Filters

10

Prima producten voor schappelijek prijs, snel geleverd.

De naam klinkt misschien erg budget, en de prijs is dat ook, maar de service is prima, en de toner die ik geregeld bestel voor mijn Oki laserprinter, voldoet uitstekend. Levertijd is ook dik in orde, laatste keer vrijdagmiddag 15 uur besteld, zaterdagochtend 10 uur in huis.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Snelke levering van de goederen aan zeer democratische prijzen. De inkpatronen werken heelvgoed in mijn printer. Ik weet waar ik volgende maal mijn bestelling doe.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede inktcartridges en snel geleverd.

Ook voor foto's goede inkt. Doen het goed in mijn Canon printer.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle, goede,betaalbare producten

zo als bovengenoemd, snel, goed product

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

Makkelijke site, alles snel te vinden, vo;gende dag al in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar en servicegericht bedrijf

Ik bestel al geruime tijd bij Inktknaller. ik ben zeer tevreden met de manier van communiceren en de hulp die ze bieden. Afspraak = Afspraak. De producten zijn kwalitatief goed en scherp geprijsd. Hier kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Inktknaller lever goede cartridges met dito service!

  • Aanbevelen? Ja
2

service niet goed

ik had een probleem met een inktpatroon , die steeds terugkwam . Gevraagd wat ermee een te vangen , maar tot nu toe geen antwoord meer gekregen . Beste , Ik heb alles nu geeinstaleerd zoals beschreven . Zwart en geel geen probleem , maar magenta en cyaan wil de printer niet aanvaarden ( zie foto ) Mvg Jean pierre vercruysse Kokstraat 59 8620 Nieuwpoort +32495444169 Verstuurd vanaf: myMail voor iOS woensdag 17 maart 2021 13:45 +0100 van helpdesk@inktknaller.nl <helpdesk@inktknaller.nl>: Beste Jean Pierre, Bedankt voor uw mailtje. Bij de Epson printer is het belangrijk dat deze een opdracht krijgt dat er een nieuwe cartridges wordt geïnstalleerd. Dit doet u via het menu van de printer.(display/pc of de toetsen van de printer). Doet u dit niet dan zal de printer de cartridge niet herkennen of de printer geeft aan dat de cartridge(s) leeg zijn. ALTIJD 1 cartridge per keer installeren, nooit 2 of meer tegelijk installeren. Nooit handmatig de cartridges houder aantrekken of tegenhouden Dit kan de printer beschadigen en de cartridges zal niet worden herkend. Ik raad aan om de cartridges uit de printer te halen en dan eerst de zwarte cartridge installeren en kijk of er een foutmelding komt. Komt er een foutmelding haal dan de zwarte cartridge uit de printer en installeer dan de cyaan en kijk of daar een foutmelding komt enz....\ Blijft het probleem laat mij het weten om welke cartridge het gaat: door een foto te mailen van de foutmelding Foto van de cartridge in de printer Printer accepteert de cartridge niet Het kan voor komen dat de cartridge: · Cartridge(s) niet volgens de juiste manier is geïnstalleerd Oplossing: installeer de cartridge opnieuw via het menu van de display/pc of de toetsen van de printer. (kan wel tot 3/4 keer zijn dat de printer de Huismerk cartridges herkend) Kijk op de site van Epson hoe de cartridges geïnstalleerd moet word

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed en voordelig inkt.

Al bij al een prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
9

ok

ok

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

Goede hulp, snelle levering, goed materiaal

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend

zeer snelle levering en bestelling in orde

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel bezorgd, goede prijs

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede inkt en service

Had van de eerste zwarte inkt zelf een folie weggehaald van de inkt opening daardoor ging hij lekken erg dom maar alle inkt zijn goed en goede snelle levering echt goed bedrijf bedankt

  • Aanbevelen? Ja
8

uitstekend

snel enprima geleverd

  • Aanbevelen? Ja
4

Slecht

Lange levertijd Refurbished cartridge ik had nieuwe vesteld! Dit die ik dus nooit meer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Willeke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Ik heb het voor u nagekeken en u heeft op vrijdag 12 maart na sluiting tijd een bestelling geplaatst. De bestelling hebben wij maandag 15 maart opgestuurd en die is dinsdag 16 maart bij u afgeleverd door PostNL. U heeft zelf aangegeven om de bestelling op 16 maart te willen ontvangen. Dus wij en PostNL hebben precies gedaan wat u heeft opgegeven. Met vriendelijke groet, Anita

10

Bestelling en levering verliep soepel

Bestelling en levering verliep soepel

  • Aanbevelen? Ja
5

Mijn computer geeft steeds aan dat er verkeerde inktcartridges in de printer zit

Daar de prijs goedkoper is dan de originele koop ik die van inktknaller.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer tevreden

Voor 17 uur besteld en de dag erna 's middags reeds geleverd. Dank U!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel snelle verzending

Heb het product nog niet gebruikt, heb het op reserve liggen

  • Aanbevelen? Ja
10

Primasnelle levering

Vlotte levering van lekker goedkoop geprijsde inktpatronen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppie

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
2

Toner werkte niet gaf direct een foutmelding

Heb de Toner nadat hij (geïnstalleerd) is uit de Oki printer gehaald en op firma printer Oki geïnstalleerd met hetzelfde fout melding. Heb de Toner uit eindelijk weggegooid en bij collega 123inkt andere besteld. Gr. Caljé Vastgoed en Beheer-Service

  • Aanbevelen? Nee
8

Mijn ervaring is dat het prima bevallen is.

Mijn ervaring is zeer goed te noemen.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd