Prima service, snelle leertijd

Prima dekbed, wij zijn zeer tevreden.

Product voldoet aan verwachting

Na eerste foutieve maatlevering, is de fout snel en correct hersteld.

Snelle verzending en super service

Snelle levering ondanks dat er bij het product een langere levertijd stond had ik het een dag later al in huis. Ik kwam er een maand later pas achter (verjaardagscadeau) dat ik het verkeerde had gekocht. Na een mailtje was dit gelijk geregeld en kon ik het nog retourneren en het goede bestellen. Echt top! Was de eerste keer dat ik hier iets bestelde maar zeker niet de laatste keer!

Uitstekende kwaliteit - prijsverhouding, netjes geleverd

Duidelijk advies en geen problemen bij retouren van dekbed dat toch iets te warm bleek.

Goede service en levertijd volgens verwachting.

Dekbed zat zorgvuldig verpakt in een opbergtas. Dekbed bevalt goed.

goede kwaliteit snelle levering

Voelt goed aan en een fantstiche dekbed

Gebeld met wollendekbed.nl omdat ik een vraag had over het wasbare wollen dekbed. Ik werd zeer uitgebreid en vriendelijk te woord gestaan. Ze namen alle tijd voor mijn vragen. Dekbed besteld en ben er zeer tevreden over.

Geweldig dekbed!!

Geweldig dekbed, deze hadden we jaren geleden moeten aanschaffen. Dit Texels willen dekbed zorgvoorzieningen een betere nachtrust en vermindert mijn nachtelijk zweten!

Goede klantenservice, snelle levering

Ik ben goed op weg geholpen in de chat, mooie natuurlijke producten ontvangen

Mijn bestelling in december was ondanks de decemberdrukte supersnel in huis. Ik ben erg tevreden.

volledige tevredenheid

Heerlijke warmte op natuurlijke wijze, voelt zo prettig aan. Alle producten snel geleverd en prachtig verzorgd in opberg tassen.

Jammer

Op 12 december dekbed besteld voor kleindochter. Op website staat levertijd max. 10 werkdagen. Een paar dagen voor kerstmis gebeld omdat het nog niet geleverd was. Vriendelijke dame gesproken die dekbed meteen opstuurde. Helaas het werd pas na kerstmis afgeleverd.

Geachte mevrouw De Bos, Inderdaad is de beloofde leverdatum niet nagekomen, dat spijt ons uiteraard zeer. De uiterste poging mocht niet baten, PostNL is rond deze dagen ook zeer druk. Om dit soort teleurstellingen te voorkomen, vermelden wij bij de levertijden: ''Is levertijd een belangrijk punt voor u? Belt u ons dan even alvorens u bestelt. Wij nemen dan contact op met het atelier om te vragen of de door u gewenste leverdatum ook daadwerkelijk gerealiseerd kan worden.'' Klaarblijkelijk heeft u dit niet gelezen, we zullen proberen het nog prominenter te vermelden. MvG, Rien Stierman

De levering van een Texeler 4-seizoenendekbed, met een Texeler kussen, was goed en snel. De service (een aanvraag medewerking) daarbij was ook zeer goed. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Een klein beetje vertraagd, maar heel goede kwaliteit

Artikel ontvangen met een klein beetje vertraging. Heel goede kwaliteit van materiaal en geleverd in mooie zakken. Zeker een aanrader. Bedankt!

Goedemorgen Frank. Zeker in december en januari zijn de ateliers zeer druk. Daarom vermelden wij bij de levertijden: ''Is levertijd een belangrijk punt voor u? Belt u ons dan even alvorens u bestelt.'' Gelukkig, eind goed al goed, dankjewel! MvG, Rien Stierman

Nog geen ervaring

5/12/2021 een wollen dekbed besteld, maar helaas nog niets ontvangen (20/12/2021) Redelijk verbaasd dat ik een e mail krijg om de service te beoordelen omdat ik het bestelde artikel nog niet heb ontvangen. Toen ik de mail zag voor het openen dacht ik dat het een verzend bevestiging zou zijn of meer informatie over de levering o.d. Bij aanbeveling kies ik voorlopig nee en geef 2,5 sterren omdat ik nog niets heb ontvangen of nog geen informatie heb waar mijn dekbed is. Dit kan ik later nog aanpassen als ik mijn betaalde goederen heb ontvangen.

Zeer goede winkel

Goed product en super snel geleverd

heerlijk kussen

Nu twee weken in gebruik. Geen nekklachten en licht comfortabel. Voelt warm maar niet te warm. Alleen de nekrol vind ik niet prettig. Is te hard voor mij. Die kant gebruik ik dus niet.

Fijn contact met tijdige informatie over verwachte leverdatum

Goede begeleiding in een relaxte sfeer.

Bestelde dekbed was keurig ingepakt en ongeschonden binnen de opgegeven leveringstijd geleverd.

Goede voorlichting

Goede kwaliteit

Heel fijn dekbed, lekker warm. Jammer was de verwarring over de thuisbezorging, niet dus, afhalen bij een afhaalpunt

Ik ben blij met het Texeler 4-seizoenen dekbed. Prachtig dekbed van goede kwaliteit. Werd binnen de levertijd geleverd en was goed verpakt.

Prima service!

Prima service!

Goede voorlichting

Dit is de 2e. keer dat ik iets koop in deze zaak. Dus ik ben zeer tevreden. Goede voorlichting. Tijd om te praten. En geen gezeur over kortingen. Kwaliteit, daar gaat het om. !!!

Langegracht 59

2312NW Leiden