Snelle levering en een prima produkt (wollen vulling kussen) Geen verzendkosten en goede garantievoorwaarden.

Perfecte en super aardige service

Zeer tevreden zijn wij over de service van Wollendekbed.nl, en op vragen reageren ze meteen en correct en verder een nette afhandeling van het gekochte product. Dus een en al lof en zeker voor herhaling vatbaar om hier meer te kopen, chapeau.

Prettig geholpen. Goede service.

Omdat één en ander niet duidelijk was, heb ik telefonisch overleg gehad met een medewerker. Zij heeft mij duidelijk uitleg gegeven, zodat ik een goede leuze kon maken.

Het product is gewoon goed.

Lekkere dekens en kussens om van te genieten bij het slapen.

Snelle levering van 2, vier seizoenen dekbedden. Prima product. Wij hadden al eerder deze dekbedden Prijs kwaliteit verhouding is goed

Heerlijk, knus ventilerend en diervriendelijk dekbed!

Ligt als een knusse warme deken om je heen. Wat voor mij belangrijk is bij de aankoop van een nieuw dekbed is de ventilatie ivm nachtzweten. Nu, na 2 weken, heb ik nog geen nachtzweet gehad! Wat een heerlijkheid. Verder vind ik het idee dat de wol op een diervriendelijke manier verworven wordt ook een geruststellen en prettig idee. Voor ons nooit meer iets anders.

prettig zaken doen

snelle levering, goede prijs, prima product

Zeer vriendelijke medewerkers, product nog niet geleverd:(

Medewerkers aan de telefoon zeer vriendelijk, maar intussen is mijn bestelling, na meer dan 14 dagen nog niet geleverd. Dus ben ik (nog) niet tevreden. Dus alleen 3 sterren voor personeel Lange Gracht vanwege goede contact. Ik beveel Wollendekbed.nl toch aan, hun site is heel duidelijk en de collectie is uitgebreid.

Ik begrijp het ongenoegen, wij hadden het ook graag anders gezien. Dank voor de complimenten :-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Snel, mooi product

Duidelijke site

Heerlijk product, comfortabele nachten. En oh ja, aardige mensen.

Uitstekende kwaliteit van de producten en een goede service.

Ik lig heel lekker op de wollen kussen van Wollendekbed.

Kwaliteit, beter dan ik eigenlijk verwachte, wil mn bed niet meer uit! Stipte levering!

Snelle bezorging, fantastisch dekbed

Binnen enkele dagen is het dekbed bezorgd Geen lange wachttijd Het dekbed is zeer comfortabel Het zomer gedeelte voldoet nog wel natuurlijk maar het is licht en prettig Warm

Dank voor de lof, Renée. Fijn dat het snel ging. Helaas is dat niet altijd mogelijk, de meeste orders worden gemaakt nadat de bestelling heeft plaats gevonden. Maar dit keer voor alles een 10, dan weten we weer waar we ons best voor doen :-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Snelle levering van het dekbed en goede aftersales

Ik heb bij deze winkel twee dekbedden gekocht. De eerste helaas met de verkeerde maat. Geld van het eerste dekbed was snel retour. En het tweede dekbed was ook snel geleverd. Ook de klantenservice gesproken en ook hier erg tevreden. De dame in kwestie was erg vriendelijk en behulpzaam.

Niet wat het lijkt op de foto

Ik heb bolletjes wol besteld zoals op de foto om mijn kussens bij te vullen , mooi wit afgebeeld, maar kreeg ik een andere kleur wol, de foto word aangepast, en ik krijg netjes het geld terug gestort.

We hebben de foto inderdaad aangepast, dit keer waren de biologische wolbolletjes inderdaad iets biologischer dan gebruikelijk :-) Dank voor de melding, het was er bij ons even bij ingeschoten maar de foto is nu aangepast. Hartelijke groet, Rien Stierman

prima service en lekker vlot geleverd

Zie boven

Een afwijkende maat wordt geleverd

We wilden een afwijken de maat onderdeken en dat werd direct geregeld.

Goed en snel geregeld

Had de bestelling gedaan naar moest deze aan passen. Was geen probleem en zo gebeurd

Goede service, snel en vriendelijk via email.

Fijn contact en snelle keurige levering

Via de chat uitgebreid prettig gecommuniceerd. De volgende dag via de telefoon ook fijn te woord gestaan.

Goede snelle service en kwaliteit

bestelling werd snel geleverd. Duidelijke website. Goede kwaliteit dekbed.

Produkt als omschreven. levering supersnel.

Heel goed produkt.

zeer tevreden.

bestelling via de duidelijke web site, bestelling zeer snel geleverd,

Mijn ervaring in één woord : uitstekend

Accuraat en vriendelijk als ondernemer, en 'last but not least': een mooi en eerlijk product.

Top dekbed

Top dekbed en top service, heel snel geleverd..