Snel en goed geregeld top service

Súper snelle levering!!

Uitgebreid assortiment en heeeele snelle levering!!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Snelle levering duidelijke Beschrijving hoe het moet

De dames zijn super behulpzaam en het mee denken

Veel keuze en de dames denken met je mee! 2x per jaar rij ik er naar toe om de kleuren uit te zoeken van de gellak. Dit keer vergeten de topcote mee te nemen. Dan maar online bestellen.

Heel erg goed advies

Ik werd telefonisch erg goed geholpen. Ze denken met je mee en de volgende dag lag het pakketje in de brievenbus. Een aanrader.

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit, snelle levering. Duidelijke omschrijving en makelijk zelf in het haar aan te brengen. Zal zeker weer een bestelling plaatsen.

Top bedrijf

Ik ben hier al jaren klant. Zowel voor mijn hairextensions als voor nagelproducten. Ik word altijd eerlijk en netjes geholpen. Altijd goede adviezen. Ik draag al jaren hun hairextensions. Na jaren zoeken eindelijk extensions die mooi blijven! Dames bedankt voor jullie altijd goede hulp. Tot snel

Fijne producten en zijn er vragen wordt je goed geholpen.

Ontzettend tevreden!

Ik ben altijd ontzettend tevreden met de producten en service van Hairshoponline. Bestel vanaf het begin diverse producten en gebruik deze professioneel. De uitleg/advies is erg duidelijk. Bedankt !

Haar weave gekocht

Human Hair weave gekocht hadden de goede na de bevestiging van mijn bestelling niet op voorraad. Toen andere gekregen maar nu komt mijn klant terug dat ze niks met het haar kan. Het ziet er verbrand uit en voelt als strooi. Alles al geprobeerd haar masker föhnen en polijsten en nog strooi als eind resultaat. Het voelt en ziet synthetisch aan. De webshop geeft er geen garantie op. Dus laatste x dat ik hier dure hair weave gekocht heb met gewoon echt een klote service !!! Want ze losse de klachten niet op

Heel vervelend om te horen, maar we hebben voor we de order verstuurde contact met u gehad, dat de blonde stijl op moment niet op voorraad was en of u 4 dagen kon wachten, maar uw klant kon niet wachten daarom heeft u de extensions met krul genomen. En uw klant heeft stijl haar, die combinatie kan gaan klitten, het is al een blonde kleur en ook nog met krul waardoor de kwaliteit minder is maar u wilde de gok nemen en ging de extensions wel stijlen, maar nu geeft u ons een 1 omdat het achter af toch niet bevalt terwijl wij dat duidelijk hebben besproken. Met vriendelijke groet, Team Hairshoponline

Snelle levering minder wat betreft retour

2 Stoelhoezen bestelt en ook nog foto van de stoel gemaild ivm bijpassende armleuningen. Advies snel en netjes gekregen. Kreeg ze de volgende dag al thuis bezorgd, maar blijken de armleuning hoezen niet te passen. Dit via mail aan gegeven en ook weer super snel reactie gekregen, maar helaas advies gekregen de leuninghoezen retour te zenden op eigen kosten. Beetje jammer! Verder oke.

Super snelle levering, prachtige volle plukken

Ik kocht mijn extensions vroeger bij Greath Lenghts. Bij de laatste bestelling kreeg ik haar dat enorm in de klit raakte en van slechte kwaliteit was. Ik heb meerdere keren gebeld en een klacht schriftelijk ingediend. Op niets werd gereageerd en ik kreeg antwoord op mijn mail met foto's terwijl ik vaste trouwe klant was. Toen ben ik overgestapt naar Hairshoponline. Eerste keer gebeld en een hele fijne medewerkster gesproken die me goed adviseerde. Ik heb toen eerst 25 stuks besteld van het merk Estee. Dit beviel zo goed, dat ik nadien een volledige verlenging heb besteld. Dit was binnen drie dagen geleverd en super mooi qua kwaliteit. Mooie glanzende dikke plukken van boven tot onder. Ook de verwijdervloeistof was top, waardoor mijn eigen haar goed is bespaard. Ik weet waar ik voortaan bestel. Groeten van een hele blije klant.

Ik ben helemaal niet tevreden ik moet zelf achter mij pakket jammer!!

!!

Beste Wij schrikken van deze beoordeling, als klanten ons bellen mailen of appen dat hun order er niet is gaan wij dat direct uitzoeken bij post nl, u geeft ons een 1 zonder dat wij de kans hebben gekregen om het op te lossen.

Eerste keer en snelle levering

Tevreden van alles

prima bezorging

prima bezorging

Uitstekend!

Snelle verzending, en de producten zijn top! Is er toch een probleempje, dan word dat direct netjes opgelost.

Super bedrijf goede snelle en behulpzame service

Ik werk al vanaf 2010 samen Met Hairshoponline en de service is super. Geen vraag is te gek. Je spullen zijn echt binnen twee dagen zeker binnen . Echt een aanrader . Het zijn top meiden.

Super service. Ook op tijd binnen

Goede prijs, uitstekende service

Besteld volgende dag al netjes verpakt in huis!! Top

Haartinsels

2 dingen besteld en er kwam er een binnen... het zat super slecht ingepakt. Ze zitten met een plakbandje aan elkaar geplakt en het plakbandje is niet los te krijgen.. Gebeld kreeg het gene wat ik miste binnen, met niks extra's of een excusses voor het ongemak.

Beste Klopt u belt ons dat u wat miste, we hebben onze excuus aangeboden en direct het nagestuurd waar gewerkt wordt kan fouten worden gemaakt, maar we hebben het direct opgelost. Team Hairshoponline

Prima webshop

Alles dik in orde!!!

Teleurgesteld

Het pakket werd snel geleverd, maar wat er in zat was niet wat ik er van had verwacht. Slecht verpakt waardoor het eigenlijk onbruikbaar is

Beste Vervelend om te horen dat u andere verwachtingen had maar dat kan altijd, u had het retour mogen sturen en dan had u uw geld terug gekregen, u heeft niks laten horen maar ons gewoon een 1 gegeven, in overleg is alles mogelijk.

Snel geleverd!

Snel geleverd en top producten!!