Een prettige website en goede communicatie

Een prachtig dekbed ontvangen, netjes verpakt en snel geleverd. Het slaapt heerlijk!

Snelle levering, duidelijke communicatie

Snelle levering, duidelijke communicatie

Fijn dekbed en goede snelle levering

Ik ben erg blij met dit wollen dekbed. Omdat het een van de weinige wollen dekbedden is die je ook kan wassen.

Goede kwaliteit, snelle levering.

Heel tevreden. Kwalitatief goed en snel geleverd.

Topkwaliteit en prima service

Gewoon perfect. Verder niets op aan te merken. Nalevering van hoofdkussen prima verzorgd.

Superspontane en vriendelijke klantenservice

Ik was op zoek naar een geschikt dekbed van Texeler en dankzij de chatfunctie had ik al gauw de juiste keuze in mijn winkelmandje. Ook waren de mogelijkheden flexibel om korting te krijgen als je geen kussen nodig had (die kwam er standaard gratis bij). Superhandig! Dank voor de fijne hulp :-) Oh, en het dekbed is héérlijk!!

Hoi Mandy. We zijn wat ouderwets, de klant is koning, koningin in dit geval ;-) Dank voor de lof, en fijn dat het dekbed zo goed bevalt! Hartelijke groet, Rien Stierman

Gewoon zoals het altijd zou moeten zijn

Betrouwbaar, duidelijk communicerend en fijne kwaliteit dekbes

Prima bestelproces en snelle levering

Snelle levering en goed advies via chat

Gechat met vriendelijke dame voor prima uitleg, mooi dekbed geleverd, top!

Fantastische producten en snelle levering

Verspreid over de voorbije jaren heb ik al 7 wollen dekbedden gekocht. Mooi aanbod van producten. Telkens snel geleverd.

Mijn dank voor de lof en voor het continue vertrouwen, Koenraad. De Prolana dekbedden gaan niet altijd even snel, maar u bent een geduldig mens denk ik :-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Fijn goed dekbed

Voldoet aan de verwachtingen.

Goede en snelle service!

Prettig telefonisch advies gekregen en kon meteen een keus maken. Diezelfde dag is het pakket nog verstuurd. Top!

Uitstekende en vriendelijke service

Vriendelijke dames aan de telefoon, die meteen ingingen op mijn wensen, ook toen ik de bestelling na bezorging nog wilde veranderen. Zeer prettig! De tweede bezorging liet op zich wachten, maar dat ligt aan Post.nl. De dekbedden zelf zien er heel goed uit, maar zijn nog niet in werking.

Goede kwaliteit duurde wat lang

Goed door interne communicatie problemen late levering

prima, alleen levering vertraagd

goede service. Texel wool zomerdekbed besteld. Op de site stond levertijd 2-4 dagen, daarom bij Wollendekbed besteld. Het heeft echter een kleine 2 weken geduurd, en een verontruste email van mijn kant. Bij vertraagde levering zou de informatie op de website tijdelijk aangepast kunnen worden.

Goede ervaring en heerlijk en mooi dekbed

3 weken geleden heb ik het 4 seizoenen lamswollen dekbed satijn zacht besteld. Na 3 dagen was het dekbed al binnen. Jammer genoeg geen track and trace code gekregen, maar gelukkig waren we wel thuis. Het dekbed is heerlijk zacht en valt goed om je heen, ik was dons gewend en wol schijnt wel iets zwaarder te zijn, maar het gewicht viel mij toch reuze mee. Ik heb nu nog beide dekbedden op mij liggen en ik heb het heerlijk warm, soms iets te. Dit heeft mede te maken met opvliegers, waar ik dit dekbed speciaal voor gekocht heb. Ik hoop dat het zomerdeel niet te warm is in de zomer.

Ik ben tevreden

Ik bestelde een matras topper tijdens het paasweekend en daardoor was de levering toch net iets langer dan 4 werkdagen. Het product zelf is super. Ik zou alleen aanbevelen om Track en Trace informatie te sturen wanneer de bestelling verwerkt wordt. Nu heb ik er zelf achter moeten vragen en kreeg ik die van de klantenservice op de dag van de levering.

Fijn wollen dekbed

Fijn wollen dekbed. Dit dekbed ziet er mooi uit, voelt zacht aan, valt soepel en is niet zwaar. Er zit geen typische geur aan, zoals bij sommige wollen producten. Gaat aan de zijkant dicht met een rits. Aan de boven- en onderkant zitten drukkertjes, zodat de twee dekbedden mooi aan elkaar blijven zitten. Ik gebruik hem nog maar 2 weken, dus ik kan verder nog geen echte beoordeling geven. Maar het voelt hetzelfde als m'n oude dekbed, dus dat zal wel goed komen! (Ik slaap al jaren onder een ander wollen dekbed. Maar i.v.m. groter bed moest er een nieuwe komen.)

De bestelling liet langer op zich wachten dan verwacht en daar kreeg ik in eerste instantie geen melding van. Na een mailtje werd ik goed op de hoogte gehouden.

Bedankt voor de positieve reactie, Tineke. Het was mij inderdaad ontgaan dat het atelier niet op de beloofde datum had verzonden. We werken redelijk geautomatiseerd, maar af en toe sluit er een (menselijke) fout in. Hartelijke, Rien Stierman

Alles prima geleverd zoals afgesproken

Superfijn all-round dekbed

De levering was zeer snel, en we zijn heel erg blij met het dekbed!

Dankjewel Mats! De Weidewol 4-seizoens-dekbedden zijn inderdaad prima geschikt voor het hele jaar. Wat mij betreft de nummer 1 als het om prijs-kwaliteitverhouding gaat. Hartelijke groet, Rien Stierman

Heldere website, supersnelle levering. Aanrader!

Top product

alles was goed gegaan. Bestellen heel simpel. Twee dagen later in huis. En een super lekker dekbed.

Heel fijn!

Mooie kruikenhoes van wol besteld, heel blij mee, volgende dag bezorgd! Snelle service, fijne website

Duidelijke website en een realistische levering

Buiten dat er kwaliteit wordt geleverd ook een termijn van levering die ze kunnen waarmaken.