Fijne webshop en prima service

De aankopen zowel schoenen, laarzen als kleding zijn van goede kwaliteit. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Bestelde spullen zijn binnen een week binnen en de klantenservice reageert snel en zijn klantvriendelijk.

Zeer snelle levering. Prachtige laarsjes

Snel en keurig verpakt!

Super! Een absolute aanrader!

Super tevreden

Snel en makkelijk bestellen, ruime keuze, snelle levering!!

snel en goed

erg tevreden

Snelle zending naar België. Wat je ziet op de site is wat je ontvangt. Al meerdere bestellingen geplaatst en tot nu nog niet teleurgesteld geweest .

Heel tevreden.

Supermooie laarzen. Service verzending uitstekend.

Mooie kwaliteit laarzen

Goede kwaliteit laarzen

Aantal weken geleden laarzen gekocht en zitten perfect.

Laarzen te groot, maar service is top

Helaas valt de maat van de la Pintura’s wat groter dan verwacht. (Wel mooie laarzen en prachtige doos waar ze in zaten.) Dus ze moeten teruggestuurd worden. Dat is top geregeld! Een herbruikbare zak met kant en klaar retourlabel maakt het erg makkelijk. Ook zat er een spuitbus met waterproof spay en schoonmaakspons in de doos, wat een goede service. Die sturen we ook terug uiteraard.

Snelle levering en goede service

Een paar weken geleden kocht ik roze laarzen, die snel geleverd werden en prima zitten. Heel blij mee! Toen er wegens vocht (want tja, regen, regen, regen) leer losliet van de hak, was een mailtje naar de klantenservice voldoende om reparatiekosten bij een schoenmaker zonder problemen terug te krijgen gestort. Superservice!

Prachtig vakwerk met unieke uitstraling

Twee prachtige paren Nemonic boho klompjes bestelt en ze passen perfect in mijn gebruikelijk schoenmaat. Zachte vakkundige afwerking en een schoen met alure!dik tevreden!dank!

Mooi

Snelle levering kwaliteit top

Goede service en goede kwaliteit

Heel bij met de schoenen

Alles klopte volgens afspraak. Type, kleur, maat, levering; Tóp!

Mooie, brede collectie westernlaarzen

Alles goed verlopen

Hele goede service en goede producten

Levering tevreden

Het bestellen en leveren ging perfect . Ik heb de crème laarzen met bruine bloemen besteld, ze zijn prachtig echter wat tegenviel was dat het zo'n stijf leer is alsof ik in een gummie laars stap. Voor die prijs verwacht ik eigenlijk soepel leer . Ik heb ze gehouden omdat de laarzen echt mooi zijn en hoop met dragen dat het leer soepeler wordt

Kundig, snel en goede laarzen!

Reageren snel bij advies inzake pasvorm. Bij laatste paar boeties zelfs spray cadeau gekregen.

Product zoals omschreven en snelle levering

Product naar verwachting en super mooi verpakt. Cadeautje om te ontvangen

Fijne site alles snel en goed verpakt bezorgd

Zeer zeker aan te bevelen!!

Mooie kwaliteit, snelle levering

Leuke enkellaarsjes in de sale, superkwaliteit! De maat klopt ook. Snelle levering in mooie doos, paszakjes, spray om waterdicht te maken, goed verpakt allemaal. Retourlabel ook aanwezig. Zeer tevreden, ik zal er zeker nogmaals bestellen.

helaas niet kunnen slagen, prima geholpen

Helaas ben ik door het lastige passen van de laarzen die ik had geprobeerd heb niet kunnen slagen. Maar ik heb de hulp en het 'geregel' (bestellen, verzending, retour) als zeer positief ervaren en ook ga ik zeker bij een volgende zoektocht even rondsnuffelen op de site!

Super snel en goed!

Ik bestelde met black friday in de middag. En zaterdag rond 11u has ik de laarzen binnen. Top, snel en hele mooie laarzen!

Prachtig assortiment voor cowgirls

Voor de tweede keer cowboy laarsjes voor een klein meisje gekocht. Meerdere uitvoeringen en ze zien er allemaal superstoer uit. Prijzen zijn zeer schappelijk. Leverancier reageert snel bij vragen. Bestelling snel in huis. Dit keer met een gratis spuitbus waterafstotende spray erbij.