Ik bestel laarzen voor me dochter ze zien er super mooi uit dan zit er ook een spray bij gewoon een top service vind ik dat. ze gaat ze binnenkort dragen voor een bruiloft! Dankjewel voor de prachtige laarzen ik zal vlgd keer weer bij jullie bestellen!

altijd goed

Ik koop hier altijd mijn Sendra laarzen. Altijd perfect en snel geleverd. Bij een vraag super geholpen via whats app.

Erg vriendelijke bediening.

Super leuke laarsjes en top kwaliteit

Super leuke laarsje en mooie kwaliteit. Echte aanrader!

Altijd top!

Helemaal hip met de laarsjes van boeties, snel geleverd en leuk ingepakt! Super enthousiast wordt ik altijd van jullie pakketjes. De kinderen krijgen altijd veel complimenten over hun laarzen! Stylt iedere outfit af! Te gek!

Naar tevredenheid

Snelle levering juiste informatie. Mooi product.

Prachtige laarzen en een hele goeie service en optijd binnen

Snelle levering en nette sevice en vriendelijk personeel.

Haal nergens anders mijn laarzen ,ze blijven mooi ,zitten perfect Raad het iedereen altijd aan De service is grweldig Ben heel blij met jullie

Super mooie en fijne boots.

Super mooie kwaliteit boots van Ariat gekocht. Ze zitten als gegoten. Leuke bijkomstigheid was dat er een gratis spuitbusje protectiespray bij geleverd is. De boots zijn snel verzonden.

Prachtige cowboy laarsjes gekocht voor mijn meisje haar lentefeest. Heel lang gezocht en hier vond ik echt meteen wat ik wou!

Meedenken en snel reageren

Fout bij bezorging (niet de ‘schuld’ van Boeties) werd door hen heel netjes en snel opgelost!

Gewoon goed!!

Heel tevreden

Geen negatieve punten

Snelle levering, retourneren zonder problemen. Heel blij met mijn aankopen

prima laarzen

enige tijd geleden cowboylaarzen gekocht en de cowboylaarzen zitten perfect en lopen heerlijk. vandaag weer paar cowboylaarzengekocht

Fijne webshop en prima service

De aankopen zowel schoenen, laarzen als kleding zijn van goede kwaliteit. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Bestelde spullen zijn binnen een week binnen en de klantenservice reageert snel en zijn klantvriendelijk.

Zeer snelle levering. Prachtige laarsjes

Snel en keurig verpakt!

Super! Een absolute aanrader!

Super tevreden

Snel en makkelijk bestellen, ruime keuze, snelle levering!!

snel en goed

erg tevreden

Snelle zending naar België. Wat je ziet op de site is wat je ontvangt. Al meerdere bestellingen geplaatst en tot nu nog niet teleurgesteld geweest .

Heel tevreden.

Supermooie laarzen. Service verzending uitstekend.

Mooie kwaliteit laarzen

Goede kwaliteit laarzen

Aantal weken geleden laarzen gekocht en zitten perfect.

Laarzen te groot, maar service is top

Helaas valt de maat van de la Pintura’s wat groter dan verwacht. (Wel mooie laarzen en prachtige doos waar ze in zaten.) Dus ze moeten teruggestuurd worden. Dat is top geregeld! Een herbruikbare zak met kant en klaar retourlabel maakt het erg makkelijk. Ook zat er een spuitbus met waterproof spay en schoonmaakspons in de doos, wat een goede service. Die sturen we ook terug uiteraard.

Kanaaldijk-Noord 111

5642JA Eindhoven