snelle levering, overzichtelijke site

Lekker warme wollen onderdeken, had ik veel eerder moet aanschaffen

Moest even geduld hebben maar 100% de moeite waard

Dekbed kameel haar kleiner is top , heeeel blij mee

Vlotte levering van het bestelde product

Vlotte levering ondanks drukte in de koude periode

Uitstekende service en heerlijk dekbed geleverd

Op de website van wollendekbed, hoe kan het ook anders, een heerlijk wollen dekbed gevonden. Na contact met de eigenaar het dekbed gekocht. De levering was uitstekend. Het dekbed bevalt erg goed.

als ze doen wat je verwacht is het oke.

goed ,niks op aan te merken.

Hartelijke dank voor uw Cruijffiaanse lof, een genot om te lezen. Hartelijke groet, Rien Stierman

Geweldig, kan niet beter.

Uitstekende hulp bij de bestelling. Zeer vlotte levering en het product is geweldig. Ook al moest het besteld worden het was er zeer snel. Wij zijn heel blij met ons nieuwe wollen dekbed.

Goede service en telefonische eerlijke informstie, correcte levering. Fijn en beter wollendekbed dan we al hadden voor een betere prijs.

fantastisch Texels wollen dekbed

Enorm blij met het van Texels schapenvacht gemaakte wollen dekbed. heerlijk warm, precies lekker in gewicht, mooi lang ( 220) Heel blij mee! snelle bezorg service, prima ingepakt.. enfin, kan niet beter! het is een Nederlands product, geen zielige ganzen gemarteld geplukt, de wollen warmte is precies goed omdat het ook hier dichtbij vandaan komt!

Mooie kwaliteit wollen dekbed

Wollen winterdekbed (geen vierseizoenen) besteld. Prijs is pittig maar daar is de kwaliteit en afwerking ook naar. Mooie kwaliteit en precies goed qua warmte. Lekker warm en zacht om onder te slapen. Levering was volgens afspraak in dekbedhoes om te bewaren. Zeer tevreden!

Vriendelijk en deskundig

De texelaar is zo lekker warm. Top, lekker vroeg naar bed spaart weer energie.

Het is heerlijk slapen onder het wollen dekbed van merinowol .

Wij hadden al jaren een wollen dekbed maar dat was eigenlijk te kort, nu hebben we een wollen dekbed van 240x220 waaronder we heerlijk slapen en waar we weer jaren plezier aan gaan beleven. Voor ons is de Merinowol favoriet, heerlijk warm voor je spieren en geen last van transpireren, wij bevelen deze zeker aan.

Goede service en goed kwaliteit van de artikelen

Zeer vlotte levering, zeer vriendelijke dame aan de telefoon. Top dekbed

Zeer vlotte levering, zeer vriendelijke dame aan de telefoon. Top dekbed

Geweldige service

Op aan raden van Laura een alpaca dekbed gekocht. Nou ik moet zeggen heerlijk zo warm dat dekbed. Ga zo door met jullie service.

Ik slaap heerlijk onder mijn nieuwe dekbed.

Ik heb een goede keus gemaakt.

Vlotte levering, alles netjes verpakt

Vlotte levering,alles netjes verpakt

snelle bezorging. Goede kwaliteit!

Mijn Multi keus dekbed: licht zomer dekbed + zomerdekbed volstaat in de winter. Bevalt zeer goed. Heerlijk luchtig en warm.

Heel goed geadviseerd en daardoor goed geslaagd

Via internet hadden we ons georiënteerd op warme dekbedden. We kwamen uit bij dit bedrijf. Omdat ik nog vragen had heb ik ze opgebeld. Ze hebben heel goed meegedacht en uitstekend advies gegeven. Zowel voor een heel lekker warm donzen dekbed als voor de geweldig warme mooie grote plaid voor op de bank. Wat ben ik blij met de adviezen van deze 2 mensen. Ik heb het niet meer koud. Dit bedrijf is een aanrader.

Aardige mensen, goede levering, mooi product

Heerlijk zo’n wollen dekbed, een aanrader, beter dan dons wat mij betreft.

Lamswollen dekbedden zijn geweldig!

Hebben sinds een paar weken lamswollen dekbedden van Texeler. Heerlijk! Hiervoor jaren donzen dekbedden gehad. Hadden veel eerder lamswollen dekbedden moeten nemen.

Goede kwaliteit product en netjes op tijd af geleverd

Super Service en qualiteit

Snelle en kompetente Service afdeling en super dekbedden

Super mooi en warm dekbed

Heel blij met mijn aankoop van het wollen dekbed!

Heel mooi dekbed gekocht, even op moeten wachten, maar was het waard, voelt heerlijk aan, hele mooie tijk en slaapt verrukkelijk. Heel netjes op de hoogte gehouden over de langere levertijd en is uiteindelijk precies op volgens afspraak geleverd. De overtrekken die ik ook had besteld waren al direct verzonden en snel in huis. Heel tevreden.

Heerlijk warm dekbed

Heerlijk warm “green dream” dekbed en volgende dag geleverd.