Keurige kwaliteit laarzen en goede levering

2 paar laarzen besteld, 1 retour , geen probleem

Snelle levering!

Prettige site, toegankelijk met bestellen en snelle levering!

Zeer snel ontvangen

Na de bestelling, heb ik deze zeer snel mogen ontvangen.

Efficient en mooi produkt

Goede produkten. Makkelijke website. Snelle levering.

Zeer ruime keuze, goede service

Ik ben zeer vriendelijk geholpen en heb inmiddels 2 paar boeties gekocht. Smaakt naar meer!!!!

Heel content

Super tevreden van de service en de prachtige boots. Moet wel een maat groter bestellen dan je normale schoenmaat

Betrouwbaar en snel

Betrouwbaar, snel, goed assortiment en marktconforme prijzen

Super mooie laarzen, snelle levering! Top

Super mooie laarzen, snelle levering! Top

Goede website, vlotte klantervaring, snel geleverd, en de laarzen zijn helemaal wat ik verwachte.

Al diverse keren hier laarzen gekocht. Eén keer waren de laarzen op raadselachtige wijze verdwenen. Ze heeft ons mee helpen zoeken totdat ze boven water waren. Moet wel zeggen dat de gele laarzen met sterren niet helemaal de kleur was die we hadden verwacht. Maar wel blij mee hoor.

Prachtige laarzen

Snelle levering en prachtige laarzen. Mooie kwaliteit

Leuke boots, snelle levering

Beige Wester laarsjes gekocht, erg mooi

Mooie laarsjes, snel bezorgd

Prima georganiseerd, snel geleverd en laarsjes staan mooi.

Goed geregeld

Goede overzichtelijk shop met top assortiment

Altijd super!

Top service en snelle levering!

Goed ingepakt snelle zending

Mooie beige suède laarzen, top! Zitten erg fijn.

Erg snel thuis bezorgd

Supergave laarzen gekocht!

Ik wilde al heel lang rode laarzen en kwam uiteindelijk bij Boeties uit. Uiteindelijk de laarzen gekocht. Snelle levering. Het was wel even wennen qua pasvorm, je moet ze echt inlopen, maar dat ging redelijk snel, na 3 dagen lopen zaten ze prima. Enige minpuntje was dat de zolen bijzonder glad zijn. Maar na een paar dagen lopen is dat ook wel over. Kortom een echte aanrader, ze staan geweldig. Daarnaast staan er nog wel meer superleuke laarzen op de site , dus wellicht kom nog eens terug!

snel, duidelijk

Ik heb online 3x een bestelling gedaan, 1x retour. Mooie laarzen, snel verzonden (binnen 24 uur zoals belooft). Bij retour heb ik mijn betaling ook erg snel terug gekregen. Mooie producten, uitstekende service!

Altijs top!!!!

wat je wilt bedoelt en of vindt ze zijn er en proberen je altijd te helpen!!! Mee te denken!!!

Fantastisch!

Geweldgie ervaring met de dames van Boeties en deze ervaring zal zeker nog hernomen worden. Zeer blij met de betrokkenheid en de klantenservice. TOP!

Een fijn bedrijf. Goede en snelle communicatie en ook vriendelijk. De gekochte laarzen waren ook top. Koop er zeker vaker

Super kwaliteit schoenen en een hele goede service

Al meerdere keren daar schoenen besteld. Tegen de avond bestelling gedaan en de andere dag in huis. Dus een hele goede service.

Mijn maat moest besteld worden en daar werd ik prima van op de hoogte gehouden via de mail. Toen mijn maat weer binnen was, kreeg ik een seintje zodat ik via de site kon bestellen.

Super service ,geweldige laarzen

tot nu toe 3 paar laarzen gekocht,in een woord geweldig!!!