Snelle service goed product.

Snel geleverd en product is volgens verwachtingen

Prima inktpatronen

Prima werkende inktpatronen voor mijn Epson printer. Snel en voor een prima prijs geleverd.

Vlotte levering en een goed product

Goed product,

Perfect geregeld, ook voor kleine bestelling.

Ik vond snel wat ik zocht, kon eenvoudig bestellen en betalen en ontving snel de keurig verpakte spullen.

Goed snel geleverd

Belofte was volgende dag leveren, en dat werd keurig gedaan, top.

Goede prijs, kwaliteit kan ik nig niet beoordelen

Ik heb voor mijn epson inkt gekocht maar nog amper gebruikt. Verzending ligt in het weekend stil. Dus dat duurt dan iets langer, maar de prijs maakt het waard om te wachten!

Goede producten voor een goede prijs

je kunt snel kiezen en kopen

direct en snel geregeld. mooi dat je de verzendkosten kunt skippen door het in de stad af te halen.

Zeer goede persoonlijke service

Persoonlijk advies, goede service en kwaliteit

Snel en goed bezorgd

goede servies

snelle levering print uitstekend

prima en snelle service

bestelling word keurig verpakt en snelle levering .

Great job!

Great colours and good quality inks!

Prima service en scherpe prijzen

Ik heb een Brother laserprinter. Zoals de meeste printers zijn de navullingen vaak duurder dan de printer :-) Gelukkig kun je navullingen kopen die niet origineel zijn maar werken als zijnde origineel. De printer moppert wel even maar geeft zich dan over met de vermelding 'niet origineel'. De prijs bij Inktknaller is tenminste een betaalbaar bedrag. De service is prima. Ik heb nu 2x besteld en ben tevreden.

super

snel besteld, snel betaald en snel ontvangen

super

super kijken ook echt mee of je het juiste besteld bij twijfel nemen ze contact op

Vlotte, snelle afhandeling en levering

Goede webshop zoals het hoort.

Simpel om een order te plaatsen, snelle levering

De website is zeer toegankelijk, dus een order plaatsen is heel gemakkelijk. De levering is ook nog eens supersnel, dus ik ben alleen maar positief!

Snelle levering en prima (eigenmerk) inkt

Voor de eerste keer hier mijn inkt besteld. Niet teleurgesteld, prima kwaliteit (eigenmerk) inkt en bovendien zeer snelle levering.

Super en snel geregeld

De cartridge doet het goed.

Een oude / verlopen cartridge deed het niet. Deze nieuwe werkte meteen en goed.

Snel en ik aanbieding

Printer inkt in aanbieding besteld

vlotte verwerking.

Lemmerweg 17

8608AA Sneek

Over Inktknaller.nl

Inktknaller is gespecialiseerd in de verkoop van eigen merk inktcartridges, toners, drums van Premium kwaliteit (vergelijkbaar met origineel) met printgarantie voor printermerken Brother, Canon, Epson, HP, Dell en Samsung.... Opgericht in 2008 en Verkozen tot beste winkelier 2019 van Friesland in de categorie elektronica winkels. Daarnaast vindt u bij ons veel soorten kantoorartikelen. Het doel is printen betaalbaar te maken en te houden zonder verlies van kwaliteit en service. Uiteraard is bezorging door heel Nederland, België, Frankrijk en Duitsland mogelijk. Voor zakelijk klanten kunt u ook terecht op inktknallerzakelijk.nl voor het totaal aanbod van ruim 22.000 artikelen.