keurig en tijdig geleverd

prima produkt

prima produkt. Ben ertevreden over

Alles op en top!

Ik ben zeer tevreden

Tot nu toe zeer tevreden

Goed product snelle leverancier

Ik heb inktcartridges gekocht. Die doen het prima met mooie kleuren. Ook de prijs was goed.

Heb een cardridge te weinig gehad en dat werd perfect opgelost inclusief een aardigheidje

Goedemiddag Rens vd Meer, U heeft aangegeven dat u een cartridge te weinig heeft ontvangen. Maar u heeft geen contact met ons opgenomen. Welke cartridge mist u? Met vriendelijke groet, Anita

prima geregeld

de eerste keer besteld maar beslist weer

Is prima inkt

Drukt mooie foto's af

In no time de juiste alternatieve cartridges gevonden en deze passen en werken perfect in mijn Epson printer. Helemaal op de hoogte gehouden van het leveringsproces en supersnel in huis. Top!

goed produkt

vlugge levering en goed produkt voor die prijs

goede kwaliteit prijs verhouding

eerlijke prijs, snelle levering

Heel goed en vlotte service

producten die besteld zijn meer dan goed worden snel geleverd

Quick delivery and the ink cartiges work!

Top.

Snel geleverd!

Toners zijn goed en een goede kleur

Ik had op een of andere manier mijn printer in de war wezen te schoppen Maar met hun telefonische helpdesk Kan het weer helemaal goed

Wel wat diurder in korte tijd, nog steeds voordeliger

Inkt voor epson inkjet. Doet wat het moet doen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Snel en duidelijk

De laatste keer had ik inkt besteld maar was de verkeerde het wasl mijn eigen schuld daar ik mijn type printer niet had ingevuld.

Schrijft ook perfect op stoffen.

Ik gebruik de potlood voor velerlei doeleinden.

Makkelijk zoeken op de website, makkelijk bestellen en snelle levering.

ok

goed produkt, snelle levering en mooie prijs

Gewoon goede inkt

Ben zeer tevreden met het huismerk inkt. Snelle levering.

Alles perfect geleverd en goede middelen voor een goede prijs.

zeer goed

10/10

Over Inktknaller.nl

Inktknaller is gespecialiseerd in de verkoop van eigen merk inktcartridges, toners, drums van Premium kwaliteit (vergelijkbaar met origineel) met printgarantie voor printermerken Brother, Canon, Epson, HP, Dell en Samsung.... Opgericht in 2008 en Verkozen tot beste winkelier 2019 van Friesland in de categorie elektronica winkels. Daarnaast vindt u bij ons veel soorten kantoorartikelen. Het doel is printen betaalbaar te maken en te houden zonder verlies van kwaliteit en service. Uiteraard is bezorging door heel Nederland, België, Frankrijk en Duitsland mogelijk. Voor zakelijk klanten kunt u ook terecht op inktknallerzakelijk.nl voor het totaal aanbod van ruim 22.000 artikelen.