in mijn lokale parfumerie. Wat heel leuk is dat jullie nog andere zaken aanbieden zoals mooie theelichtjes, sjaals, sierraden, verlichting enz... Toen ik mijn bestelling doorstuurde, stond de volgende dag post NL al aan de deur om te leveren. Ik was aangenaam verrast om te zien hoe alles professioneel was ingepakt, want tenslotte gaat het over breekbaar materiaal. Zelfs mijn theelichtjes zaten in aparte doosjes met de nodige bescherming zodat ze onmogelijk konden breken. Het was de 1e keer dat ik bij jullie een bestelling deed, maar het zal zeker niet de laatste zijn. Heel erg bedankt.

Zeker een aanrader.

Goede ervaring, snelle levering, en een goede prijs voor de producten, Ook goede verpakking. Erg tevreden klant.