Super ...heel tevreden

Heel tevreden over m'n toners van inktknaller.nl Top product 10/10

gewoon goed

product besteld en werd keurig op tijd bezorgd

Gewoon de voordeligste en de beste

Ongelooflijk snel geleverd, wereld zaak.

goede levering

De levering van de cartridges was prima op tijd en correct.

zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

bij vergelijk met andere aanbieders viel het mij op dat niet alleen de prijs van inktknaller interessant is maar ook de inhoud van de cartridges: vaak veel meer dan andere anbieders.

Uitstekend !

Met enige regelmaat bestellen wij Huismerk inktpatronen voor onze Brother printer. De patronen werken altijd naar behoren. De kleuren zijn iets minder levendig dan origineel, maar de afdrukken zijn prima.

Service is prima

Mijn volgende bestelling zal zeer zeker weer via inktknaller gaan.

Heel blij !!!

Snel levering !

Prima service snel geleverd

Makkelijk bestellen overzichtelijk En snelle levering van de producten

Eerste keer besteld

Zeer goed geen problemen

Ik heb gebeld nav een verkeerde ontvangen cartridge en kreeg meteen een nieuwe opgestuurd, erg fijn.

Eerste bestelde toner gaf foutmelding op printer; gebeld met inktknaller en had de volgende dag een andere toner die wel ok was. Snel geregeld dus.

Goed kwaliteits product!

Nooit geen problemen gehad met de inktcartridges.

De goedkoopste!

Simpel te bepalen welke cartridges je nodig hebt door aan te geven welk merk en/of type printer je hebt. Keuze uit originele (merk) of Inktknaller huismerk inkt. Het prijsverschil is aanzienlijk tussen deze 2 maar ook de inhoud per cartridges scheelt in het voordeel van het huismerk. Ook is Inktknaller.nl goedkoper dan andere inktaanbieders. Super snelle levering (indien op voorraad natuurlijk) en afhankelijk van het aantal cartridges makkelijk verzonden per brievenbuspost, dus hoef je daarvoor niet thuis te blijven. In mijn geval had ik 6 cartridges besteld en in de brievenbus bezorgd. Over de kwaliteit van de inkt kan ik nog niet veel zeggen daar ik de nieuwe cartridges nog niet heb gebruikt maar verwacht gewoon kwaliteit!

vriendelijke en deskundig

Snel en zeer correct afgeleverd

Inkt nog niet geprobeerd.

Inkt nog niet geprobeerd.

Alles was duidelijk, producten ontvangen zoals besteld.

supersnelle levering

Netjes verpakt en werkt perfect in de printer.

gewoon grote klasse

Snelle en correcte levering en zeer goed service Echt een aanrader

Geod

Snel goed verpakt geleverd uitstekende kwaliteit lage prijs top.

keurig alles volgens afspraak

alles netjes verpakt en conform afspraak op tijd afgeleverd

Bestelling geplaats en was de volgende dag binnen. Omdat het niet om originele cartridges ging, was ik een beetje sceptisch of het wel goed ging. Ervaring uit verleden, zullen we maar zeggen. Maar dat verdween als sneeuw voor de zon want de printer doet het nu weer als nieuwe. Prima kwaliteit en een snelle service. Echt een aanrader.

Over Inktknaller.nl

Inktknaller is gespecialiseerd in de verkoop van eigen merk inktcartridges, toners, drums van Premium kwaliteit (vergelijkbaar met origineel) met printgarantie voor printermerken Brother, Canon, Epson, HP, Dell en Samsung.... Opgericht in 2008 en Verkozen tot beste winkelier 2019 van Friesland in de categorie elektronica winkels. Daarnaast vindt u bij ons veel soorten kantoorartikelen. Het doel is printen betaalbaar te maken en te houden zonder verlies van kwaliteit en service. Uiteraard is bezorging door heel Nederland, Belgie en Duitsland mogelijk. Voor 2020 zijn er geen verkiezingen i.v.m. de Corona.