Euro Socap hairextentions besteld en het merk seiseta gekregen

voel mij er toch niet goed bij bestel het merk Euro Socap met een reden en dan een ander merk aankrijgen is echt niet mijn verwachting maar bestelling was er wel snel dat is dan een pluspunt maar ga de seiseta gebruiken kan niet anders moeten er morgen in maar ga toch geen meer bestellen als ik euro Soap bestel wil ook deze en geen andere sorry

Euro Socap hairextentions besteld en het merk seiseta gekregen

Goed product en zeer snel geleverd

Snelle levering dit is zeer prettig

Netjes en op tijd ontvangen wat ik besteld heb

Ja gewoon netjes en op de beloofde tijd gekregen wat ik besteld

Goed geholpen

Erg slecht! Na 18 dagen nog steeds geen pakket ontvangen!

Na 18 dagen nog steeds geen pakket ontvangen! Ff kort samengevat.. Het klopte inderdaad dat ik na 2 dagen het pakket wilde annuleren, omdat ik het eigenlijk de volgende dag nodig had. Op jullie website staat: 'VOOR 16:00 BESTELD VOLGENDE DAG IN HUIS'. Maar na 2 dagen had ik niks van jullie ontvangen. Toen kreeg ik direct bericht van jullie, het is al verzonden. Toen dacht ik, dat is prima, zodra het pakket in huis is, stuur ik het retour op. Nu na 18 dagen is het nog steeds niet binnen en hoef ik het pakket niet meer!! Ik wil gewoon mijn geld terug want daar heb ik recht op. Maar inplaats daarvan sturen ze het product nog een keer op.. Ik hoop dat jullie gauw het geld overmaken, want anders ga ik verdere stappen ondernemen!!

Kan in 1 woord... slecht

Mijn ervaring was dat ik 1 potje nagelgel toegestuurd kreeg terwijl ik er 4 besteld had... Dan moet je er weer achteraan waar de andere drie potjes zijn.... Dan krijg ik ook nog verschillende potje opgestuurd terwijl ik toch echt allemaal de zelfde had besteld....het lijkt alsof ik het overschot krijg toegestuurd..... Daarnaast vind ik het belachelijk dat ik over de 6.95 euro verzendkosten (wat ik al vrij prijzig vind voor zo'n kleine bestelling) ook nog eens btw moest betalen..

Response from the business owner

Beste Wij zijn zeer verbaast over deze beoordeling, ten eerste zijn de potjes zo groot dat ze als pakket verstuurd moeten worden, dus minder verzendkosten kan niet, de btw over verzendkosten zijn wij verplicht om te hanteren. U heeft een bestelling van Quida geplaatst en u heeft ook de helft betaald omdat Quida failliet is, en de potjes uit het assortiment gaan, de buiten kant van de potjes kan anders zijn maar de inhoud is het zelfde. U heeft ons gebeld omdat er per ongeluk een fout is gemaakt met versturen, wij hebben dezelfde dag nog de 3 potjes nagestuurd, wie werkt kan een fout maken, u was aan de telefoon heel schappelijk, en zijn nu ook zeer verbaasd over deze beoordeling. Team Hairshoponline

Snel verstuurd

Het is snel verstuurd!

Altijd erg tevreden !

Pakket komt netjes op tijd . Producten zijn erg fijn!

Gebeld voor info, duidelijke uitleg gekregen. Besteld en netjes de volgende dag geleverd. Prima product

Vlotte en correcte afhandeling

Vlot en correct, konden mij verderhelpen met mijn probleem. Dank je wel

Snel verzonden!

Hairtinsels netjes ontvangen incl duidelijke gebruiksaanwijzing.

fijne levering en op tijd

het is alleen jammer dat er 2 bedrijven zijn. haarshop en haarshopproffesional. Ze hebben verschillende producten. Als kapster moet ik soms iets moet bestellen bij de haarshop wat ze bij de profesional niet leveren en dan krijg ik geen korting.

3 Meijersweg Hengelo 7553AX

06 81528250