Snelle en goede service

heel goed & goedkoop product

snelle leverling ook

Ein sehr zuverlässiger Shop

Ein sehr zuverlässiger Shop. Auch der Versand nach Deutschland war zügig. Der E-mail Kontakt wurde immer sehr freundlich beantwortet.Ich bestellte hier ein T-Haarteil und bin sehr zufrieden. Dieser Haarshop ist jetzt mein Favorit und werde hier sehr gerne wieder bestellen , ganz lieben Dank und viele Grüße aus Deutschland.

Netjes behandeld

Prima ....zowel met de order als interesse achteraf! Door post nl vertraging opgelopen..maar feedback met Maureen was erg fijn en correct! Dank daarvoor......

Korte levertijd en goede kwaliteit!

Ik heb extensions besteld ze waren keurig op tijd en van goede kwaliteit

Missen producten

Ik had 8 pakjes Di Biase 20 stuks besteld, en heb er helaas maar 5 ontvangen. Ik heb mail contact gehad, maar alsnog zijn wij niet tot een oplossing gekomen. Zij beweren dat het echt 8 pakjes zijn, en ik zie er echt maar 5 in het doosje zitten. Dus dit is geen fijne ervaring als er geen oplossing komt of er niet 3 andere pakjes opgestuurd worden.

Dit is een heel vervelend verhaal, maar het feit is dat wij een uitgebreide controle hebben uitgevoerd samen met Post NL. Post NL weegt namelijk alle pakketten en dit gewicht komt exact overeen met 8 pakjes en niet met 5. Op het moment van versturen zaten er dus ook 100% zeker 8 pakjes in. Hier hebben wij ook bewijs van en hebben dit naar de klant gestuurd. Wij vinden het heel vervelend maar wij kunnen aantonen dat er 8 pakjes in zaten. Wij hebben de klant ook gevraagd om foto's te maken van de 5 pakjes maar de klant geeft hier geen gehoor aan. Wij kunnen hier dan verder ook niets mee.

Prima ervaring alleen de levering duurde langer dan aangegeven

Ik heb voor het eerst nagellak besteld en die zijn prima aangekomen. Het enige was dat de levering 2 dagen langer duurde dan aangegeven op de website. Dit kan een probleem van post.nl zijn.

Prima geregeld, website mag van mij iets gebruiksvriendelijker

ER ontbrak per abuis een klein deel van mijn bestelling maar dit was super snel opgelost, Top!

Goede service, heel goed geholpen!

Perfekt

Het T-parting product werd snel geleverd. Het is precies wat ik verwachtte. Ik heb nog een kappersafspraak nodig zodat het geknipt kan worden en ik zou hier zo weer bestellen. bedankt

Ik had 2 exact dezelfde producten besteld, enkel in een andere kleur. Toen ik ze aankreeg beken ze er heel anders uit te zien. Volgens mij hadden ze 1 van de 2 producten verkeerd geleverd. Na enkele mails bleek het toch het juiste product te zijn. Ze belde zelfs nog eens na om zeker te zijn. Ik vond het een heel aangename klanten service.

Super snelle levering

Volgende dag al in huis. Betaalbaar en netjes!

Top haar

Al 20 jaar opzoek naar de beste extensions en heb ze eindelijk gevonden

Snelle verzending, goede prijs en een leuk attentje erbij!

Vlotte transactie

Het kopen van de hairtinsels ging heel gemakkelijk en kwam na 5 dagen aan. Ze zijn heel mooi!

Zeer tevreden van de hulp die ik gekregen heb toen een product niet in orde bleek! Goede producten, goede service.

Snelle levering, goed verpakt en mooi product

Zeer goede vlotte service

Mijn 1e bestelling ben ik zeer tevreden over. De volgende dag was mijn bestelling al binnen. Ik ga hier zeker vaker bestellen. Vriendelijke groeten Kaylee van Ee

Nette snelle levering! Fijne producten.

Topbedrijf

Bestel hier al enige tijd mijn producten en altijd dik tevreden , levering altijd optijd en alles komt goed verpakt aan en kwalitatief dik tevreden !

Jammer

Trage verzending, achteraf pas laten weten dat dingen niet op voorraad zijn en niet met een betere oplossing komen, moet maar wat anders kiezen. Meeste ervan was er niet

Wij hebben zodra wij de bestelling binnen kregen en zagen dat het product er niet was contact gelegd met mevrouw. Mevrouw nam niet op, wij hebben toen contact op genomen via whatsapp. Het ging om 1 nail art glittertje, wij hebben allerlei fotos gestuurd en in overleg met mevrouw een vervangend product op gestuurd. Erg jammer om dit dan achteraf te lezen. En dat het wat langer duurde met de post ligt helaas bij Post nl, al begrijp ik dat dit vervelend is. Erg jammer om deze beoordeling te ontvangen terwijl wij zo ons best hebben gedaan. Helaas. Mvg het team van Hairshoponline

Mooi product

Ik heb een kleuren ring besteld, erg mooi maar duurde wel 5 werkdagen voor dat ik het in huis had...

Goede contacten met verkoper!

Goede snelle levering en goede producten

Bestelling is goed aan gekomen

Meijersweg 3

7553AX Hengelo