Product nooit ontvangen

Ik heb vier weken geleden een visier besteld en het nooit ontvangen. Mijn emails worden genegeerd. U kunt deze website maar beter vermijden.

Waardeloos

Niks binnen gekregen

Shit happens, maar prima service!

3x contact gehad ivm mijn bestelling, 3x prima geholpen geweest. Bij levering niet het correcte item gehad wegens verkeerde/geen stock, werd perfect en direct opgelost. Vriendelijke Chatmedewerker(s).

Slechte leverbetrouwbaarheid

Niet echt een snelle service en levering niet betrouwbaar. Voorraadinfo op de site klopt niet en uiteindelijk komen ze belofte om product op te sturen op een bepaalde dag niet na.... Normaal niet echt een probleem, maar wel als je het product nodig hebt voor een race en hierover afspraken maakt met crosshelmen.nl

Prijs- kwaliteit

Snelle levering van mooie en degelijke producten.

Gelijk de dag na bestelling de helm ontvangen. Precies wat ik ervan verwacht had en ben er blij mee.

Gewoon goed!

Mooie aanbieding, snel en correct geleverd. Zo zien we het graag!

Goede aanbieding en snelle levering

Mooie aanbieding van Muc-Off en snelle levering. Zeer tevreden.

Top geregeld

Makkelijk besteld en goede levering

Doen wat ze beloven

Duidelijk en helder bestelsysteem. Goed assortiment, ook voor niet-crossers. En levering de volgende dag, Veel beloven het, weinig doen het.

Top 100%

100%

ivm offroad vakantie had ik op korte termijn mijn spullen nodig. Die waren niet op voorraad, maar dankzij hun, toch op korte termijn alles binnen. Top geregeld, Roland schepers Ulft

Super service on en off line

De eerste helm was te klein. Zonder probleem een ander maat gekregen. Met advies waardoor ik uiteindelijk een andere helm heb gekozen dit veel beter is voor mij. Top service!

Toppie

Snelle levering Mooi produkt

Wat kan je nog meer verwachten?

Snelle levering van kwaliteitsproduct aan een scherpe prijs

Snelle levering, goede prijs

Zondag besteld en al dinsdag in huis, mooie prijs, ben erg tevreden

Alles vlot geregeld

Besteld,betaald,ontvangen zonder problemen

Alles correct en snel afgehandeld.

besteld volgende dag bezorgt. Geen problemen.

besteld volgende dag bezorgt. Geen problemen. meer is er eigenlijk niet van te zeggen.

Top spullen

Top service voor weinig geld!

Snelle levering en goede service, het is allemaal al duur genoeg in het leven ;)

super tevreden

Heb een jethelm van scorpion belfast besteld,alles is vlekkeloos en heel vlot verlopen zoals werd vermeld via email !!! Dikke pluim aan gans jullie team

Geleverd binnen beloofde tijd

Bestelling netjes geleverd binnen de aangegeven termijn op de site tijdens bestelling.

Waardeloos

Echt waardeloos, via de site besteld , wordt het verkeerde geleverd. Discussies via de mail, over retour zenden en kosten hiervan , wordt van alles beloofd maar niet nagekomen. Na het retour sturen zouden ze het geld terug storten, maar gebeurde niet. Meerdere keren contact gezocht, na de 3e keer en een week wachten toch het geld retour gehad. Geen aanrader , ik ga weer naar een fysieke winkel

perfect

heb een zeer fijne ervaring snelle levering mooie en perfecte helmen gelevert zoals gewenst heel blij met deze aankoop echt een aanrader