Heerlijk warm dekbed

Heerlijk warm “green dream” dekbed en volgende dag geleverd.

Top goede service

Goede service snel handelen.

Fijn dekbed

Lekker warm. Zomers ook om fijn onder te liggen

Netjes en snel geleverd

Mooi 4 seizoenen dekbed besteld. Deze werd snel en netjes geleverd.

Bestelling keurig geleverd op afgesproken datum.

2x futon besteld, levertijd was enkele dagen, maar omdat we een weekje weggingen gevraagd, te leveren na 2 weken. Prima gelukt.

word snel verwerkt

ben erg blij dat er producten van Nederlandse bodem zijn, hier door steun ik de Netherlander's die op enigenbodem werken en wonen.

Prima dekbed en service

Het dekbed bevalt prima. Ook de service tijdens het bestelproces was uitstekend. Ik werd heel goed en snel op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Heerlijk dekbed, snelle levering

Voor onze zoon destijds een dekbed besteld. Hij was er zeer tevreden over. Om deze reden er ook één voor ons besteld. Ook wij zijn zeer tevreden. Makkelijk bestellen, duidelijke uitleg, snelle en nette levering.

Prima bedrijf en heerlijk dekbed

Ik heb een wollen dekbed besteld. Ik rook de lanoline. Een paar dagen over het traphek gehangen en daarna onder gaan slapen en het ligt heerlijk en ik ruik geen lanoline meer.

Personeel denkt bij vragen mee. Weet deze te realiseren.

Denken bij vragen met mee. Zorgen voor realisatie!

Goede kwaliteit

Een geweldig bedrijf. Snelle pevering, goede kwaliteit. Wij slapen sinds kort heerlijk.

Goed en eerlijk telefonisch advies gekregen, snelle, duurzame verzending en een heerlijk wollen dekbed ontvangen!

Super fijn en warm dekbed van wol.

De levering was super snel, goed ingepakt! Het wollen dekbed ligt heerlijk. Ik vind het fijn dat ie iets zwaarder is dan bijv. dons en dat het veel dierenleed scheelt. Ook de ritsen die de dekbedden aan elkaar houden zijn goed.

Een blije klant

We zijn helemaal blij met ons nieuwe Texeler dekbed. Snel bezorgd, zonder problemen.

Snelle levering en prima dekbedden

Van dons zijn we na het uitproberen van een wollendekbed van Wollendekbed.nl helemaal om. Prima producten

Ik bestel nergens anders meer mijn dekbed , echt mooie produkten! Ik heb al 4 jaar de bio wool dekbed en omdat ie zelfreinigend is hoef ik m alleen maar te luchten, en dat werkt perfect!

Correcte en snelle levering

Prima advies en snel geleverd

Telefonisch kreeg ik een uitgebreid en prima advies. Vervolgens werd het product snel geleverd. Erg tevreden.

In onze oude dekbedden was de vulling gaan klonteren en weggezakt naar een kant. Na eerst een wollendekbed uitgeprobeerd te hebben, nu een tweede erbij besteld omdat het zo goed bevalt! Dit keer ook een wollen kussen erbij om uit te proberen. Het slaapt heerlijk, veel minder warm. Alleen merk ik dat de vulling snel naar het midden weggeduwd wordt waardoor aan de randen weinig ondersteuning overblijft.

Nog te kort voor een oordeel

Ik heb een van drie seizoenen meegemaakt met het nieuwe dekbed dus ik mis er nog drie om er een goed oordeel over te geven

Persoonlijk contact maakt de winkelervaring heel prettig

Medewerkers van dit bedrijf voelen zich verantwoordelijk voor een correcte afhandeling van mijn bestelling. Ik kreeg het gevoel alsof het een winkel "om de hoek" was en geen anonieme webshop.

Dankjewel Sietske, een goed idee! ''Wollendekbed.nl, uw webwinkel om de hoek''! Hartelijke groet, Rien Stierman

Op tijd geleverd en ben er heel blij mee. Er zaten zelfs lavendelzakjes in de verpakking.

Heel goed, alle tijd om mee te denken wat een goed dekbed voor mij zou zijn.

Goed geholpen en goede service bij het omruilen.

Prachtig product, goede prijs, snelle levering

Prachtig product, goede prijs, snelle levering. We slapen heerlijk onder ons nieuwe dekbed!

Bevalt prima alleen vinden we het gewicht te laag mag wel wat zwaarder zijn

Goedemorgen meneer Zuidema, dank u voor de waardering. Inderdaad is de 'Texeler Tencel 365 voor- najaar' een relatief licht wollen dekbed. Dit komt met name de Tencel tijk die licht en soepel is. Ik geef uw bevinding door aan het atelier. Vriendelijke groet, Rien Stierman