Bevalt prima alleen vinden we het gewicht te laag mag wel wat zwaarder zijn

Goedemorgen meneer Zuidema, dank u voor de waardering. Inderdaad is de 'Texeler Tencel 365 voor- najaar' een relatief licht wollen dekbed. Dit komt met name de Tencel tijk die licht en soepel is. Ik geef uw bevinding door aan het atelier. Vriendelijke groet, Rien Stierman

Mooiste en beste kwaliteit, eerlijke producten en tot service!

Wat ik al zei, mooie producten lokale materialen, eerlijk en met liefde gemaakt. Hele fijne kwaliteit heerlijk om onder te slapen. Super service, snel geleverd. In één woord TOP!

Goede kwaliteit dekbedden en snelle levering

Goede kwaliteit dekbedden en snelle levering

Heldere duidelijke site, snelle levering en goede klantenservice

Verschillende keren al een bestelling geplaatst. Mooie kwalitatieve producten. Altijd een snelle levering en zelfs na een foutieve levering hadden wij het vervangende product al eerder in huis dan wij het fout geleverde product hadden kunnen terugsturen. Echt superservice en snel bereikbaar.

Goed product. Goede service

Ik ben helemaal tevreden over wollendekbed.

De bestelling werd vlot afgehandeld. Het is een heerlijk kussen en van mooie kwaliteit. Heb schapenwol nu ontdekt. Binnenkort ga ik ook een dekbed van schapenwol bestellen, het is heerlijk materiaal. Niet eerder iets ervaren dat zo ademend en natuurlijk is!

Perfecte service

Uitgebreid assortiment, snelle levering, goede verpakking, mooie kwaliteit.

Gewoon goed

Grote keus aan merken en soorten op de website zonder dat het aanbod onduidelijk wordt. De bezorging was in orde, de artikelen zijn geleverd in een grote en stevige doos.

Prima service en snelle levering van goede kwaliteit dekbed en kussen.

Ik heb eerst een dekbed besteld, snelle levering en goede kwaliteit dekbed. Daarna een kussen online besteld, maar omdat ik in de buurt was heb ik dat zelf opgehaald. Stond netjes klaar. Ook zeer tevreden mee.

lekker slapen onder de schaapjes

dekbedden kan je tegenwoordig overal kopen, online maar ook in vaste winkels, zelfs bij supermarkten. Mijn vrouw en ik hebben bewust gekozen, om onze multikeuze dekbedden online te kopen en wel bij wollendekbed.nl Deze online winkel is goed gesorteerd, levert kwaliteit en bovenal hun website is up-to-date. De bezorgtijd is standaard 5 to 10 werkdagen, maar wij kregen onze dekbedden al op de tweede werkdag en alles was goed verpakt.

snel geleverd, prima materiaal

De slaapkamer van mijn kind had altijd een erge 'slaaplucht'. Hij sliep onder een synthetisch dekbed. Nu hij onder de wol slaapt is dat is dat vele male minder!

met het wollendekbed ben ik heel blij

wel jammer dat het huisnummer bij de versturing onjuist was aangebracht, hierdoor was het lastig om de doos thuis te krijgen

Goed hoor!

Dekbed is natuurlijk van goede kwaliteit. Bestellen en levering ook prima! Niets op aan te merken.

Prima, service uitleg en levering

Ik heb deze winkel als erg fijn beoordeeld, daar ik goed geholpen werd met mijn vragen, kwaliteit is goed. Levering ook netjes op tijd zoals beloofd.. Echte aanrader dus!

Snelle service en fantastische kwaliteit

Snelle service en fantastische kwaliteit

mooi bedrijf met ruime sortering

Waren toe aan nieuwe dekbedden en kozen voor de 4seizoenen variant van Woolmaxx, we zijn zeer tevreden over het slaapcomfort en de uitstekende kwaliteit. Nóóit meer iets anders. Mevrouw M. Wassenaar

snelle service en fantastische kwaliteit

snelle service en fantastische kwaliteit

Uitstekende en snelle levering

Het product voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Heerlijk warm

Wollendekbed besteld via de website. Lekker warm en snel geleverd.

Heel tevreden over mijn willen dekbed

Vriendelijk te woord gestaan en snel bezorgd Heerlijk dekbed, goede kwaliteit en een fijn kussen erbij gekregen

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en dekens slapen lekker. Klantenservice is ook snel en vriendelijke.

Prima service, snelle leertijd

Prima dekbed, wij zijn zeer tevreden.

Product voldoet aan verwachting

Na eerste foutieve maatlevering, is de fout snel en correct hersteld.

Snelle verzending en super service

Snelle levering ondanks dat er bij het product een langere levertijd stond had ik het een dag later al in huis. Ik kwam er een maand later pas achter (verjaardagscadeau) dat ik het verkeerde had gekocht. Na een mailtje was dit gelijk geregeld en kon ik het nog retourneren en het goede bestellen. Echt top! Was de eerste keer dat ik hier iets bestelde maar zeker niet de laatste keer!

Langegracht 59 2312NW Leiden

071 569 00 40