Supersnelle en perfecte levering!

Inktknaller werkt razend snel en netjes, supersnelle levering.

Zeer goede communicatie en opvolging.

Zeer goede communicatie en zeer snelle levering van het besteld order.

Klachtenafhandeling niet naar wens

Is al mailverkeer over geweest. We hadden een inktcartridge ontvangen die niet herkend werd door printer. Wel de juiste besteld. Inmiddels een andere besteld,die werkt wel. Bij klacht werden we niet zo maar geloofd en werd gevraagd om foto met foutmelding. Voor die paar euro vonden we dit erg omslachtig en dit gemeld. Geen reactie meer ontvangen.

Beste Jan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Voor garantie vragen wij altijd om gegevens om te achterhalen wat precies het probleem is. Dit gebruiken wij tevens om dit in de toekomst te voorkomen. U kunt nog altijd de gevraagde gegevens doorgeven en dan krijgt u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Anita

Veel waar voor je geld

Prima inkt, ruime hoeveelheden, laag geprijsd en snel geleverd. Wat wil je nog meer?

Goed, niet duur en snel

Goed, niet duur en snel

prompte levering, juiste product

Zie boven

geweldig

zoals altijd keurig op tijd en goede cartridges!

Snelle levering Goed resultaat

goed product

prima product werkt goed volgens de beschrijving op de site

Makkelijk besteld, snel geleverd!

Makkelijk besteld, goede prijs kwaliteit en snel geleverd.

Goede en snelle service

een goede product. Dat snel geleverd is

top (tot hiertoe)

inkt zeer gemakkelijk te bestellen, alsook zeer snel geleverd. inkt nog niet getest, maar als die doet wat er beschreven staat ben ik 4 maal goedkoper af dan met originele inkten van epson. dus tot hiertoe ben ik tevreden.

snel en goed

binnen een dag geleverd en goed inkt

Uitstekend!

Nieuwe klant en al gelijk prima; snelle levering, kwaliteitsproduct en scherpe prijs! Ook goede informatie, tijdens het bestellen. Ik kom dus weer terug voor de volgende order!!

Positief

Levering en kwaliteit conform afspraak.

Zeer goede service!! Snel contact en goede oplossing indien nodig.

keurig

Keurig snel geleverd. En werkt altijd

Mijn nieuwe Brother MFC-J491DW is een prima aankoop!

Ik ben erg vriendelijk geholpen door de eigenaar, goede voorlichting en het was geen probleem om de printer thuis te laten bezorgen. Zelf geïnstalleerd en bij eventuele problemen mocht ik bellen. Voor mij een prima adres waar ze me zeker terugzien. Service met een hoofdletter 'S' Steun de middenstand in eigen streek, je bent hier nog echt een klant en geen nummer!

Goede site.

Verwacht bezorgmoment: Vandaag 28 november 08.00 - 18.00 uur Bezorgadres: Mauritslaan 37 4301NS ZIERIKZEE Afzender: inktknaller Barcode: 3SMYPA594567197 Echter pas dinsdag 1november in de avond in de bus. Niet beloven als je weet dat het niet kan.

Moet ze nog gaan gebruiken

Super snel en netjes verpakt en verstuurd

Inktpatroon zijn super en voor een mooie prijs

Snelle levering cartridge werkt goed

Snelle levering, goede service, nette prijs/kwaliteit

Zie boven.

Prima service.

De kwaliteit van de cartridges huismerk zijn prima. Ben heel goed geholpen door een vriendelijke meneer om mijn bestelling one line te doen.

goede snelle bezorging

betaalbaar/veel keus