Zeer nette en snelle levering!

had product maar erg duur

zoals vermeld. erg duur en veel teveel mails over status bezorging ed.

super snelle levering

ik heb nog maar 1x besteld maar was goede ervaring ! super snelle levering veel sneller binnen dan verwacht en netjes verpakt

Efficiënte bezorging

Zeer goede kwaliteit helm en zeer goed contact!

prima ondanks lang wachten

bestelling bijna 3 weken onderweg. o.a. door kerstperiode maar vooral onduidelijkheid over of het product al was verzonden of niet

Snelle zending

Perfecte service, na telefonisch overleg netjes kunnen omruilen

Prima webshop

Na bestelling te hebben gedaan bleek 1 artikel in backorder bij de leverancier te staan. Al vrij snel hiervan bericht gekregen en via chat service snel iets anders geregeld. Ik ben dus zeer tevreden.

Correcte service

3 brillen besteld. Bij eerste levering 2 stuks toegekregen. Mail gestuurd met de opmerking en direct reactie gekregen. 3e bril netjes nageleverd. Correcte afhandeling!

Snelle levering.

Ook tijdens de feestdagen

Ik had twee producten besteld, er werd echter maar één geleverd. Het bedrijf heb ik gebeld, waarbij ik vriendelijk te woord ben gestaan. Binnen 5 minuten na mijn telefoontje kreeg ik een e-mail dat het product klaar stond voor verzending. De volgende dag had ik ook het 2e product in huis. Omdat het netjes en snel opgelost is geef ik een hoge score.

goed en snel, netjes verpakt

goed en snel

Zeer vlot verlopen

Zeer vlotte afhandeling van mijn aankoop .

zeker aan te bevelen

Goeie prijs, zeer snelle levering, maar de vorige keren zat er telkens een bon bij met een korting op uw volgende aankoop, jammer dat dit deze keer niet het geval was, maar toch tevreden

Goed !!

Levering liet iets langer op zich wachten. Reactie per email over de reden van de vertraging. Track en trace code ontvangen en goed te volgen. Zeker voor herhaling vatbaar om bij Crosshelmen.nl iets te bestellen.

Snelle levering, netjes verpakt, scherpe prijs

Mijn helm was de volgende dag al geleverd, keurig verpakt en tegen een scherpe prijs

Goeie levering

Bezorging goed, afwikkeling iets minder.

Ik kreeg de helft uitstekend toe gezonden, maar moest zelf vragen waar de rest van mijn bestelde zending bleef.

Er werd, conform beloftes op de site, snel geleverd.

Conform beloftes op site werd snel geleverd. Product voldoet aan beschrijving en derhalve aan verwachting. Geen op- en aanmerkingen.

Super geholpen!! Zeker voor herhaling vatbaar

Super geholpen

Telefonisch contact dag erna in huis En super vriendelijk!

Gebeld, besteld en de volgende dag in huis!

Vlotte bezorging

Bodyprotector besteld voor mijn zoontje. Snel in huis en met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer tevreden dus!

Vrijdag ochtend gebeld voor een Airbrake, zaterdagmiddag binnen! Top

Lange levertijd

Heeft veel te lang geduurd tot dat ik mijn bestelling ontvangen heb. Maar ze verdienen een tweede kans.

Geen gedonder juiste product

De verzending kost iets meer tijd. Was voor mij geen probleem.