Goede service en een super dekbed

Super blij met het dekbed. Voldoet zeker aan verwachting, zowel wat betreft slaapcomfort als materiaal. Ook zeer tevreden over de levering. Binnen enkele dagen werd het dekbed (netjes verpakt) geleverd. Prima service!

Alles goed :)

Heel fijn dekbed, snelle levering! Top!

afspraak is afspraak

Dekbed is zoals beschreven op de site. Levering conform afspraak. Kortom, niets te klagen.

Prima dekbed

Slaap heerlijk onder.mijn nieuwe dekbed

Wat een topzaak!!!!

Uitstekend geholpen en van informatie voorzien. En super snel mijn geld terug nadat ik een artikel, zonder problemen, retour heb gestuurd. Dit soort service is een voorbeeld voor vele andere online shops! Hartelijk dank :)

snelle levering, alleen geen bericht wanneer geleverd zou worden, ik heb geen app

Goedemorgen Bernadet, We doen onze uiterste best om onze klanten zorgvuldig te informeren. We zijn uiteraard wel afhankelijk van derden (onze leveranciers en de pakketdiensten), maar over het algemeen gaat dat goed. In dit specifieke geval heb ik verzuimd om tijdig te berichten, waarvoor excuses! Hartelijke groet, Rien Stierman

Een echt wollen dekbed had ik jaren eerder moeten doen!

Een echt wollen dekbed had ik jaren eerder moeten doen! Het dekbed zorgt voor een comfortabele temperatuur, niet te warm en niet te koud. Precies goed!

Zeer prettige ervaring met Wollendekbed.nl

De levering duurde wat langer, maar hier is heel netjes een berichtje over gestuurd. Zeer tevreden met de producten!

Goede projs kwaliteit en super snelle service

Ik had mijn wollen dekbed heel snel binnen. Ben zeer tevreden over de kwaliteit.

Prima geregeld!!

Alles netjes en vlot geregeld. Goede dekbedden, slapen heerlijk!!

De annulatie is perfect verlopen

Ik had de verkeerde bestelling gedaan, en ook reeds betaald. Via mail annulering gevraagd, en gekregen. Geld correct teruggekregen. Nieuwe bestelling gedaan, betaald, en correct geleverd.

Alles liep perfect, bestelling, betaling en (snelle) levering!

Vooraf heb ik telefonisch geïnformeerd naar de eigenschappen van het wollen dekbed. Kreeg een duidelijk antwoord en heb naar aanleiding daarvan mijn bestelling geplaatst. Het dekbed werd netjes verpakt geleverd, met een handige tas om het in op te bergen/mee te nemen. De kwaliteit van het product is boven verwachting, een lekker zwaar en heerlijk warm dekbed!

Correcte en snelle service

Het hoofdkussen voldoet aan mijn verwachtingen. Al denk ik toch dat ik er nog eentje kopen met dons ipv wol.

Wollendekbed heeft uitstekende kwaliteit producten.

In het weekend besteld, 5 dagen levertijd werd aangegeven. Uiteindelijk werden de producten goed verpakt na twee werkdagen al bezorgd. Wat je koopt is ook echte goed. Er wordt elke nacht van genoten.

Dank voor de lof, Rutger, en fijn dat het zo goed bevalt. We houden de levertijd wat ruimer dan we zelf verwachten. Liever iemand positief verrassen, dan iemand teleur te stellen. Hartelijke groet, Rien Stierman

Prima service en een kwaliteitsvol dekbed!

Zalig slapen onder het wollen dekbed! Aangenaam warm! Wat een verschil met mijn vorig dekbed. Ook de kwaliteit van mijn nachtrust is verbeterd.

Goede klantenservice

Informatieve siteLi

Makkelijk besteld en snel geleverd

Hoogzomer dekbed Texeler. Prima voor nachten van 5-10C

Geweldige service!

We zijn op locatie Leiden gaan kijken naar alle verschillende dekbedden. Onder het genot van een heerlijk kopje koffie hebben we alle dekbedden gevoeld en bekeken. Alles was mogelijk. En het was er erg gezellig! We zijn goed geslaagd en hebben heerlijke dekbedden gekocht! Ze slapen heerlijk!

Het was zeker gezellig, Margot. We zijn zelf ook erg blij met de kwaliteit van onze koffie. Secundaire arbeidsvoorwaarde nummer 1 ;-) Fijn dat de dekbedden zo goed bevallen. Hartelijke groet, Rien Stierman

Wat een heerlijk dekbed!!

Gewoon online besteld omdat alles goed omschreven was. Levering duurde wel iets langer maar ik ontving een net mailtje dat het iets langer duurde dan normaal met daarbij de datum dat het dekbed verstuurd zou worden. En dat gebeurde ook. Het wachten was het ontzettend waard. Wat een heerlijk dekbed. het 4 jaargetijden dekbed van het merk Prolana, gemaakt van zuiver wol. Heerlijk licht maar o zo warm! Met de koude nacht van gisteren zou ik normaal gesproken een 2e dekbed nodig hebben maar ik had het heerlijk warm. Dat zoiets dat zo licht aanvoelt toch zo warm kan zijn. Ik verheug me er al weer op om naar bed te gaan ;-)

Thuiskomen van vakantie en dan je heerlijke bedervaring beleven!

Wollen onderdeken die bij thuiskomst in mijn onverwarmde huis mij een fluweelzacht bed geeft dat niet koud aanvoelt en in no-time mijn lichaamswarmte verspreid en teruggeeft, bewaard onder het 4 seizoenen dekbed. Dit had ik jaren eerder moeten doen! Hartelijke dank!

Duidelijke site en een goede en snelle levering.

Bij het zoeken naar een dekbed kwam ik bij wollendekbed.nl terecht. De site is overzichtelijk en de producten zijn goed beschreven. Kon goed vergelijken en heb mijn keuze hier kunnen maken. De levering ging vrij snel. Kortom, deze webwinkel is een aanrader.

Alles goed ontvangen en goede kwaliteit warme dekbedden

Wollen dekbedden hadden we veel eerder moeten doen, snel warm in koude kamer, valt lekker om je heen.

Het bestelde artikel werd ruim op tijd afgeleverd en was prima in orde.

Goed tot prima

Heerlijk dekbed, voldoet prima aan de verwachting.

Het dekbed en kussen voldoen aan de verwachting. Prima keus geweest. Wat ik wel erg vervelend vond was dat de verpakking ernstig beschadigd was, indien gewenst kan ik u hiervan foto’s toezenden. Gelukkig was dekbed en kussen niet beschadigd.

Fijn dat dekbed en kussen goed bevallen. Het zou heel fijn zijn om uw foto's te ontvangen. We kunnen deze zowel aan leverancier als aan vervoerder overhandigen om herhaling wellicht te voorkomen. Hartelijke groet, Rien Sierman

geweldig

sinds ik men nieuwe wollen dekbed heb, slaap ik nu veel vaster en "in 1x door"....heerlijk warm en niet meer onnodig zweten....echt heel blij mee....!!