Snel en netjes

Heel goed geregeld. Ik kreeg zelfs een appje over een bestelling. Dat was heel fijn, dan weet je ook dat je het juiste krijgt en werd evengoed dezelfde dag verzonden

goede service

goede service. snelle levering.

Bestelling ontvangen !

Top !

Snel geleverd en top

Kwam niet op tijd aan en was redelijk duur.

Goed product.

Beste Wij hebben meerdere malen contact gezocht, via diverse kanalen. Maar krijgen maar geen contact met u. Wij willen het probleem graag voor u oplossen. Wat betreft dat het product te laat bij u is aangekomen kunnen wij niets aan doen. Wij leveren het meteen bij Post NL in. Gelukkig hebben wij dit nog niet eerder gehoord. Het product valt bij iedereen in de smaak. Maar als het product u tegenvalt mag u het altijd retour sturen zodat wij u uw geld terug kunnen storten. Maar wij krijgen op geen enkele manier contact met u.

Ik heb het voor het eerst bij jullie gekocht en ik ben erg blij dat ik vaker ga kijken.

Zeer goed kontakt. Snelle verzending. Mooi haar met een clip. Bedankt voor je hulp bij de kleurkeuze. Ik ben erg tevreden.

Mooi materiaal, snelle service

Een vriendelijke dame aan de lijn gehad voor wat meer informatie over een fohnborstel. Hij is een slag kleiner als de borstel die ik eerst gebruikte en dat bevalt me uitstekend.

Snelle reacties en verzending

Producten ook top

Super service!

Fijne producten met goede service! Als ik weer iets nodig heb kom ik zeker terug!

Its lang wachten bestelling vanwege PostNl

Uitstekend!

Alles naar wens,op tijd geleverd...dus top!

Top webshop

Heel leuke ervaring met aankoop bij haarshoop, goede service en contact. Grote aanbod van goede merken. Ga zeker meer bestellen. Raad het aan.

Eerste keer dat ik wat bestel en alles prima verlopen!!

Goede ervaring alles snel binnen gekregen

Trage verzending en niet goed verpakt

De houten bokkenpootjes lagen los door de doos en splinteren allemaal. Eigenlijk lag alles gewoon zonder verscherping verpakt.. Niet bruikbaar helaas.. Ook duurde de zending 3 dagen. Dit had ik sneller verwacht. De nagel penselen zijn keihard. De rubberbase (flesjes) waren wel goed verpakt!

SUPER snel verzonden

Ik heb super snel mogen ontvangen helemaal top

Snel en goed.

Snel verzonden snel thuis geleverd. 1 product was er niet maar ik werd direct gebeld en kreeg een goed alternatief voorgesteld

Verkeerd besteld

14 euro om product te retourneren! Slechte service

U heeft het verkeerde product besteld en wil het om ruilen, voor het versturen vraagt post nl ongeveer 7,00, en u moet het ook weer naar ons sturen dat is samen 14,00, die kosten betalen wij ook aan post nl, want het pakketje past niet door de brievenbus. Als wij dat zelf moeten betalen moet er geld bij voor de order die u heeft geplaatst. Als wij zelf iets verkeerd leveren zijn alle kosten voor ons. Mvg Team Hairshoponline

Uitstekend, heel goed.

Uitstekend, heel goed.

Verpakking verwijderd vermoedelijk om te besparen, vreemd

Product zeker wel ontvangen, echter: Verpakking was van product verwijderd om verzendkosten te besparen hoewel ik hier wel voor heb betaald. Er zat 1 postzegel op de verpakking. Zeker niet netjes. Ik heb dit product vooruit besteld zodat ik er even mee door kan, nu heb ik er niet een verpakking omheen zodat het product netjes blijft. Het gaat om extension tape dus dat is zeker wel gevoelig voor omgeving factoren als vocht / pluis / troepjes. Eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.

Ik had wel wat dikkere veren verwacht.

Een goede aanvulling op de veren die ik reeds had.

Zeer tevreden.

prima geregeld

Zeer prettig.

Bij vragen kan ik bellen en wordt ik netjes telwoorden gestaan. Heel vriendelijk. Bedankt.

Meijersweg 3 7553AX Hengelo

06 81528250