Superfijn all-round dekbed

De levering was zeer snel, en we zijn heel erg blij met het dekbed!

Dankjewel Mats! De Weidewol 4-seizoens-dekbedden zijn inderdaad prima geschikt voor het hele jaar. Wat mij betreft de nummer 1 als het om prijs-kwaliteitverhouding gaat. Hartelijke groet, Rien Stierman

Heldere website, supersnelle levering. Aanrader!

Top product

alles was goed gegaan. Bestellen heel simpel. Twee dagen later in huis. En een super lekker dekbed.

Heel fijn!

Mooie kruikenhoes van wol besteld, heel blij mee, volgende dag bezorgd! Snelle service, fijne website

Duidelijke website en een realistische levering

Buiten dat er kwaliteit wordt geleverd ook een termijn van levering die ze kunnen waarmaken.

Dekbed is helemaal perfect, levering iets minder duidelijk

Dekbed is helemaal perfect zoals de titel al zegt. Echter was mij eerst geinformeerd dat het de eerste week van febuari binnen zou komen, het kwam 2e week van feb binnen. Bericht was wellicht handig geweest.

Beste Chantal, wij krijgen van het atelier door wanneer ze denken het dekbed te verzenden. Deze datum geven we door aan de klant. Het kan wel eens wat sneller gaan in de productie, en ook wel eens wat minder snel zoals in dit geval. Ik zal in de toekomst de levertijd wat ruimer communiceren zodat de verwachting overtroffen wordt. Bedankt voor jouw feedback/goede tip! Hartelijke groet, Rien Stierman

Snelle service product en prijs goed

Prima service. Bestelling snel in huis en heerlijk dekbed

Voortvarend hersteld

Ik heb het enorm gewaardeerd dat er snel en actief wordt gehandeld naar aanleiding mijn mail. Prima service.

Beste Teun, graag gedaan natuurlijk. We proberen alle vragen snel en goed te beantwoorden. Meestal lukt dat nog ook! Hartelijke groet, Rien Stierman

Uitstekend, online besteld, snel geleverd

Uitstekend, werd sneller bezorgd dan verwacht Dekbed voldoet prima, heerlijk warm en niet zwaar

Superkwaliteit dekbed

Zoals verwacht is ook dit bestelde dekbed weer van heerlijke kwaliteit. Warm, beetje zwaar, en absoluut niet zweterig. Een topper.

perfect

Zeer goede online verkoop. Correcte levering .

Totaal tevreden

Eindelijk een zaak die “gewoon”. een deskundig en eerlijk advies geven. Eindelijk een zaak waar kwaliteit voorop staat i.p.v kortingen en kortingen. In ben heel duidelijk ingelicht over dons en wol en. Daarin weer de verschillen !! Een TOP zaak

Dankjewel Winy, heel leuk om te horen! Hartelijke groet, Rien Stierman

Fantastische service

Zoals voorgaande keren ook nu weer snel een nieuw dekbed binnen voor mijn jongste.

prima website en prima service

De website staat een heleboel info die ik zocht. Het bestellen gaat soepel net als het leveren. prima

Ik had tot 2 x de verkeerde maat besteld zonder problemen retour kunnen verzenden! Uitstekend!

Snelle bezorging !!

Prima bedrijf met goede klantenservice

En ook nog eens een topproduct!

Goede service, kwaliteit producten

Dekbed was te warm, konden het zonder problemen omruilen. Werd goed geadviseerd.

Na ruim 25 jaar een nieuw dekbed gekocht. Vulling van schapenwol en katoenen tiijk. Voor het eerst onder geslapen, wat een weldaad! Het geeft een heerlijke warmte, en valt goed om je heen. Ook goed op tijd geleverd. Kortom zeer aan te bevelen.

Er wordt de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden en je van goed advies te voorzien, snelle levering en voor de 2e keer geheel tevreden.

Goede service en dito product!

Fijn kussen dat makkelijk te doseren is door de ritssluiting. Bezorging en de communicatie ging ook erg soepel.

jullie regelen alles heel goed. Uitstekend.

Al ik iets bij jullie besteld, is het altijd goed. Zo niet, dan mag je het ook terug sturen. De verzorging is prima.

Telefonisch wordt je goed en vriendelijk geholpen. Nadat ik de bestelling geplaatst had, kreeg ik een mail met een datum wanneer mijn dekbed geleverd zou worden, omdat deze niet op voorraad was. Op het moment dat ie verstuurd werd kreeg ik weer een mail. Ik had een 4 seizoenen wollen dekbed besteld ook hierover ben ik tevreden, heerlijk warm met de koude nachten die we gehad hebben, zeker een aanrader.

super goed

de service is goed, en de lieferung snel.

Ik had een dekbed besteld en kreeg de zelfde dag nog een persoonlijk mailtje van een medewerker dat het deken helaas op dat moment niet voorradig was en dat het in de loop van de week erop geleverd zou worden. Via mail aangegeven dat dit voor mij geen probleem was en gevraagt of ze mij op de hoogte wilde houden, wat ze ook hebben gedaan. Super!

Mooi product, zeer snelle levering

Volgens de advertentie zou er levering binnen 5-7 dagen zijn. Echter na 1 dag al binnen. Heb al eerder een Texeler dekbed gehad. Daar erg lang mee gedaan. Nu een mooie nieuwe. Voldoet prima. Ook het gratis kussen. Mooi, duurzaam product van eigen bodem.