Transaction parfaite service top qualité

Première commande passée chez Boeties et certainement pas la dernière !! J'ai été très satisfaite vdes échanges avec Carlijn et Claudia, deux trésors, d'un extrême professionalisme, patientes, toujours disponibles pour répondre à mes différentes sollicitations ( taille, délais etc) et par dessus tout, absolument adorables. J'ai rencontré un petit souci avec la première paire reçue, ( trop grandes) J'ai pu les renvoyer et recevoir la taille en dessous en un clin d'œil ( le 37 est légèrement étroit au niveau de la tige mais cela n'est pas grave ! Ce n'est pas la faute des bottes, j'ai des pieds de hobbit ;))) et je voulais tellement ce modèle que je suis prête à souffrir un peu pour me glisser dedans. Dommage que El VAQUERO ne propose pas de demi- pointures, cela aurait été juste parfait. Je recommande vivement Boeties et leur service clientèle qui mérite 10 étoiles !!!! Mille Merci A très bientôt pour d'autres achats !

Supersnelle levering

Vriendelijke mensen tijdens het contact via de mail en keurig netjes verpakt kreeg ik mijn prachtige Sendra laarsjes.

eerst even gebeld voor info, goed geholpen

Eerst even gebeld voor info, goed geholpen., mbt de maatvoering. Prachtige laarzen! Zou ze de volgende keer weer bestellen.

Helemaal prima

De gekochte goederen zijn aangekomen, zoals besteld.

Geweldige ervaring

Prettige site, overzichtelijk en duidelijk. Snelle levering. Dus fijne ervaring

Mooie laarzen en fijne service

Product precies zoals aangeboden

Topservice!

Prettig contact, snelle levering!

Fantastische schoenen en medewerkers, die meedenken!

Heel snelle en correcte levering

Heb de bestelling heel snel ontvangen. Zeer kwaliteitsvolle laarzen

Fantastische service en een kwalitatief uitstekend produkt!

Alles ging perfect! Snelle levering en mooi ingepakt, met duidelijke beschrijving en zelfs plastic sokjes. Heel mooie laarzen!! En groot voordeel voor als je niet online bankiert is dat je achteraf kunt betalen. Zeer goede ervaring en erg blij met de laarzen ! Het was een 10 geweest als de prijs vd laarzen wat lager was geweest, maar vakantiegeld is zo goed besteed!

Erg goed

Goede service geweldige laarzen van Sandra al 4 paar. Super.

Snelle levering. Product was niet naar wens.

De afhandeling van mijn bestelling was prima. Doos was wat beschadigd bij aflevering en product was niet naar wens. Laatste punt heeft meer met het product te maken dan met de webshop. Nu de retour afhandeling nog afwachten.

Snelle levering, mooie laarsjes.

Geen op of aanmerkingen, prima levering, goede kwaliteit.

Topservice!

Snelle, persoonlijke service!

Was blij verrast dat er laarzen in mijn maat waren😃 (maat 43€

Boeties.nl heeft een zeer ruime keuze in allerlei laarzen en allerlei kleuren. Met name het laatste vind ik een pré. Ik hou van kleurrijk maar kleurrijke laarzen zijn in een reguliere winkel bijna niet te vinden. Dus ik ben heel blij met Boeties! Maatinformatie is goed kloppend en de bestelling heb je snel in huis.

Goed advies en prachtige laarzen!

Ik ben echt super blij met mijn laarzen. Ook het terug sturen( toch een andere maat gekozen) en het geld snel terug. Ze zijn echt heel mooi!

punktueel en zeer bereidwillig

Staan open voor vragen. Direkt antwoord via de mail. goede afhandeling van zaken.

Snelle levering, goede service, mooie kwaliteit

Goed contact, snelle levering en goede service. Zeer tevreden met de laarzen die ik heb gekocht. Hiervan volgen zeker meer.

Goede service, snelle levering.

Zeer goede ervaring bij mijn on-line bestellingen. Twee keer een paar laarzen besteld en ik had ze snel in huis.

Mooi aanbod, snel geleverd, mooi product

Persoonlijke super snelle service en prachtige laarzen

prachtige laarsjes gekocht! Snel geleverd en met persoonlijke aandacht,perfect!

Prachtige laarzen en snelle levering!

Ik ben heel tevreden over jullie producten en service.

Over Boeties.nl