Snelle levering fijne kwaliteit

Het dekbed was snel geleverd. De ritsjes aan de zijkanten werken prima. Lekker dik. Mijn zoontje slaapt er heerlijk onder.

uitstekend

top dekbed

helaas was ons oude schapenwollendekbed na 15 jaar niet meer warm genoeg. Nu een nieuwe gekocht die snel geleverd werd, we slapen weer heerlijk en zijn ook tevreden over het gratis schapenwollen kussen wat we erbij kregen.

Wolletjes warm

2 wollen dekbedden besteld. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Prima dekbed gekocht

Goed dekbed gekocht, duidelijke zoekfuncties op de website en netjes snel bezorgd. Prima ervaring

geweldig !

op een milieuvriendelijke manier je dekbed vullen met zuiver scheerwollen bolletjes van Nederlandse bodem. dekbed stukje openmaken, bolletjes erin en voila.. nieuw dekbed. Zonder ganzen stuk te plukken, zonder chemisch polyether oid. En geweldig bezorgd en ingepakt, aanrader !!

Prima geregeld

Mooi product dat voldoet aan verwachting.

Zeer prettige leverancier!

Keer op keer word je zeer prettig en snel geholpen! De prijzen en kwaliteit van de dekbedden zijn tevens goed!

Perfecte voorlichting en advies

Dekbedden zijn bijzondere produkten.. Goede voorlichting en advies is dan ook esentieel . Bij Wollendekbed.nl is dat aanwezig. Fijn is dat je ook fysiek de winkel kan bezoeken. Wij zijn zeer tevreden,

Goedemorgen Hans, dat het bezoek aan een klooster en het slapen onder een kameelhaar dekbed kan leiden tot een bezoek aan ons en het aanschaffen van een hele set dekbedden, is natuurlijk ook heel bijzonder. Hartelijk dank voor jullie vertrouwen! Hartelijke groet, Rien Stierman

Goede klantenservice, goede kwaliteit en bezorging

Aanrader!

Opzoek naar een nieuw dekbed kwam ik op deze website uit. Een overzichtelijke en duidelijke site. Dekbed was heel snel geleverd met een gratis kussen!! Een Texeler dekbed slaapt heerlijk is lekker warm en comfortabel.

Heerlijk warm

Bevalt mij uitstekend zo'n wollen dekbed!

Snel geleverd mooi verpakt prachtige kwaliteit

Helaas wel aan de prijs

Goedemorgen Annemarie, hartelijk dank voor de waardering. Inderdaad hangt er wel een prijskaartje aan een wollen dekbed. Eén troost, je ligt er minstens 10 jaar warmpjes bij! Hartelijke groet, Rien Stierman

Overzichtelijk website met eenvoudige bestellen en snelle levering.

Goede beschrijving van de artikelen. De bestelling is snel en goed geleverd. Een prima dekbed.

Zeer klantvriendelijk

Onze dekbedden waren aan vervanging toe. We waren bekend met wollen dekbedden van Texeler wol en wilden dit absoluut weer, dus gezocht op Texeler wol. We vonden deze bij de webshop met als extra actie een gratis Texeler kussen. Snel besteld en snel geleverd, wat een weldaad om onder te slapen, lekker zacht, warm en comfortabel. Ook de kussens kwamen goed van pas. Ook bij telefonisch en mailcontact is de webshop zeer klantvriendelijk, petje af. We hebben zelfs een extra kussen gekregen bij onze twee éénpersoons dekbedden die we in een bestelling hadden besteld (in plaats van in twee bestellingen vanwege het gratis kussen). Zeer klantvriendelijk van de webshop eigenaar!

Goedemorgen André, fijn dat de producten zo goed bevallen. We doen inderdaad om onze klanten vriendelijk te bejegenen. In dat opzicht zijn we hopeloos ouderwets ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Uitstekend!

Wollen Texel dekbedden besteld en de volgende dag al ontvangen. Keurig verpakt en prima verzorgd. Ik ben zeer tevreden

Heerlijk dekbed

Fijn dat jullie telefonisch bereikbaar zijn Het dekbed werd eerder geleverd dat opgegeven levertijd Iets minder fijn dat je nu na 2 maanden het dektnog steeds een beetje ruikt

Goedemorgen Jolanda. Dank voor de complimenten. En, over de reuk: een wollen dekbed heeft altijd een licht 'stal-lucht'. Dit wordt met de tijd minder. Mocht je er toch niet tevreden mee zijn dan nemen we het dekbed terug! Hartelijke groet, Rien Stierman

Eerlijk, transparant en super goede service!

Had eerst kort twijfels over bestellen bij de webshop die ik niet kende, maar uiteindelijk bijzonder positief verast! Wij hebben hier een mooie wollen deken besteld, hebben daar ook een mooie kussen bij gekregen en zijn echt super goed geholpen over mail. Eerlijk, transparant, vlotte reacties en super goede service! Zal zeker vaker hier bestellen en echt een aanrader.

Dankjewel Maryam, we moesten wat heen en weer mailen maar het is allemaal goed gekomen, fijn! Hartelijke groet, Rien Stierman

Wollendekbed is heel snel geleverd en precies zoals omschreven. Mijn dochter is erg tevreden.

Topkwaliteit

Al meerdere dekbedden besteld en in gebruik. Kwalitatief goede producten, snelle levering en alles volgens de omschrijving. Wij slapen heerlijk onder de wol.

Fantastisch dekbed. Supersnel geleverd!

Snelle levering, lekker warm dekbed.

Goed advies en goed product

Goed advies gekregen en bestelde dekbed en kussen voldaan aan de verwachtingen!

Vlotte aflevering,komen afspraken na leveringsdatum na. Goede bezorging. Voor herhaling!

Alles correct en vlot geleverd

Het was tijd voor een nieuw dekbed, de keuze viel op een Texeler, en na een aantal websites te hebben vergeleken, leek het een goede keuze de bestelling hier te plaatsen. En dat was inderdaad een goede keuze. Duidelijke website, duidelijk bestelproces, en vlotte en correcte levering. En het slaapt heerlijk, onder de wol.