Goede en snelle service.

Goede en snelle service. De acrylpoeders zijn goed. Liquid heb ik nog niet getest.

Goede en snelle levering. Goede producten

Snelle service en snelle reactie op vragen.

Prima service, mooie producten

Goede site met duidelijke omschrijving van de producten. Snelle en nette levering.

Top, snelle levering van mooie producten!

Super bedrijf

Gewoon prima!

Duidelijke site, leuke acties en zeer snelle levering!

Netjes, snelle levering & goed verpakt

Gewoon prima!

Wat een afknapper!

Alle tape extensions aan elkaar geplakt in een paar boterhammen zakjes met de tape niet eens apart verpakt. Als je je bestelling hebt geplaatst en betaald dan krijg je een mail dat je bestelling verstuurd Is en daar staat meteen een heel stuk bij dat je geen garantie hebt. Schandalig! Weinig kleuren ook om uit te kiezen. Als je achter je producten staat dan geef je uiteraard ook garantie.

Helaas zijn wij het niet met deze reactie eens. De tape extensions zijn gewoon netjes verpakt in doorzichtige kwalitatieve verpakkingen. Dit zijn absoluut geen boterhamzakjes. Er is keus uit 12 verschillende kleuren bij de tape extensions. Je bent niet verplicht om hieruit te bestellen of bij ons te bestellen. Er zijn heel veel appjes met vragen en vragen over de kleur naar ons gestuurd en die hebben wij allemaal netjes beantwoord. Wat betreft de garantie. Er staat alleen bij vermeld dat als je het haar niet met de juiste producten verzorgt en of kleurt de garantie vervalt. Dit lijkt mij juist fijn om meteen te weten zodat je weet dat je de haren niet mag kleuren. En wij staan zeer zeker achter onze producten maar als deze niet goed worden behandeld of verzorgd dan kan elk product kapot of schade oplopen. Dit is natuurlijk logisch. Mvg het team van Hairshoponline

De dag ervoor besteld en volgende dag al in de bus.

Dik tevreden!

Goede service!

Slechte kwaliteit extensions!

Heb nu ongeveer 8 weken de extensions ze zijn van slechte kwaliteit , van dag 1 enorm veel haarverlies , de punten breken dagelijks af zodat je na twee weken al hele dunne uiteinde hebt . Ik raad ze dan ook niet aan , normaal doe ik een volledig jaar met mijn extensions , nu weet ik al dat ik deze vrij snel terug moet vervangen.

Viel tegen

de kleuren iele erg tegen

Goede qualiteit producten en goede service

Zeer tevreden over de producten en service.

Onoverzichtelijk en vaag

Een pony besteld voor €29. Bij het afrekenen was hij €44. De pony werd snel verstuurd, het doosje was beschadigd vóór ontvangst. Doosje zelf niet geopend, maar gelijk gemaild om dit door te geven en te ruilen/retourneren. Een mail met 1 zin kwam terug dat retourlabel op de website staat. Ik geef weinig sterren voor onoverzichtelijkheid en kortaf antwoord op mijn vraag.

Beste Heidi De pony clip kost €36,25 incl btw. Dit staat er ook duidelijk bij, misschien dat u dit niet gezien heeft. Hierbij komen dan idd nog verzendkosten, die wij ook aan Post NL moeten betalen. Dan klopt het totaalbedrag wel. Onze excuses voor het korte antwoord terug. Mijn collega was op dat moment heel erg druk en niet op haar best. Zij dacht ik ga snel alle mails zsm beantwoorden. Wij hebben u per mail ook onze excuses hiervoor aangeboden. En bij deze nogmaals. Mvg het team van Hairshoponline

Teleurstellend

Niet wat de producten aangaat maar ik heb speciaal nog gebeld zodat mijn bestelling naar het adres van een klant gaat, maar tot mijn verbazing is de bestelling toch naar mijn adres gestuurd. Kost mij dus 5,75 extra aan verzendkosten. Jammer!

Beste Van uit mijn kant excuus ik ben er met u samen mee bezig geweest, uw eerste pakket sticker was al uitgedraaid en diegene die het in pakt heeft de nieuwe sticker over het hoofd gezien, u zal ook weten dat fouten maken menselijk is, daarom schrokken wij heel erg van een 2 wij proberen altijd heel erg ons best te doen om de klanten het na hun zin te maken. Mvg Maureen

Snelle service, top producten Bedankt

Super snelle levering

Sneller geleverd dan verwacht :)

Super goed!

Snelle levering, duidelijke info omtrent levering en bestelling.

Goede en snelle service

Pakketje was snel bezorgd en goed ingepakt. Heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met hairshoponline!

Goede service!

Goede en snelle service! Mooie veertjes en veel ringetjes erbij

Hairshoponline is top!

Bestellingen worden heel snel opgenomen en dezelfde dag opgestuurd. Als er iets is, dan wordt het meteen opgelost. Daarnaast ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van de Yes Extensions. De extensions blijven erg mooi, vallen niet uit en doen niet onder andere A kwaliteit extensions. Goede prijs - kwaliteit verhouding.

Bestelling nogsteeds niet binnen

Mijn bestelling zou dinsdag uiterlijk woensdag binnenkomen stond er. Ik heb hem nogsteeds niet binnen. Toen ik gebeld had werd er gezegd dat jullie hier niks aan kunnen doen?? Waarom wordt dit dan meerdere keren vermeld met levertijd etc??

Beste We vinden het heel vervelend dat je de bestelling laat binnen kreeg, wij hebben het voor u verzonden maar wij kunnen er niks aan doen als Post nl verlaat is, wij vinden het ook jammer dat wij door de schuld van Post nl een 3 ontvangen terwijl wij er niks aan kunnen doen, misschien dat u de beoordeling nog bij wil stellen. Mvg Maureen Visscher Hairshoponline

Snelle en accurate levering, blij mee

Zie boven.

Kleuren van de gel lak zijn niet te vergelijken met de kleuren op de website en wat je ontvangt.

Goede uitleg over producten.