Snelle levering en goede kwaliteit

De bestelling was snel geleverd, en kwaliteit van het product was goed.

Goede kwaliteit dekbed. Hoogzomer dekbed van Texeler gekocht. Was volgende dag al geleverd.

degelijk en betrouwbaar

alles OK ...!!

Super zeer tevreden

Duidelijke website en snelle levering

Overzichtelijke webshop met mooie producten

Mooie producten en snelle levering. Erg tevreden met mijn wollen kussen.

Droom je dromen onder een Texeler wollen dekbed met Tencel

Om een perfecte dekbed te vinden voor een waterbed is best wel een klusje. Het moet goed ventileren en de warmte reguleren. De Texeler Tencel 365 voor- najaar slaapt heerlijk. Het tijk met 52% Tencel maakt het nog comfortabeler. Het dekbed is vrij licht maar zeker heerlijk warm. De bijgeleverde kussen vind ik iets te stug. Maar als ruggensteun bij het lezen in bed is het perfect. De website van Wollendekbed is overzichtelijk en informatief. Gewoon een goede winkel. Zeker mond-tot-mondreclame waard!

Vlotte, correcte levering

Erg tevreden

Fantastische service

Ik probeerde bij wollendekbed.nl 2 toppers te bestellen. Eentje stond niet op de site. Ik heb toen contact opgenomen en kreeg supersnel een berichtje terug van Laura Janssen dat ik de topper kon bestellen via een aparte link. Wat een top service! We wonen in het buitenland en we zouden maar 2 dagen in Nederland zijn. Het was allemaal best kort dag. Ik heb toen nogmaals contact opgenomen en weer supersnel bericht bericht terug van Laura. Zij heeft de leverancier gebeld en doorgegeven dat wij het graag snel zouden ontvangen. En gelukkig gebeurde dat ook. De volgende dag werd het gebracht. Echt fantastische service. Hartelijk bedankt en ik weet wel waar ik de volgende keer bestel.

geweldig

eerste keer besteld naar tevredenheid goede kwaliteit en slaap als een 0s.

Hele goede levering. Bestellen gaat makkelijk. Gewoon zoals het zou moeten.

Mijn man geniet enorm van zijn wollen dekbed en wollen kussen. Voor mij is het nu te warm. Maar dat zal van de herfst en winter wel anders zijn. Snelle levering en alles dik in orde.

Super service, fantastische producten!

Duidelijke website. Duidelijke informatie over de producten. Eenvoudig bestellen. Snel geleverd.

topkwaliteit!

Twee wollen dekbedden besteld van texeler. Ik ben erg tevreden over de prijzen, levering en service. Deze winkel is een aanrader hiervoor.

Snelle levering lekker dekbed

Lekker luchtig zomerdekbed besteld. Zoals altijd goede kwaliteit.

Prima zomerdekbed!

Alleen waarschijnlijk te warm bij echt zomerse temperaturen

Puur slaap genot

Dit jaar een compleet nieuw bed aangeschaft nieuwe afmetingen. Dus nieuw dekbed winter 400 gram, dit beviel ons zo goed. Meteen de zomer variant besteld. We zijn blij met onze keuze hier besteld te hebben.

Goede kwaliteit van het product en snelle behandeling van de bestelling.

Ik ga zeker opnieuw bestellen in de nabije toekomst.

Top kwaliteit en allles goed en snel geleverd.

WollenDekbed heeft een duidelijke website. Het bestellen gaat makkelijk. Kwaliteit is goed. En het wordt snel geleverd , goed verpakt. Dus niet verder zoeken.

Snel, efficient, prettig en zeer goede kwaliteit

Snel, efficient, prettig en zeer goede kwaliteit

Prima, snelle service, prettig contact

Ik heb het4-seizoenen dekbed gekocht van weidewol maar met texels schapenwol. Slaapt heerlijk. Was de volgende dag al in huis. Tijdens aankoop ook nog even prettig en informatief telefonisch contact gehad. Aanrader!

Goede nachtrust begint bij wollendekbed

Goede services, goede kwaliteit Betrouwbaar en komen hun beloftes na Vlotte levering

Perfect!

Perfecte service!

Heel snel geleverd

Fijn kussen. Goed verpakt en heel snel binnen.

Goeie service

Een kussen waar je lang naar kan zoeken, maar wat ik nu heb gevonden, bedankt.

Snelle levering van een heerlijk dekbed

Een dekbed die de temperatuur op een weldadige manier reguleert

Langegracht 59

2312NW Leiden