Geen gedonder juiste product

De verzending kost iets meer tijd. Was voor mij geen probleem.

Goede kwaliteit en snelle bezorging!

Producten worden snel bezorgd en kwaliteit is top. Uitleg op de site is helder.

Gewoon goed 👍

Heb een crossbril besteld en ben zeer tevreden over de levering en kwaliteit.

Goed en snelle verzending

De spullen werden dezelfde dag verstuurd en kon ze 1 dag later al in ontvangst nemen.

Gewoon goed

Snelle levering en goed verpakt

Uitstekende service!

Duidelijke instructies op de website en supersnel geleverd. Ook het terugsturen van producten die niet de juiste pasvorm hebben gaat zonder gedoe. Mijn go-to website voor spullen!

Snel en gemakkelijk besteld!

Top service en aanbod

Super assortiment, snel geleverd

Goed geholpen

Levertijd zoals belooft (met een dag reserve), juist product voor goede prijs

Goede service, snelle bezorging.

Goede service en snelle bezorging. Nette verpakking. Goed.

Goede snelle levering, netjes verpakt en prima prijs kwaliteit verhouding

oke

Ik ging ervan uit dat de crossbril die ik besteld had op voorraad was. Op de site stond namelijk 1 - 3 werkdagen levertijd. Deze bleek nabesteld te moeten worden. Had hier graag wel even een mailtje over gehad. Toen ik belde over de status van mn bestelling werd ik wel goed te woord gestaan. Netjes verpakt verder en 1 dag over de aangegeven levertijd. prima

Feilloos

Het was een hele fijne ervaring hier bestellen want het Betlalen ging makkelijk het is niet duur ik hoefde geen verzendkosten te betalen en de levering was perfect optijd.

Goed, correct afhandeling!

Mooi assortiment, correcte afhandeling zeer net bedrijf.

Goede service en snelle Levering

Zeer snel geleverd en zeer nette afhandeling

De bestelling is prima behandeld

Goede ervaringen!

Snel in huis!

De volgende dag in huis Netjes verpakt

Zeer snelle levering na duidelijke communicatie en vlotte bestelling

De bestelling plaatsen verliep erg vlot. Tevens werd alles uiterst snel verstuurd en geleverd. Een tevreden klant!

Product voor goede prijs

Goede service goede producten

snelle levering en goede producten

Zeer tevreden, naar het bestellen van de verkeerde kleur

Bleek achteraf de verkeerde kleur besteld te hebben. Dezelfde avond nog gebeld, men deelde mede een mailtje te sturen met daarin in het hoe en wat. Volgende dag terugkoppeling ontvangen dat de mail in goede orde ontvangen was. En dat men het zou veranderen. Hierna een bericht van de verandering. Dag later de juiste kleur mogen ontvangen

Slechte service beloven dingen die ze niet waarmaken en leveren helemaal niet uit.

Ik had met spoed een bril nodig, dus heb ik gebeld voor de zekerheid. Bevestigd werd dat als erbij stond dat het kon, het zeker geleverd zou worden de volgende dag, dus besteld. Dag erop niet geleverd, geen stress ik ging pas die dag erop weg. Maar wederom niet geleverd, mail levert geen reactie op (dit terwijl toen ik vroeg of er binnen een dag geleverd zou worden er binnen een minuut gereageerd werd vaag dus). Toen maar proberen te bellen, kreeg denk ik de eigenaar aan de telefoon. Deze zou me terug bellen. Werd inderdaad snel teruggebeld het was fout gegaan bij de leverancier en dat het inderdaad niet geleverd zou worden op tijd. Nu ruim een week later nog niet geleverd. Ik heb nu mijn geld terug gevraagd, maar ben heel benieuwd!!

Dit is inderdaad misgelopen, we hebben er alles aan proberen te doen. Helaas niet gelukt, sorry.

Topbedrijf!

Mooie en goede helm voor n mooie prijs en supersnel geleverd! Echt n aanrader 👍👍