Voor herhaling vatbaar.

Binnen 12 uur werd het bestelde naar volle tevredenheid afgeleverd en kon installatie direct aanvangen. M.a.w na installatie waren de afdrukken perfect.

Precies zoals verwacht

Helemaal prima

Snelle reactie en oplossing voor defect USB stick.

Vlot geleverd

Na bestelling de volgende dag in huis, en dat in deze tijd dat de leveringen lang werk hebben.

Goede service en levering.

Zeer snelle levering

Mooie prijs

Betrouwbaar

Ik heb een korte ervaring met inktknaller en ben daar zeer tevreden over. Goede afdrukken. Onlangs een foto afgedrukt, 30x, perfecte afdrukken.

Snel goed goedkoop

Snel gelevert

Prima levering

Ik heb voor nu de zwarte inkt patroon geïnstalleerd. Kan al melden dat deze prima werkt. Ben tevreden over het huis product. Voorheen van ander merk inkt patronen besteld. Daar begon ik toch problemen mee te krijgen.

PERFECT

PERFECT

zondermeer goed

prima - goed en snel geregeld

Betrouwbaar en goed materiaal!

Cartouche canon 571 remplacement

fonctionne parfaitement, a voir avec le temps.

Slecht

Printer geeft storing inkt systeem na plaatsing van jullie cartridges. We kunnen nu niet meer printen. Aangegeven bij klantenservice, nog geen reaktie. Graag wil ik de koop ontbinden.

slecht van begin tot einde !!!

niks werkt en krijg geen reactie terug

GEWELDIG!!!

Elke keer als ik inkt nodig heb, dan kom ik altijd weer terug bij de Inktknaller. Gewoon , omdat ze de goedkoopste zijn , en prima aanbiedingen en een perfecte afspraak met Post.nl , zodat de levering perfect gebeurd.

vlotte levering, producten naar wens

produkten voldoen aan de verwachting

Ben zeer tevreden

Snelle levering. Zeer goed verpakt. zeer goed resultaat met afdrukken.

Prima kwaliteit en service

Ik ben zeer tevreden over deze inkt, geweldig, goedkoop en een prima alternatief voor de originele inkt en veel inhoud

Keurig alles op tijd geleverd

goed geregeld prima service

Heel tevreden

Goed op tijd geleverd een heel goed product

Snel en duidelijk

Als verwacht, zeer snel en compleet geleverd.

Alles tip top.

Snelle reactie op vraag via mail. Desondanks drukke periode,Covid-19 gerelateerde problemen ivm levering en levering Nederland naar België. Zeer snel pakket ontvangen. Vroeger dan verwacht zelfs. Ik bestel al jaren inkt via deze site, nog nooit problemen gehad. Kan inktnaller.nl dan ook alleen maar aanbevelen.