Snelle levering!

Snelle levering, helaas was het product niet naar wens, maar dat lag niet aan Ultragadgets. Retour goed afgehandeld!

Snel verzonden, ik mis echter een deel van mijn bestelling

Meerdere bestellingen achter elkaar geplaatst, veel goed gegaan, echter mijn laatste bestelling miste 1 deel. Klantenservice ( telefoon nummers als de livechat ) zijn moeilijk te bereiken. Ik hoor graag een oplossing.

Perfect!

Goedkoop en snelle levering, bedankt!

Slechte service, onaardig en leveren niet.

Waardeloos onprofessioneel bedrijf. Mevrouw van de klantenservice is onbehulpzaam, erg re-actief en heeft zelf de koop maar ontbonden omdat ze het oneens is met kritische klanten. Op 21 juli iets besteld op 5 augustus nog niet ontvangen. Dikke afrader.

Product was niet dat van de foto.

Snelle levering, netjes verpakt, maar het product was niet dat van de foto: ander model, andere kleuren en kompas werkt helemaal niet, bij geen enkele van de 25 exemplaren...

Product was beschadigd bij levering

Bij bezorging was mijn bestelling beschadigd, waardoor ik het niet heb kunnen gebruiken. Wegens omstandigheden niet terug kunnen sturen.

Slordige verzending!

Ik bestelde de Redbox Secret Box. Deze arriveerde keurig na een paar dagen, maar er ontbrak een plankje! Dat plankje bleek gelukkig in een hoekje van de verpakking te liggen, maar toen ik het in het doosje terug probeerde te drukken, schoot er nog een plankje los! Uiteindelijk heb ik het geheel met secondelijm netjes in elkaar kunnen zetten. Maar omdat tijdens het herstel het mechaniek kwam bloot te liggen, begreep ik hoe het doosje open moet. Het geheim was dus verklapt. Van de andere kant... zonder die losse plankjes was ik er waarschijnlijk nooit achter gekomen.

Fijn snel goed contact en leuke kwaliteit artikelen

Sokken gekocht die bijna nergens anders te krijgen zijn. Van goede kwaliteit. Contact was flexibel, snel en goed.

Mooie site en heel duidelijk.

Kon elk moment mijn pakjes volgen. Ben zeer tevreden

Prima.

Leuke items en snel en netjes geleverd.

toffe en grappige gadgets

* praktische website * snelle levering

Snelle verzending.. Artikelen zijn duidelijk gemaakt met goede foto's

Snelle verzending.. Artikelen zijn duidelijk gemaakt met goede foto's. Duidelijke respons via mail

uitstekend

Snelle levering , goede communicatie, en belangrijker nog het zijn leuke puzzels , zeer goed gemaakt.

Snelle levering & mooi product.

Snelle levering van 3D puzzel (Mustang) als cadeau voor mijn zoon in Korea. Hij was erg tevreden over de kwaliteit.

Altijd op tijd!

De puzzels komen altijd snel en op tijd aan. Erg tevreden en ik ga in de nabije toekomst nog veel vaker bestellen!

Matige kwaliteit

6-in-1 gadgetpen ziet er op de site mooi uit (degelijke uitstraling, enkele onderdelen lijken van metaal te zijn), maar blijkt bij levering een plastic flutding; is de prijs niet waard. Levering etc. prima in orde.

Kwaliteit was minder dan voorgaande jaren

Had voord e 3de keer 30 fluitende vogeltjes besteld om op mijn verjaardag uit te delen aan collega's (dat is anders dan het gebak wat binnen 2 minuten op is....) echter dit jaar vielen sommige pootjes direct af of lag het vogeltje al in 2 delen los in de verpakking. Ik meen mij te herinneren dat voorgaande jaren de vogeltjes uit 1 stuk hard plastic waren maar nu was het zachter plastic en bestond het uit 4 stukken namelijk een boven- en onderlijf en 2 pootjes en de meesten lieten erg snel los en dus niet geschikt voor kinderen. Dit jaar voor het eerst een teleurstelling.

bestelling werd zonder verdere uitleg geannuleerd

Ik had een bestelling geplaatst en betaald, na 2 weken kreeg in een melding dat deze werd geannuleerd en de terugbetaling zou gebeuren Ik heb een mail gestuurd om meer uitleg te verkrijgen, maar daar kreeg ik geen antwoord op. Jammer

Niet heel leuk

Ik gaf hem aan mijn broer voor een verjaardagscadeau en er stond oplossen binnen 30min of nooit en hij had hem al binnen 5 min opgelost en daarvoor was hij veel te duur. hij kwam wel goed verpakt binnen niks was kapot.

niks op aan te merken

Ik kocht 2 braintwisters voor mijn kleinzoon en dat was een succes. Het waren er 2 uit een serie van 6 en er viel niets te kiezen, als dat wèl mogelijk was geweest had ik er later nog 2 gekocht, maar stel je voor dat ik dan dezelfde had gekregen.

Goede service.

Was niet mijn ding gelijk mijn geld terug gekregen!!!

Er was wat verwarring over de levertijd maar dat is uiteindelijk goed gekomen.

Leuk om te geven

Gegeven als verjaardagscadeau met verzoek om te zorgen dat het voor de verjaardagsdatum binnen zou zijn. ( ruim op tijd) helaas is dat niet gelukt. Maar verder leuk en origineel cadeau om te geven!