Best ike

Super snel in huis maar heb het moeten aanpassen om te laten werken

• Snelheid / Levertijd
  • Communicatie
  • Bezorging PostNL

super

snel verzonden

• Snelheid / Levertijd
  • Communicatie N.v.t.
  • Bezorging PostNL

Duidelijke website en snelle levering

Precies wat ik van een website verwacht waar ik snel een cartridge nodig heb voor mijn printer, aanrader!

redelijk goed

er waren van 2 dozen stukjes af maar dat kwam denk ik door de verpakking de doos was enigszins beschadigd en daar zaten de twee dozen maar ik heb ze wel gebruikt

Perfect gegaan

Alles volgens afspraak

Prima, snelle levering en precies het bestelde

Zoals hierboven

In 1 woord >>Positief<<

Ik heb al de juiste doosjes gekregen. Sommige winkels sturen doosjes voor het juiste aantal DVD's, maar niet de juiste vorm. Bvb: ik bestel voor 4 DVD's met een tussenplaatje, en kreeg doosje vor 4 stapelbare DVD's.(als men er dan een hoop verkeerde krijgt is het niet leuk. DVDboxshop sturen de doosjes die op de afbeelding staan, en daarmee ben ik superblij.

Prima kwaliteit

Bestelde spullen zijn prima van kwaliteit. Vertraging bij levering werd bijtijds meegedeeld.

heel goed , snelle levering .

heel goed , snelle levering .

Snelle en kwaliteitsvolle levering!

Het pakketje was zeer snel geleverd en was heel goed verpakt!

Snelle levering - Goede kwaliteit.

Kwalitatief net zo goed als andere, en ook nog voordeliger. Alles onder een dak. Best handig voor ons als startende ondernemers.

zeer snelle levering

snelle levering perfect verpakt !

lekker snelle levering

weinig aan te merken op mijn bestelling, netjes op tijd per post bezorgd, zoals van te voren ook door U was aangekondigd. Nou was mijn bestelling niet zo groot, maar wie het kleine niet deert is het grote niet weert

besteling

echt goede service

Goede ervaring

Snelle levering van goed produkt

Mooie opbergmap voor mijn filmps op dvd.

Vlugge levering

Een volgende keer bestel hier weer.

Bestellen en dag later binnen

Perfecte service

-DEGELIJK MAAR DURE VERZENDKOSTEN

-duidelijke webshop; reageert op vragen van klant -slechts 1 opmerking: abnormaal HOGE VERZENKOSTEN -SNELLE VERZENDING EN DEGELIJKE VERPAKKING

Beste Louis Bedankt voor je beoordeling. Helaas kunnen we aan de verzendkosten naar België weinig veranderen, dit zijn de tarieven die postnl rekent. We zouden als bedrijf ook liever minder verzendkosten in rekening brengen. We hebben je echter slechts 9,95 in rekening gebracht, terwijl wij als bedrijf al ruim 12,00 voor deze zending aan Postnl hebben betaald. Helaas kunnen we op een order van 18 euro niet alle kosten voor onze rekening nemen. Met vriendelijke groet, Dvdboxshop

zeer tevreden

Het product voldoet aan mijn verwachting, en daar ben ik blij mee :-)

Makkelijke website, snelle levering.

PRIMA

KEURIG SNEL GELEVERD

excellent

Alles klopte.

Goed en snel in huis

Heb mijn bestelling al een dag later gekregen. En dat in deze (Corona ) tijd, dat gebeurt niet meer zo vaak. Bedankt voor de snelle levering!

Over Dvdboxshop

Dvdboxshop al sinds 2003 een betrouwbare leverancier voor al uw printerinkt dvd / cd opberg artikelen.