Goede klantenservice, snelle levering

Ik ben goed op weg geholpen in de chat, mooie natuurlijke producten ontvangen

Mijn bestelling in december was ondanks de decemberdrukte supersnel in huis. Ik ben erg tevreden.

volledige tevredenheid

Heerlijke warmte op natuurlijke wijze, voelt zo prettig aan. Alle producten snel geleverd en prachtig verzorgd in opberg tassen.

Jammer

Op 12 december dekbed besteld voor kleindochter. Op website staat levertijd max. 10 werkdagen. Een paar dagen voor kerstmis gebeld omdat het nog niet geleverd was. Vriendelijke dame gesproken die dekbed meteen opstuurde. Helaas het werd pas na kerstmis afgeleverd.

Geachte mevrouw De Bos, Inderdaad is de beloofde leverdatum niet nagekomen, dat spijt ons uiteraard zeer. De uiterste poging mocht niet baten, PostNL is rond deze dagen ook zeer druk. Om dit soort teleurstellingen te voorkomen, vermelden wij bij de levertijden: ''Is levertijd een belangrijk punt voor u? Belt u ons dan even alvorens u bestelt. Wij nemen dan contact op met het atelier om te vragen of de door u gewenste leverdatum ook daadwerkelijk gerealiseerd kan worden.'' Klaarblijkelijk heeft u dit niet gelezen, we zullen proberen het nog prominenter te vermelden. MvG, Rien Stierman

De levering van een Texeler 4-seizoenendekbed, met een Texeler kussen, was goed en snel. De service (een aanvraag medewerking) daarbij was ook zeer goed. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Een klein beetje vertraagd, maar heel goede kwaliteit

Artikel ontvangen met een klein beetje vertraging. Heel goede kwaliteit van materiaal en geleverd in mooie zakken. Zeker een aanrader. Bedankt!

Goedemorgen Frank. Zeker in december en januari zijn de ateliers zeer druk. Daarom vermelden wij bij de levertijden: ''Is levertijd een belangrijk punt voor u? Belt u ons dan even alvorens u bestelt.'' Gelukkig, eind goed al goed, dankjewel! MvG, Rien Stierman

Nog geen ervaring

5/12/2021 een wollen dekbed besteld, maar helaas nog niets ontvangen (20/12/2021) Redelijk verbaasd dat ik een e mail krijg om de service te beoordelen omdat ik het bestelde artikel nog niet heb ontvangen. Toen ik de mail zag voor het openen dacht ik dat het een verzend bevestiging zou zijn of meer informatie over de levering o.d. Bij aanbeveling kies ik voorlopig nee en geef 2,5 sterren omdat ik nog niets heb ontvangen of nog geen informatie heb waar mijn dekbed is. Dit kan ik later nog aanpassen als ik mijn betaalde goederen heb ontvangen.

Zeer goede winkel

Goed product en super snel geleverd

heerlijk kussen

Nu twee weken in gebruik. Geen nekklachten en licht comfortabel. Voelt warm maar niet te warm. Alleen de nekrol vind ik niet prettig. Is te hard voor mij. Die kant gebruik ik dus niet.

Fijn contact met tijdige informatie over verwachte leverdatum

Goede begeleiding in een relaxte sfeer.

Bestelde dekbed was keurig ingepakt en ongeschonden binnen de opgegeven leveringstijd geleverd.

Goede voorlichting

Goede kwaliteit

Heel fijn dekbed, lekker warm. Jammer was de verwarring over de thuisbezorging, niet dus, afhalen bij een afhaalpunt

Ik ben blij met het Texeler 4-seizoenen dekbed. Prachtig dekbed van goede kwaliteit. Werd binnen de levertijd geleverd en was goed verpakt.

Prima service!

Prima service!

Goede voorlichting

Dit is de 2e. keer dat ik iets koop in deze zaak. Dus ik ben zeer tevreden. Goede voorlichting. Tijd om te praten. En geen gezeur over kortingen. Kwaliteit, daar gaat het om. !!!

Kennis van zaken en goeie kwaliteit

Bij Wollendekbed.nl heb ik een Prolana 2-persoons dekbed gekocht. Ik ben er heel erg blij mee! Van tevoren heb ik telefonisch contact gehad waarbij me van alles is uitgelegd over de verschillende modellen - duidelijk verstand van zaken. Op basis hiervan kon ik de juiste keuze maken, super fijn!

Goede service!

Door drukte bij Wollendekbed.nl was een verkeerd dekbed geleverd. Telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk te woord gestaan. Het probleem werd direct opgelost. Ik heb zelf de grote doos naar het verzendpunt gebracht, omdat dit voor mij een kleine moeite is, terwijl Wollendekbed aanbod om zelf, buiten de postdienst om, bij mij de doos wilde ophalen. Binnen enkele dagen had ik het nieuwe dekbed binnen. Toppie, goede service en vriendelijk contact.

Snelle levering, prima kwaliteit!

Persoonlijk, vriendelijk. Prachtige kwaliteit en vlotte levering.

Gewoon TOP

Alles gewoon positief !!!!!

prima contact en oooooh wat een heerlijk dekbed

Het is hier niet vandaag besteld morgen onder je nieuwe dekbed liggen maar het wachten wordt beloont :-) Even tussendoor vragen of er al zich is op de levering wordt snel beantwoord, dat is erg fijn. Het dekbed wordt goed verpakt geleverd! En ooohhh wat ligt een marino wollen dekbed geweldig! Het wachten wordt ruimschoots beloont.

Hoge kwaliteit en zeer klantvriendelijk

Ik had per ongeluk een te kleine deken besteld, maar dat is op een zeer prettige manier opgelost

Heerlijk dekbed en supersnel geleverd

Bewust gekozen voor het duurzaam geproduceerde Texeler Greendream dekbed en geen moment spijt, ik slaap heerlijk! Bij bestelling stond er een lever tijd van 2 tot 5 dagen, dus ik was zeer verrast dat mijn dekbed binnen één dag geleverd werd. Superfijn!

Was het wachten waard.

Ik moest iets langer wachten op mijn bestelling, maar de kwaliteit is super. Via mailwisseling werd ik op de hoogte gehouden. Alle mail is keurig beantwoord.

Mooie dekbedden en prima service

Een dekbed besteld, maar deze was wat aan de frisse kant. Retourneren gaat makkelijk en snel. Ook het geld snel retour ontvangen. Uiteraard wel een nieuw, warmer dekbed besteld. Deze ook weer zeer snel geleverd. Deze is heerlijk warm en comfortabel.