zeer goed

10/10

Goede ervaring en zeer tevreden

Bestelling is en snel geleverd ik blij dat ik Inktknaller heb ontdekt

123 inkt werkte niet...inktknaller

Goede ervaring

Ik ben altijd gewend om met cardridge van het printermerk te werken Maar dat werd mij een beetje te gortig . Vandaar cartridge besteld bij inktknaller en de printer werkt prima . Ik had wel problemen met betalen lukte mij niet de hulp ingeroepen van een medewerker en dat ging prima . Betalen !!!!! Ik vind dat jullie de site aan moeten passen dat moet volgens mij een stuk makkelijker kunnen . Je mag mij ook bellen geen probleem 0622091847

betrouwbaar

De producten (printer en supplies voor meerdere printers) zo ik die al vele jaren bij Inktknaller bestelde voldoen aan alle eisen. Ook de eigen merkproducten. Overigens kun je ook terecht voor goed advies. Een aanrader!

Behandeling zoals het hoort. Duim omhoog.

Super en erg aardig ook nog !!!

sneller dan snel naar Frankrijk !!!! super

Perfect, geleverd en snel

Goede service, en snel geleverd.

Perfect, geleverd volgens afspraak

Qua aflevering perfect. After sales moet ik nog ervaren.

Goede spullen voor een goede prijs en snel verzonden.

Al meerdere keren bestellingen geplaatst en altijd keurig netjes de juiste spullen snel kunnen gebruiken. Dus weer graag tot de volgende keer.

Gewoon goed

Snel en goed geleverd

Uitstekende service en kwaliteit.

Prettige winkel, waar ik graag zaken mee doe en ook een blijvertje! Scherpe prijzen voor mooi en goed materiaal! Snel geleverd en nooit problemen.

Works well in epson expression xp-6105

Fast delivery, good price and the ink cartridges are recognized and performs well in epson expression xp-6105. Recommended.

perfect

geen klachten

Al jaren ben ik een tevreden gebruiker van het huismerk inktcartridges van Inktknaller.nl maar recent bleek een cartridge niet herkend te worden door de printer. Mailtje gestuurd en toen gebeurde er niets... Na 4 dagen een excuus mailtje ontvangen met de uitleg dat mijn mail in de spambox terecht was gekomen en vanaf dat moment ging alles erg snel. Zonder gemor werd er binnen een uur een vervangende cartridge verstuurd. Dat is service waar je als klant blij van wordt. Maar wel even dat spamfilter bijstellen.

Uitstekende service vlotte afwerking

het bestelproces verliep vlot, de prijs was uitstekend en bij het printen zie ik persoonlijk geen verschil met originele casettes

een zeer snelle en goede bezorging

Mijn product is erg snel en in goede orde bezorgd.

Goed en betaalbaar

Al wijst mijn printer dat het niet de originele zijn werken zij prima. En snelle levering.

Top bedrijf

Gebruiksvriendelijk site de levering keuring op tijd En de cartridges inkt is top!

Snel geleverd en de toner doet het goed

Snel geleverd en de toner doet het goed

porza

super op tijd

Voordelige prijs.

4 Inkt Toners gekocht voor mijn Canon printer, het waren dan wel geen originele Toners maar ze doen het wel goed. zelfde kwaliteit als originele Toners. En je betaald ook nog eens de helft minder.

Goede afhandeling

Vriendelijk

Goed en goedkoop

Grote keus en snelle levering

langer moeten wachten i.v.m. vakantie. cartridges ontvangen. liggen nu te wachten tot ik ze kan gebruiken.

Over Inktknaller.nl

Inktknaller is gespecialiseerd in de verkoop van eigen merk inktcartridges, toners, drums van Premium kwaliteit (vergelijkbaar met origineel) met printgarantie voor printermerken Brother, Canon, Epson, HP, Dell en Samsung.... Opgericht in 2008 en Verkozen tot beste winkelier 2019 van Friesland in de categorie elektronica winkels. Daarnaast vindt u bij ons veel soorten kantoorartikelen. Het doel is printen betaalbaar te maken en te houden zonder verlies van kwaliteit en service. Uiteraard is bezorging door heel Nederland, België, Frankrijk en Duitsland mogelijk. Voor zakelijk klanten kunt u ook terecht op inktknallerzakelijk.nl voor het totaal aanbod van ruim 22.000 artikelen.