porza

super op tijd

Voordelige prijs.

4 Inkt Toners gekocht voor mijn Canon printer, het waren dan wel geen originele Toners maar ze doen het wel goed. zelfde kwaliteit als originele Toners. En je betaald ook nog eens de helft minder.

Goede afhandeling

Vriendelijk

Goed en goedkoop

Grote keus en snelle levering

langer moeten wachten i.v.m. vakantie. cartridges ontvangen. liggen nu te wachten tot ik ze kan gebruiken.

Prima en snelle levering

Snel en duidelijk

Beantwoorden netjes op mail

Binnen korte tijd reactie op mail ivm strepen laser printer.

Expérience particulière

Je pensais avoir commandé des cartouche encre epson T1291.1292.1293.1294 mais quad j'ai essayé la 1ère je me suis rendu compte que cela n'allait pas car ce son des T16.. J'ai envoyé un mail pour savoir comment échanger mais pas de reponse !!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Beste en goedkoopste aanbieder

Ik heb voor de tweede keer bij Inktknaller bedrijf gekocht. Kwaliteit goed en ook goed koper dan de andere aanbieders. Er is altijd een extraatje inkt bij geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Vlotte en tijdige levering, producten oke

Heel correcte afhandeling van Bestelling

- berichtgeving over bestelling en aflevering was uitstekend. - Jammer dat er door Brother niet voorzien was in een Nederlandse handleiding. Het installeren van de printer heeft heel wat tijd gevergd en de service van Brother via chat- vragen was moeizaam. De aanbeveling hieronder geldt dus met name voor Inktknaller.

Bestellen bij inktknaller voelt vertrouwd

Sinds ik mijn Brother Printer bij inktknaller kocht is het een vertrouwd adres, altijd goede en persoonlijke service en lage prijzen. Als ik ooit in Sneek ben dan zou ik er even binnenlopen om er gedag zeggen :-)

Alles naar wens

Doen wat ze beloven

Gewoon goed

na plaatsen van cartridges werkte deze meteen zonder poespas en printen streeploos

Klasse uitstekende zaak !

inkt knaller is voor mij een fantastische winkel ! Ben al jaren klant en wat ik ook besteld wordt altijd snel en keurig afgeleverd.! Meestal zijn het inktcartridges en heb nog nooit de verkeerde gekregen.! De prijs is ook goed ,niet te duur want altijd zit ik dan even te vergelijken met andere leveranciers! Een woord ? Klasse wordt maar gauw klant bij Inkt knaller ! Groetjes.

Een hele goede levering

Inktcartridges Functioneert heel goed. Ben heel tevreden.

geweldige service

goed eenvoudig snel

Vlotte levering en steeds alles oke'!

Gebruik al jaren de eigen merk inktcartridges van inktknaller zonder problemen.Echt aan te raden en goedkoop ook!

Pint uitstekend

Prima en snelle levering

Zie boven

Matig

Helaas heb ik bij (te) veel van mijn Inktknaller-cassettes de ervaring dat mijn Brother-printer er "geen inkt bij detecteert". Dan heb ik dus betaald voor een cassette die niet werkt. Ook geeft de printer bij alle Inktknaller-cassettes die wel werken te vroeg aan dat de inkt op is -- terwijl de cassette dan nog half vol is. Bestelling en bezorging zijn in orde, maar bovenstaande kwalen maken mij als klant niet blij.

Response from the business owner

Goedemiddag Karel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. De cartridges zullen nooit helemaal leeg worden, dit is een veiligheid die Brother heeft ingesteld om droog printen te voorkomen. Het lijkt dat de cartridge nog voor de helft gevuld is maar dat is niet zo, het loopt taps toe in de cartridges. De printer bepaalt zelf als de cartridges vervangen moeten worden als het inkt onder een bepaalt niveau komt. Bij twijfel over wat er in de cartridges zit krijgt u een mail dat u ons een foto kan mailen van de cartridges. Met vriendelijke groet, Megan

Zeer goed!

Kan niet beter!!

Goed product

helemaal top

fijne ervaring, goede dienstverlening, klantvriendelijk. een absolute aanrader

17 Lemmerweg

Sneek 8608AA

About Inktknaller.nl

Inktknaller is gespecialiseerd in de verkoop van eigen merk inktcartridges, toners, drums van Premium kwaliteit (vergelijkbaar met origineel) met printgarantie voor printermerken Brother, Canon, Epson, HP, Dell en Samsung.... Opgericht in 2008 en Verkozen tot beste winkelier 2019 van Friesland in de categorie elektronica winkels. Daarnaast vindt u bij ons veel soorten kantoorartikelen. Het doel is printen betaalbaar te maken en te houden zonder verlies van kwaliteit en service. Uiteraard is bezorging door heel Nederland, België, Frankrijk en Duitsland mogelijk. Voor zakelijk klanten kunt u ook terecht op inktknallerzakelijk.nl voor het totaal aanbod van ruim 22.000 artikelen.