Uitstekend!

Snelle verzending, en de producten zijn top! Is er toch een probleempje, dan word dat direct netjes opgelost.

Super bedrijf goede snelle en behulpzame service

Ik werk al vanaf 2010 samen Met Hairshoponline en de service is super. Geen vraag is te gek. Je spullen zijn echt binnen twee dagen zeker binnen . Echt een aanrader . Het zijn top meiden.

Super service. Ook op tijd binnen

Goede prijs, uitstekende service

Besteld volgende dag al netjes verpakt in huis!! Top

Haartinsels

2 dingen besteld en er kwam er een binnen... het zat super slecht ingepakt. Ze zitten met een plakbandje aan elkaar geplakt en het plakbandje is niet los te krijgen.. Gebeld kreeg het gene wat ik miste binnen, met niks extra's of een excusses voor het ongemak.

Beste Klopt u belt ons dat u wat miste, we hebben onze excuus aangeboden en direct het nagestuurd waar gewerkt wordt kan fouten worden gemaakt, maar we hebben het direct opgelost. Team Hairshoponline

Prima webshop

Alles dik in orde!!!

Teleurgesteld

Het pakket werd snel geleverd, maar wat er in zat was niet wat ik er van had verwacht. Slecht verpakt waardoor het eigenlijk onbruikbaar is

Beste Vervelend om te horen dat u andere verwachtingen had maar dat kan altijd, u had het retour mogen sturen en dan had u uw geld terug gekregen, u heeft niks laten horen maar ons gewoon een 1 gegeven, in overleg is alles mogelijk.

Goed product en zeer snel geleverd

Snelle levering dit is zeer prettig

Netjes en op tijd ontvangen wat ik besteld heb

Ja gewoon netjes en op de beloofde tijd gekregen wat ik besteld

Goed geholpen

Erg slecht! Na 18 dagen nog steeds geen pakket ontvangen!

Na 18 dagen nog steeds geen pakket ontvangen! Ff kort samengevat.. Het klopte inderdaad dat ik na 2 dagen het pakket wilde annuleren, omdat ik het eigenlijk de volgende dag nodig had. Op jullie website staat: 'VOOR 16:00 BESTELD VOLGENDE DAG IN HUIS'. Maar na 2 dagen had ik niks van jullie ontvangen. Toen kreeg ik direct bericht van jullie, het is al verzonden. Toen dacht ik, dat is prima, zodra het pakket in huis is, stuur ik het retour op. Nu na 18 dagen is het nog steeds niet binnen en hoef ik het pakket niet meer!! Ik wil gewoon mijn geld terug want daar heb ik recht op. Maar inplaats daarvan sturen ze het product nog een keer op.. Ik hoop dat jullie gauw het geld overmaken, want anders ga ik verdere stappen ondernemen!!

Kan in 1 woord... slecht

Mijn ervaring was dat ik 1 potje nagelgel toegestuurd kreeg terwijl ik er 4 besteld had... Dan moet je er weer achteraan waar de andere drie potjes zijn.... Dan krijg ik ook nog verschillende potje opgestuurd terwijl ik toch echt allemaal de zelfde had besteld....het lijkt alsof ik het overschot krijg toegestuurd..... Daarnaast vind ik het belachelijk dat ik over de 6.95 euro verzendkosten (wat ik al vrij prijzig vind voor zo'n kleine bestelling) ook nog eens btw moest betalen..

Beste Wij zijn zeer verbaast over deze beoordeling, ten eerste zijn de potjes zo groot dat ze als pakket verstuurd moeten worden, dus minder verzendkosten kan niet, de btw over verzendkosten zijn wij verplicht om te hanteren. U heeft een bestelling van Quida geplaatst en u heeft ook de helft betaald omdat Quida failliet is, en de potjes uit het assortiment gaan, de buiten kant van de potjes kan anders zijn maar de inhoud is het zelfde. U heeft ons gebeld omdat er per ongeluk een fout is gemaakt met versturen, wij hebben dezelfde dag nog de 3 potjes nagestuurd, wie werkt kan een fout maken, u was aan de telefoon heel schappelijk, en zijn nu ook zeer verbaasd over deze beoordeling. Team Hairshoponline

Snel verstuurd

Het is snel verstuurd!

Altijd erg tevreden !

Pakket komt netjes op tijd . Producten zijn erg fijn!

Gebeld voor info, duidelijke uitleg gekregen. Besteld en netjes de volgende dag geleverd. Prima product

Vlotte en correcte afhandeling

Vlot en correct, konden mij verderhelpen met mijn probleem. Dank je wel

Snel verzonden!

Hairtinsels netjes ontvangen incl duidelijke gebruiksaanwijzing.

fijne levering en op tijd

het is alleen jammer dat er 2 bedrijven zijn. haarshop en haarshopproffesional. Ze hebben verschillende producten. Als kapster moet ik soms iets moet bestellen bij de haarshop wat ze bij de profesional niet leveren en dan krijg ik geen korting.

Zeer snelle levering ,en als je vragen hebt reageren ze ook snel .top

Snelle bezorging. Producten ook goed

Dat dus