Some pieces broken but I got sent new ones quickly

It would have been more useful to review the item i bought! No problem with the company but with the quality of the Magnets I purschased

De spullen snel verstuurd en goed verpakt.

Perfect, alles zoals verwacht

Bestelling netjes op tijd bezorgd. Alles compleet en goed verpakt. Voldeed geheel aan de verwachting. Zelf vind ik het wel altijd een pre als er ook een mogelijkheid is voor achteraf betalen. Dus dat is het enige minpuntje voor ons.

Bestelling goed ontvangen niks stuk optijd geleverd ik zou deze winkel aanraden

Leuke gadgetswinkel

Hier kon ik de aantallen bestellen die ik nodig had, niet zoals bij anderen een verplichte afname van bepaalde aantallen. Ook de prijs was niet te hoog. Alles in een goede verpakking en binnen de aangegeven tijd ontvangen.

slechte service

Ze houden hun webwinkel niet up-to-date. Ik heb ze hier op aangesproken maar ze reageren niet. Ook was er een besteld item ondeugdelijk. Ik heb ze verzocht om me een goed item toe te zenden maar kreeg geen reactie. De artikelen zijn leuk maar de service is waardeloos.

Snelle levering goede kwaliteit

De producten waren er erg snel en de kwaliteit is erg goed. Helemaal top !

fijne winkel

zeer behulpzaam en prettig contact.

Nadat bleek dat mijn bestelling niet leverbaar was, werd er gebeld door ultragadgets en het probleem opgelost. Dit is wat ik noem een top service.

Goede service, leuk product.

Goed product en snelle levering .

leuke dingen die je niet zo gemakkelijk ergens anders kunt kopen!

heel positief, snel en compleet bezorgd!

Goede kwaliteit en prijs verhouding.

Prima, snelle levering en leuke spullen.

Bestelde producten worden snel bezorgd en dat is erg fijn

Snel en netjes geleverd en niet duur!

Goede service, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Goed contact via mail. Producten zijn van prima kwaliteit voor een scherpe prijs.

Waardeloos

De gekochte dingen waren snel of soms meteen al kapot. Ik had wat kleine dingetjes gekocht om met mijn kinderen een dobbelspel te doen. Maar hiervan was de lol snel af omdat de cadeautjes vaak kapot waren of niet goed werkte. Daarbij komt ook nog kijken dat ultra gadgets te weinig had betaald om mijn gekochten spullen te verzenden, dus ik kreeg nog een rekening van 3,50euro die ik van postnl nog moest betalen omdat ultra gadgets te weinig verzend kosten had betaald. Kortom nare gevoelens bij dit bedrijf

Leuke producten voor een goede prijs

Ultragadgets heeft de leuke producten die ik zoek. Naast allerhande 'feestartikelen' die ik soms wat minder feestelijk/gepast vind, heeft ultragadgets interessante puzzels, zowel in bamboe als 'matchbox' variant. Dit zijn mijn favoriete relatiegeschenken.

Niet volledige levering

Tuinkabouter had beschadiging en onderkant lag los. Ook geen batterijen inclusief

geen opmerkingen

geen opmerkingen

Vlotte verzending

Zeer vlotte afhandeling, goede communicatie!

Niets te klagen!

Ik bestelde twee puzzels waar er 24 van waren en kreeg verschillende, willekeurige puzzels zoals beloofd en ik kreeg ze snel en netjes verpakt. Erg blij mee. Ook was de eigenaar(?) van de webshop prima te bereiken via WhatsApp toen ik vragen had. Tevreden!

Goed en verzorgd/met aandacht bezorgd

De snelheid is soms bij andere bedrijven groter, waardoor ik niet voor vijf sterren koos

Prima en leuk ding

Gebruikt voor halloween. Was erg grappig. Snel Verzonden