slechte service

Ze houden hun webwinkel niet up-to-date. Ik heb ze hier op aangesproken maar ze reageren niet. Ook was er een besteld item ondeugdelijk. Ik heb ze verzocht om me een goed item toe te zenden maar kreeg geen reactie. De artikelen zijn leuk maar de service is waardeloos.

Snelle levering goede kwaliteit

De producten waren er erg snel en de kwaliteit is erg goed. Helemaal top !

fijne winkel

zeer behulpzaam en prettig contact.

Nadat bleek dat mijn bestelling niet leverbaar was, werd er gebeld door ultragadgets en het probleem opgelost. Dit is wat ik noem een top service.

Goede service, leuk product.

Goed product en snelle levering .

leuke dingen die je niet zo gemakkelijk ergens anders kunt kopen!

heel positief, snel en compleet bezorgd!

Goede kwaliteit en prijs verhouding.

Prima, snelle levering en leuke spullen.

Bestelde producten worden snel bezorgd en dat is erg fijn

Snel en netjes geleverd en niet duur!

Goede service, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Goed contact via mail. Producten zijn van prima kwaliteit voor een scherpe prijs.

Waardeloos

De gekochte dingen waren snel of soms meteen al kapot. Ik had wat kleine dingetjes gekocht om met mijn kinderen een dobbelspel te doen. Maar hiervan was de lol snel af omdat de cadeautjes vaak kapot waren of niet goed werkte. Daarbij komt ook nog kijken dat ultra gadgets te weinig had betaald om mijn gekochten spullen te verzenden, dus ik kreeg nog een rekening van 3,50euro die ik van postnl nog moest betalen omdat ultra gadgets te weinig verzend kosten had betaald. Kortom nare gevoelens bij dit bedrijf

Leuke producten voor een goede prijs

Ultragadgets heeft de leuke producten die ik zoek. Naast allerhande 'feestartikelen' die ik soms wat minder feestelijk/gepast vind, heeft ultragadgets interessante puzzels, zowel in bamboe als 'matchbox' variant. Dit zijn mijn favoriete relatiegeschenken.

Niet volledige levering

Tuinkabouter had beschadiging en onderkant lag los. Ook geen batterijen inclusief

geen opmerkingen

geen opmerkingen

Vlotte verzending

Zeer vlotte afhandeling, goede communicatie!

Niets te klagen!

Ik bestelde twee puzzels waar er 24 van waren en kreeg verschillende, willekeurige puzzels zoals beloofd en ik kreeg ze snel en netjes verpakt. Erg blij mee. Ook was de eigenaar(?) van de webshop prima te bereiken via WhatsApp toen ik vragen had. Tevreden!

Goed en verzorgd/met aandacht bezorgd

De snelheid is soms bij andere bedrijven groter, waardoor ik niet voor vijf sterren koos

Prima en leuk ding

Gebruikt voor halloween. Was erg grappig. Snel Verzonden

Snelle levering en aantrekkelijke prijzen. Ook handig dat je geen grote aantallen moet kopen.

Vlotte levering

Goede service na verkoop

Service gericht.

Bestelling gedaan en 3 dagen later het artikel in huis: helaas het verkeerde artikel. Na 1 mailtje kreeg ik direct antwoord en werd het juiste artikel binnen 2 dagen alsnog geleverd. Jammer dat het de eerste keer mis ging, maar de manier waarop er werd gereageerd zorgde er wel voor dat ik bijzonder tevreden ben!

Snelle levering en toffe gadgets

Uitgebreid assortiment gadgets. Mooie prijzen. Snelle levering.

zeer positieve ervaring

alles verliep vlot en correct