gemiddelde score van 2 sterren plus 9 sterren

Op 28 december een bestelling geplaatst bij Inktknaller. Ik kreeg een track en trace code. Maar daarna geen bestelling afgeleverd! E-mails werden niet beantwoord, Telefonisch alleen een antwoordapparaat. Dit was de eerste keer, dat ik bij een onbekende website een bestelling had geplaatst gezien de gunstige prijs. De heel week geprobeerd contact te krijgen. Gezien de consumentenrubrieken, denk je het ergste. Vrijdag kreeg ik na 20 keer bellen plotseling contact. Het bleek, dat wegens corona niet mogelijk was de bestelling af te leveren vanuit de zaak. Toch had Inktknaller moeten proberen via email de klanten te laten weten, dat de bestelling door corona was vertraagd. Daarna is de bestelling snel en keurig afgeleverd.

Niet bepaald bemoedigend

Deerniswekkend omdat ik het slachtoffer ben geworden van een probleem dat ik vóór de bestelling tijdig had gemeld . Echter, ná ontvangst van het product liep ik gelijk tegen de aangekondigde problemen aan. Mijn vraag was hoe de leverancier zou reageren indien de cartridges het niet zouden doen in mijn printer omdat ik die ervaring al had. Daar werd dusdanig coulant op gereageerd dat niets mij weerhield om de bestelling terstond re plaatsen. Ik kreeg weliswaar een terugkoppeling op mijn klacht maar daarbij ontving als bijsluiter een aantal stappen dat ik diende te volgen. Men had er geen boodschap aan dat eerdere remake cartridges van de ander merk mij geen problemen gaven.

Niks ontvangen en geen contact mogelijk

Ik heb bijna een week geleden bestelling gedaan, die de volgende dag er zou zijn, maar na week nog niks ontvangen. Status op website staat op betaald. Zowel telefoon, mail niet bereikbaar.

Uitmuntend

Perfecte cardridges

het is goed verzorgd

Prima bedrijf

Goede prijs kwaliteit verhouding en (ondanks corona enz) redelijk snel geleverd.

Ik gebruik de cartridges al jaren. Mijn printer geeft waarschuwingen af, maar die zijn onzin.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Goed cartridges voor een redelijke prijs, en vlot geleverd.

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Uitstekende nazorg

Een door mij vorig jaar aangeschafte cartridge werd niet meer door mijn printer herkend. Het probleem gemeld en ik kreeg meteen meerdere opties aangereikt om het te proberen op te lossen. Toen niets hielp gratis nieuw printplaatje en batterijtjes toegestuurd gekregen waarmee de cartridge weer naar behoren werkt.

gewoon goed

geleverd wat er beloofd is.

Snel geleverd maar weet nog niet wat de kwaliteit van de bestelde toner is.

Mijn zending is snel geleverd maar omdat ik de toners besteld heb voor dat de huidige toners leeg zijn kan ik nog niet oordelen over het geleverde materiaal

Supersnel geleverd & blij met de aankoop!

Weer inkt voor printer besteld van het eigen merk. Super goed en snelle bezorging!

Prima cartidges etc en super snelle levering

Elke bestelling wordt supersnel afgewerkt. Cartridges zijn prima. Andere spullen ook goed. keurig verpakt en als er een probleem is is de service TOP

Voor een defecte cartridge werd zeer snel een nieuwe gestuurd.

Een nieuwe cartridge bleek defect te zijn, waarvoor direct en snel een cartridge verzonden werd.

goed product en in 1 dag tijd geleverd, klasse!

Goed ontvangen

Keurig op de afgesproken tijd.

Snelle levering van betaalbare kwaliteit

Heel goedkope adres-etiketten met de juiste maat.

Perfect verloop!

Alles verliep super vlot en correct

toppie

Goed.

Goed.

Snel ontvangen

Helaas nog geen tijd gehad om de patronen te testen

Snelle en correcte levering van onze bestelling.

We hadden problemen om de bestelling via de pc te doen, maar werden telefonisch correct geholpen.

Komen afspraak via een correcte en snelle levering

De bestelling wordt prima gecheckt. Niets wordt aan het toeval overgelaten. Snelle levering tegen een scherpe prijs!

Over Inktknaller.nl

Inktknaller is gespecialiseerd in de verkoop van eigen merk inktcartridges, toners, drums van Premium kwaliteit (vergelijkbaar met origineel) met printgarantie voor printermerken Brother, Canon, Epson, HP, Dell en Samsung.... Opgericht in 2008 en Verkozen tot beste winkelier 2019 van Friesland in de categorie elektronica winkels. Daarnaast vindt u bij ons veel soorten kantoorartikelen. Het doel is printen betaalbaar te maken en te houden zonder verlies van kwaliteit en service. Uiteraard is bezorging door heel Nederland, Belgie en Duitsland mogelijk. Voor 2020 zijn er geen verkiezingen i.v.m. de Corona.