Snelle levering en aantrekkelijke prijzen. Ook handig dat je geen grote aantallen moet kopen.

Vlotte levering

Goede service na verkoop

Service gericht.

Bestelling gedaan en 3 dagen later het artikel in huis: helaas het verkeerde artikel. Na 1 mailtje kreeg ik direct antwoord en werd het juiste artikel binnen 2 dagen alsnog geleverd. Jammer dat het de eerste keer mis ging, maar de manier waarop er werd gereageerd zorgde er wel voor dat ik bijzonder tevreden ben!

Snelle levering en toffe gadgets

Uitgebreid assortiment gadgets. Mooie prijzen. Snelle levering.

zeer positieve ervaring

alles verliep vlot en correct

vlotte service

Ik vind het onderscheid tussen ultragadgets.nl en ultragadgets.be niet duidelijk. De klantendienst heeft mij wel zeer goed geholpen.

Prima geregeld allemaal

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Prima Bedrijf

Goed !

Leuke site, goede producten!

Leuke site en producten zijn van goede kwaliteit. Ik heb vooral hanayama producten besteld voor mezelf en anderen en heb van allen nog veel plezier. Er ging de laatste keer alleen iets fout met aankopen via een cadeaubon, het bedrag was na aftrek van de korting te laag om een bestelling te kunnen doen en hier struikelde het systeem steeds over. Gelukkig was er snel en prettig contact mogelijk via de email en hebben we het via een andere weg kunnen oplossen. Ik zal hier zeker nog bestellingen plaatsen!

Ik zal het ervaren want ik ben nieuw

Ik ben nieuw dus heb nog geen idee

Snel en betrouwbaar

Artikelen goed ingepakt en snel bezorgd.

Gemakkelijk om spullen te vinden en snel bezorgd

Op de site zijn leuke spullen te vindeb voor een niet al te dure prijs. Eens je vesteld hebt duurt het niet lang vooraleer alls bezorgd is.

bestelling niet naar behoren

Aantallen klopte niet en produkten die besteld waren zaten er niet bij

Slecht materiaal

Het product welke ik daar gekocht heb (8-stuks) deugen niet. Na zelf wat herstellingen te hebben uitgevoerd werken er nog 3 van de 8. Gelijkaardig product bij "Action" is goedkoper en vallen niet uit, ze blijven werken en zitten conceptueel beter in elkaar

Alles ging vlot en makkelijk

Ik bestelde de magische duimen.. wat trouwens een hit is bij kinderen.. Alles verliep soepel, netjes op tijd afgeleverd en alles. Zou zo weer bestellen bij ultragadgets..

Snelle en goede bestelling en levering. Ben tevreden over het product. Vond het wel jammer dat ik niet zelf kon kiezen hoeveel ik van elk item zou krijgen. Ik kreeg vanalles wat, maar had graag iets meer van het een gekregen.

Klasse!

Goede zaak en goede service!

Goede correcte behandeling

Afspraak wordt nagekomen

Prima levering en garantieafhandeling.

Ik was wat gereserveerd om te bestellen door de wat ouderwetse site. Toch dik tevreden over de levering en nog een klein garantieafhandelingetje.

Teleurstellend

2 handventilatoren besteld, heb ze eerder ergens anders besteld en vind het een fijn product. Bij Ultragadgets euro's goedkoper! Zaten los in een doosje met een krant als 'bescherming'. Eén ventilator was kapot, mail gestuurd en werd mij beloofd een nieuwe op te sturen als ik een foto zou doorsturen. Dit gedaan: geen reactie meer. Na enkele dagen weer een mail gestuurd. Er was iets fout gegaan en werd direct een nieuwe opgestuurd. Dit was echt vrij snel, want de volgende dag had ik de ventilator in huis. Helaas begaf het pompje van het water het na enkele dagen. Geen mail weer gestuurd. Ik heb nu ergens anders besteld, wel duurder maar goed verpakt en hoop dat deze weer jaren meegaat.

• Personeel
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer snelle levering

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering, wel ontbrak onduidelijkheid over het bestellen van een bepaalde kleur van het product. Er was geen duidelijkheid hoe dit door te geven.

Keuze opties toevoegen bij verschillende versies van producten.

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen