Redelijke prijs, snelle levering

Blauwe bluraydoosjes zijn moeilijk te vinden voor een redelijke prijs. Deze zijn iets minder stevig, maar bruikbaar. Jammer dat de verzendkosten bijna hoger zijn dan de prijs van de producten zelf.

Snelle service.

Blij dat ik nog smalle DVD-boxen kon vinden.

uitmuntend

Ik had de verkeerde cartridge besteld. Geen probleem, teruggestuurd kreeg een code (credit want ik had de zending al betaald) de goede cartridge besteld en het betaalde werd keurig in mindering gebracht(code). Ik ben vol lof over Dvdboxshop en raad het iedereen aan het is een goed bedrijf. Aan de telefoon is men ook vriendelijk. m. vr. gr. Wil B.

geweldig

prima service op tijd geleverd en de prijs is het bewijs een aanrader

• Bezorging PostNL

prima snelle levering prima prijs

zie boven

• Bezorging PostNL

Snel, duidelijk dus in 1 woord goed, ik kom hier zeker terug.

Prima!!

Vriendelijk en snelle levering en goedkoop

BETER VERWACHT

IK HAD VERWACHT IN EEN GEHEEL EN AFGEWERKT

Hele fijne webwinkelgoed

Een goede webwinkel, waar ook heel gemakkelijk prsoonlijk contact mee te krijgen is.

Prima geholpen

Snel en prima geholpen. Bestelde pakket DVD's waren niet op voorraad maar er werd een pakket samengesteld zodat ik toch vooruit kan. Graag tot een volgende keer.

Slecht

Slecht

• Bezorging PostNL

Geachte heer van der Bie Met verbazing lezen we uw beoordeling. Uw besteld bij ons een hoesje van 17,95 voor uw iPhone waarop we als bedrijf 3 euro verdien en meld na ontvangst dat u een verkeerd hoesje heeft besteld. Oké dit kan gebeuren en uw wilt het retour sturen en omruilen voor een juist hoesje. We verzenden het juiste hoesje nog voordat we de retour ontvangen omdat u het dringend nodig had. Daar het nieuwe hoesje 2 euro duurder was en we het opnieuw naar u moesten verzenden melden we dat we hiervoor een factuur zullen sturen voor 5,95 Na ontvangst van het nieuwe hoesje appt u ons dat u tevreden bent en dat het nieuwe hoesje perfect is. Vervolgens sturen we u de factuur en hierna plaatst u deze review. Daar we uiteraard hierover zeer verbaasd waren sturen we u een app met de vraag of we iets gemist hebben waardoor u alsnog zo een negatieve review plaatst. Vervolgens meld u dat we als bedrijf zielig zijn omdat we u een factuur van nog geen 6 euro sturen. We bestaan als bedrijf ruim 20 jaar maar dit hebben we nog nooit meegemaakt dat we zo door een klant als u zijn behandeld.

Zeer goed product en snelle levering. Aanrader.

Super geweldig

Het is handig om te gebruiken en ook als je nodig hebt in het donker.

aanrader

artikel goede prijs/kwaliteit snelle / correcte levering

• Bezorging PostNL

Heel goed verlopen, snel en eenvoudig te bestellen.

Goede snelle levering

Nvt

zeer goed

• Bezorging PostNL

Snel en precies wat ik had besteld

• Bezorging PostNL

Goede service op tijd geleverd

De boxen zijn prima.

TOP!

Onderstaande scoringspunten zeggen genoeg.

• Bezorging PostNL

Niets op aan te merken, perfecte service!

Omwille van een verhuis die nog volop bezig was, had ik bij mijn bestelling een verkeerd, zelfs niet bestaand adres opgegegevn. Ik had dit vlug opgemerkt, maar intussen had de firma de bestelling doorgegeven aan het bedrijf waar ze courant mee samenwerken, wat prima in orde zou geweest zijn... zonder mijn monumentale blunder. Gedurende 14 dagen heeft Ton van DVDBoxShop hemel en aarde bewogen om mijn fout recht te zetten. Dat is niet gelukt tot op heden, maar DVDBoxShop is nog steeds bezig met het onderzoek rond wat er met die eerste bestelling is gebeurd. Ik heb in afwachting de bestelling herhaald met het juiste adres. Die bestelling kwam binnen 24 uur toe in de beste omstandigehden!

• Bezorging PostNL

afspraken nagekomen zeer snelle levering

heb ook nog een advies gekregen om een type dvd doos te bestellen waar ik dik tevreden over ben

klasse

Perfect en snel geleverd.

Goed product.

Goede en snelle levering.

• Bezorging PostNL

Keurig op tijd en alles geleverd.

Alles keurig op tijd, goed verpakt.

Over Dvdboxshop

Dvdboxshop al sinds 2003 een betrouwbare leverancier voor al uw printerinkt dvd / cd opberg artikelen.