Zeer snelle levering ,en als je vragen hebt reageren ze ook snel .top

Snelle bezorging. Producten ook goed

Dat dus

Mooie veren

Snel bezorgd

goede producten goede adviezen!

Ik bestelde bij hairshoponline een extension voor een feestje...Ik ben zeer eerlijk en goed geadviseerd en zelfs nog op gebeld zodat ik de juiste keuze kon maken.Top!

Prettig

Snel en goede service

Top Service !

Hele snelle bezorging . Kleur past ook perfect bij mijn haren ,Goed advies gekregen van de verkoopster. ik ben super tevreden! Vanaf nu koop ik altijd mijn extentions bij hun

Snelle levering!

Snelle levering, netjes verstuurd!

Kreeg netjes app..vriendelijk geholpen...echt top

Goede snelle service

Super snelle service

Top geregeld

Niet duur Snelle levering

Was heel erg fijn en optijd geleverd

Heel fijn en leuk als was perfect

Advies, aankoop, levering zeer goed

Vragen per e-mail worden op korte termijn beantwoord. Levering met verzendstatus werkt perfect. Goederen van goede kwaliteit. Helaas is alles duurder dan 2 jaar geleden. groet

Tot nu toe slecht

Tot nu toe niets gekregen

Wij hebben uw bestelling verstuurd als brievenbus post daar heeft u ook voor betaald, u mailde ons de volgende dag dat u de order nog niet had ontvangen. Wij hebben direct met u contact opgenomen zelfs op Zaterdag. Op het moment dat wij u appen mailen en bellen blokt u ons, wel jammer want wij proberen het op te lossen, en u geeft ons geen kans, ik neem aan dat u het heeft ontvangen maar jammer om deze beoordeling te plaatsen en ons geen kans geeft om het op te lossen. Mvg Team Hairshoponline

Goede service, klantvriendelijk en snelle levering

fijne spullen

fijne spullen maar erg jammer dat mijn eerste bestelling de dag erna grandioos in de sale is..

top kwaliteit

hele mooie kwaliteit en snelle levering! perfect!!

Prima Contact

Snelle levering en super contact

Fijn !

Fijne service ! Na wat vertraging van post nl Mijn pakketje gelukkig in handen! Heel fijn !

Keurig op tijd geleverd

Super echt een product was niet op voorraad daar over werd ik gelijk gebeld met info en wanneer het wel geleverd sou worden heel erg netjes!!!

Toppie

Flexibel

Product was niet wat mijn dochter bedoelde. Direct geld retour ontvangen. Top!

Goed product wel duur

Goed product wel duur