Klantvriendelijkheid en kwalitieit is top!

Het komt helaas niet vaak meer voor dat je ook persoonlijk contact kunt hebben bij vragen. Hiet wordt je nog als klant behandeld en de producten (nu een wollen hoofdkussen) zijn fantastisch. Dus twee keer vijf sterren.

Snelle, correcte service!

Al 2 keer een bestelling geplaatst. Deze is altijd vlekkeloos verlopen. Vriendelijk contact. Zeer tevreden over de kwaliteit van de dekbedden.

Dank u Kathleen. ’t Valt op dat onze Zuiderburen altijd een warm woord over hebben als ze tevreden zijn over de service. Groetjes, Rien Stierman

Fijne site

Voor de 2e keer een Texeler dekbed besteld via Wollendekbed.nl, en wat een service, we kregen er weer een gratis Texeler hoofdkussen bij! Echt super en zover ik weet zijn zij ook de enige, die deze service geven bij aankoop van een Texeler dekbed. Wollenbekbed.nl is een hele fijne site, bestellen gaat er super makkelijk, en ze leveren super snel!

Super kwaliteit snelle levering

Was bij mij wat mis gegaan met de oude dekbed, eigenschuld Heb direct een nieuwe besteld en was snel weer een nieuwe geleverd, kon weer onder een fijn dekbed slapen. Bedankt

Fijn dekbed, snelle service

Wij bestellen hier al jaren de Woolmax dekbedden en we zijn nog altijd heel tevreden.

Top informatie, top product en top hulp

We zijn super blij met ons merino lamswollen dekbed. Het gewicht is de helft van gebruikelijke wollen dekbedden maar de warmte des te beter. Ook de hulp van de klantenservice bij vragen van mij was super aardig en geduldig en professioneel. Kortom, we komen hier zeker terug.

Top producten met uitstekende service!

Deskundig advies, producten kunnen gratis retour worden gezonden.

Kwaliteit zoals beschreven

Ik heb inmiddels 2 dekbedden hier gekocht. Het is super kwaliteit. De website is duidelijk en de levering is goed. Ik ga binnenkort de derde bestellen. De prijs in verhouding tot de kwaliteit is prima!

geweldig.

Prachtige dekbedden van zeer goede kwaliteit en snelle levering.

Correcte levering maar het belangrijkste: prima advies

Al zoekende naar een nieuw dekbed waarbij ik nogal wat wensen had, heb ik deze per mail voorgelegd aan klantenservice. De volgende dag een uitgebreide reactie met samengevat 2 dekbedden die zouden voldoen aan mijn wensen. Een keuze gemaakt en het dekbed voldoet perfect aan mijn wensen!!

Snelle levering fijne kwaliteit

Het dekbed was snel geleverd. De ritsjes aan de zijkanten werken prima. Lekker dik. Mijn zoontje slaapt er heerlijk onder.

uitstekend

top dekbed

helaas was ons oude schapenwollendekbed na 15 jaar niet meer warm genoeg. Nu een nieuwe gekocht die snel geleverd werd, we slapen weer heerlijk en zijn ook tevreden over het gratis schapenwollen kussen wat we erbij kregen.

Wolletjes warm

2 wollen dekbedden besteld. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Prima dekbed gekocht

Goed dekbed gekocht, duidelijke zoekfuncties op de website en netjes snel bezorgd. Prima ervaring

geweldig !

op een milieuvriendelijke manier je dekbed vullen met zuiver scheerwollen bolletjes van Nederlandse bodem. dekbed stukje openmaken, bolletjes erin en voila.. nieuw dekbed. Zonder ganzen stuk te plukken, zonder chemisch polyether oid. En geweldig bezorgd en ingepakt, aanrader !!

Prima geregeld

Mooi product dat voldoet aan verwachting.

Zeer prettige leverancier!

Keer op keer word je zeer prettig en snel geholpen! De prijzen en kwaliteit van de dekbedden zijn tevens goed!

Perfecte voorlichting en advies

Dekbedden zijn bijzondere produkten.. Goede voorlichting en advies is dan ook esentieel . Bij Wollendekbed.nl is dat aanwezig. Fijn is dat je ook fysiek de winkel kan bezoeken. Wij zijn zeer tevreden,

Goedemorgen Hans, dat het bezoek aan een klooster en het slapen onder een kameelhaar dekbed kan leiden tot een bezoek aan ons en het aanschaffen van een hele set dekbedden, is natuurlijk ook heel bijzonder. Hartelijk dank voor jullie vertrouwen! Hartelijke groet, Rien Stierman

Goede klantenservice, goede kwaliteit en bezorging

Aanrader!

Opzoek naar een nieuw dekbed kwam ik op deze website uit. Een overzichtelijke en duidelijke site. Dekbed was heel snel geleverd met een gratis kussen!! Een Texeler dekbed slaapt heerlijk is lekker warm en comfortabel.

Heerlijk warm

Bevalt mij uitstekend zo'n wollen dekbed!

Snel geleverd mooi verpakt prachtige kwaliteit

Helaas wel aan de prijs

Goedemorgen Annemarie, hartelijk dank voor de waardering. Inderdaad hangt er wel een prijskaartje aan een wollen dekbed. Eén troost, je ligt er minstens 10 jaar warmpjes bij! Hartelijke groet, Rien Stierman

Overzichtelijk website met eenvoudige bestellen en snelle levering.

Goede beschrijving van de artikelen. De bestelling is snel en goed geleverd. Een prima dekbed.

Langegracht 59

2312NW Leiden