Goed product

Een min punt - bestelling gedaan op 27/05/20 en product maar ontvangen op 25/06/20 na enkele mails met de vraag waar mijn bestelling bleef.

goeie prijs, snel geleverd.

Nette correcte afhandeling

Top site

Ik had een vraag en ze reageerde snel en mij besteling was snel geleverd

nieuwe helm

Leuk en mooi bedrijf. Waar we goed geholpen zijn met het kopen van een nieuwe helm

Vriendelijke communicatie

Goed bereikbaar Goede informatievoorziening Snelle levering

Mijn aankopen zijn altijd goed .

Snelle service en leveringen .producten voldoen altijd aan verwachtingen. Bij vragen goed te bereiken.

Veel te lang en slecht geholpen aan de telefoon. Lijkt op een fake bedrijf

Ik had express een helm via het internet bij jullie besteld dat was namelijk goedkoper en het duurde maar 2 a 3 werkdagen om hem binnen te krijgen eindstand werden dit een kleine 2 a 3 weken waarin ik nog steeds wacht op mijn helm terwijl ik deze revieuw schrijf heb hierdoor paar dagen niet kunnen rijden en een helm moeten lenen. Ik heb spijt dat ik niet naar de dichtstbijzijnde helm winkel ben gegaan en twijfel überhaupt nog om hem te retourneren al voor het passen van de helm. Ik hoop dat de mensen die dit lezen niet de betreurtste zijn en komen met een mooie oplossing

Levertijden kloppen niet

Ik had snel een nieuwe helm nodig. Deze is nog steeds niet bezorgt, terwijl op de website 3 werkdagen stond aangegeven.

Niet fijn

Helm besteld na werkdagen niks gehoord dus een mailtje gestuurd bleek de helm niet op voorraad te zijn maar was een technisch fout geeft niks Had gevraagd hoelang ut duurde daar konden ze niks op zeggen maar hij zou laten weten zodra die iets wist. Na denk 2 niks gehoord te hebben kwam de 3 de week en opeens de track And tracé van dpd vind het jammer dat de eerdere afgesproken dingen niet werden na geleefd Jammer genoeg beviel het me niet goed dus zal echter niet terug komen

Goeie klantenservice

Ondanks dat het covid-19 is het toch allemaal goedkomen

Niet kloppend zoals afbeelding

Helm ziet er prima uit, maar ook hier net als een voorgaande beoordeling zit er normaal doorzichtig vizier in ipv getint voor het zonlicht, beetje jammer want je betaald wel voor een getint vizier. Bezorging wat traag maar dat ligt m bij DPD en niet bij de shop

Perfect!

Snel, correct en netjes geleverd.

Helmen besteld en betaald sindsdien niets meer gehoord

Naast het betalen van de helmen heb ik niets meer gehoord. Zijn ze verstuurd? Wanneer ga ik ze ontvangen?

Levertijd is oke, ondanks covid 19. Top!

Alles goed verpakt

Helaas door de corona duurde het wel erg lang voordat het binnen was! Maar daar kon Crosshelmen niks aan doen!

Prima.

Niet aanbevelen

Wegens corona kan hun leverancier DPD totaal niet volgen en is de levertijd veel langer als omschreven op de site. De helm die ik heb bestels had op de foto's een getinte vizier maar in werkelijkheid heeft de helm een normale, doorzichtige terwijl ik opzoek was naar een getinte. Zwaar teleurgesteld. Hun klantendienst met name Martijn is wel dik in orde. Vandaar nog twee sterren.

Alles was zoals het hoorde te zijn.

Zaterdag besteld, maandag verstuurd, woensdag ontvangen en het is een leuk helmpie, ik ben er blij mee..

Vlotte levering en duidelijke website

Makkelijk bestellen, vlotte levering

Als ik een 11 kon geven deed ik dat!

Heel erg goed geholpen. Geen enkele vraag was teveel, werd altijd duidelijk beantwoord.