Bestelling werd vlot geleverd. Enige minpuntje dat de post er langer over deed dan de vorige keer, maar dat zal wel aan de hoeveelheid pakketten t.g.v. de coronacrisis liggen.

De ene dag besteld, de andere dag in huis!

Betaling èn bestelling ging goed!

Betaling èn bestelling ging goed!

Snelle levering voor een redelijke prijs.

gewoon goed

Goede snelle levering .

Een goed printer voor een schappelijke prijs.

Helemaal tevreden als altijd.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Meesterlijk

Super de super

Goed pruduct

Zeer goedkope inktcartridges, maar wel goed

uitstekend!

prima service

Korte levertijd; scherpe prijs; prima service

Op zoek naar inktcartridges, kwam ik deze firma tegen. Gelijk besteld, maar daarmee was ik te vlug: per abuis niet de juiste types voor mijn printer besteld. Doordat zij ook naar je printer vragen, konden ze e.e.a. ondervangen en navragen bij mij. Samen zijn we uit deze misser van mijn kant gekomen. Prima service!

Zeer snel geleverd, goed advies

Snelle levering maar printer accepteert moeizaam de inkjets

Volgende dag al geleverd. Erg Fijn. Helaas moest de printer meerdere mailen gespoeld worden voordat de inkjets het juist deden.

Goede prijs/kwaliteit en snel

Goede website, uitgebreide keuzemogelijkheden en gunstige prijzen.

Snelle en nette levering

Prima hulp bij printprobleem

Naast de gunstige prijs die men rekent voor de inkt kreeg ik uitstekend advies en hulp toen mijn printer er mee op hield.

Zeer vriendelijk geholpen

Vriendelijk en deskundig geholpen

prima inkt voor een prima prijs

goede kwaliteit, snelle levering

snelle uitvoering van de bestelling

De bestelling voldeed aan mijn verwachtingen en werd snel geleverd.

goed en snel service

Goed en snel service

Snelle betrouwbare levering.

Er bestaan meerdere inktleveranciers. Ik heb er diverse geprobeerd, maar voor mij persoonlijk is Inktknaller de beste. Snelle en betrowbare levering. Daarnaast is de prijs/kwaliteit zeer goed.

Ik ben heel erg tevreden over de service!

Ik bestel al een aantal jaren mijn inktpatronen bij Inktknaller en ben tevreden over de kwaliteit van de inktpatronen. Ook kan ik altijd terecht bij Marcel voor vragen over mijn printer die ik ook via hen heb gekocht. Ik weet gewoon dat ik altijd kan vertrouwen op de kwaliteit en de hulp/service die ze bieden.

Prima ervaring, vlotte, keurige en complete levering. Afspraken worden nagekomen. Prima ervaring!

Prima ervaring. Zie ook hierboven.

bestelproces en levering heel soepel

Ik had eerst toch de verkeerde cartridges besteld, na een belletje situatie verhelderd en kreeg meteen een retour formulier gemaild. 2e bestelling was wel de juiste en ook hier binnen 24 uur bezorgd.