Niet zo goed

Lang moeten wachten op levering, en als het dan eenmaal komt, zit er een verkeerd product bij.

Vervelend om te horen maar graag willen wij dit verhaal toelichten omdat de fout niet bij ons ligt. Wij hebben mevrouw gebeld en aangegeven dat dit product eruit gaat. Dat wij nu nog op 1 levering wachten en het product daarna niet meer leverbaar is. Mevrouw de keus gegeven om te wachten of te annuleren. Mevrouw wilde hier wel op wachten. En wat betreft dat het verkeerde product erin zit klopt niet. Het product wat mevrouw besteld heeft zit er in. Maar zij wil niet erkennen dat zij dit verkeerd heeft besteld. Een hele vervelende situatie die wij dus onmogelijk kunnen oplossen op deze manier. Wij hebben dit geprobeerd maar helaas. Wij doen er altijd al het mogelijke aan om de klant tevreden te stellen.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Lang op zoek geweest maar op deze site precies gevonden wat ik wilde en ook nog eens in de perfecte kleur, heel erg tevreden! Daarbij werd het de volgende dag al geleverd, goed verpakt, kortom ze doen wat ze beloven.

Prima producten

Goed geholpen en geïnformeerd

Sneller levering En snel reactie via de mail

Heb niet lang .moeten wachten

Snelle levering, goede producten voor iedere portemonnee wat te vinden!

Hoe het pakket aankwam en de kwaliteit van alles lijkt me niet super

Topservice en een fijn belletje of het eventueel later bezorgd kon worden

tevreden

blijven lang en mooi zitten

Erg fijne service en supersnelle verzending.

Fijne service Als de kleur niet voorradig is wordt er een alternatief aangeboden. Snelle verzending

Heel erg positief

Besteld en snel in huis. Duidelijke omschrijving van het artikel. In de doos zat een klein cadeautje en een paar lekkere snoepje leuk. Bij het cadeautje zat iets bij waarvan ik echt niet wist wat het was. Even chatten, en ik kreeg gelijk antwoord.

Goedeccommunicatie en goed product

Gekregen wat ik verwachtte

Kan nog geen beoordeling geven heb nog niks ontvangen

Post no zou vandaag 21 dec bezorgd worden en opeens veranderd het dat het misschien over 3 dagen komt terwijl ik post nl door de straat rijd

Heel goede communicatie en vlotte verzending prijs en kwaliteit TOP !!!

Heel klantvriendelijk en overzichtelijk

Vlotte en correcte afhandeling, doe zo verder !

Eerste keer en tevreden

Vlotte levering en tevreden

Goed, snelle service

artikel is waardeloos

De service en pakketpost was prima, maar het gewenste product kan ik niet gebruiken, de haren vielen er aluit en de knot is met geen mogelijkheid te bevestigen. Dat is het nadeel van online shoppen.

Wat ontzettend vervelend om te horen. Graag hadden wij dit van u gehoord, wij lezen dit nu via een beoordeling. Wij zouden dit graag op willen lossen.

Goede en snelle service.

Goede en snelle service. De acrylpoeders zijn goed. Liquid heb ik nog niet getest.

Goede en snelle levering. Goede producten

Snelle service en snelle reactie op vragen.

Prima service, mooie producten

Goede site met duidelijke omschrijving van de producten. Snelle en nette levering.

Top, snelle levering van mooie producten!

Super bedrijf

Gewoon prima!

Duidelijke site, leuke acties en zeer snelle levering!