Laden reviews...
Laden reviews...
11 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Les avis soulignent la qualité et le style des bottes. L'expérience d'achat est fluide, avec une livraison rapide et un service client réactif. Dans l'ensemble, les clients se disent très satisfaits de leurs achats Boeties.
Ik kon, nadat jullie mij mailden dat de laarsjes die wilde weer op voorraad was, meteen bestellen. En ze zitten heerlijk!!
Beveelt aan
16 July 2020
Yvette
Zaandijk
Ik wilde schoenen kopen als cadeau voor mijn vrouw, alleen de maat hadden ze niet meer. Ik stuurde een mailtje en kreeg snel een reactie. De specifieke maat werd nabesteld en werd op de verjaardag van mijn vrouw bezorgd. Alles dus nog net gelukt!
Beveelt aan
16 July 2020
Isodoor
Haarlem
Mooi product alleen valt de punt wel wat smal uit waardoor de ruimte bij de tenen iets te klein is. Beter een maat groter nemen.
Beveelt aan
15 July 2020
Etta
Rotterdam
Schoenen werden snel geleverd. Met behulp van de maattabel op de site kon ik meteen de juiste maat bestellen, dat was erg fijn. Als ik mijn normale maat had besteld waren de schoenen echt te groot geweest. Super gave schoenen en ze zitten heerlijk.
Beveelt aan
15 July 2020
Jill
Schijndel
Levering was zeker ok. Vooral de prijs.
Beveelt aan
15 July 2020
Thomas Schier
Drongen
Ik kon eigenlijk niet kiezen, zoveel mooie laarzen. Ik heb in ieder geval weer prachtige Sendra laarzen aan mijn verzameling toegevoegd. En de volgende dag werden ze al bezorgd, super snelle levering!
Beveelt aan
15 July 2020
Olivia
Leiden
In een keer de goede laarzen besteld, vanwege de zeer duidelijke omschrijving van Booties. Mooi leer en prachtig afgewerkt. Ik zal zeker weer bij hun gaan bestellen.
Beveelt aan
14 July 2020
Gaby
Zaandam
Snelle levering, mooie laarzen
Beveelt aan
14 July 2020
Anita
Utrecht
Prettige ervaring
Beveelt aan
14 July 2020
Kelly
Eindhoven
Super. Binnen 1 dag binnen mijn laarzen en hele mooie laarzen en ben er heel blij mee!
Beveelt aan
14 July 2020
Silvia
Hoorn
Alles volgens afspraak verlopen. Fijn dat er steeds meer grotere maten zijn voor dames.
Beveelt niet aan
14 July 2020
Neeltje
Barneveld
Heel makkelijk te bereiken en goede service
Beveelt aan
14 July 2020
Marianne
Groningen
Reageerd snel en houd je op de hoogte als je dit vraagt. Komt afspraken na.
Beveelt aan
14 July 2020
Daisy Van den Hoven
Moerkapelle
Prima ervaring. Laarzen zoals beschreven, beschikbaar in grotere maten, en goed en snel geleverd.
Beveelt aan
14 July 2020
Maaike
Oudkarspel
100% tevreden, zeker een aanrader!
Beveelt aan
14 July 2020
Petra
AMS
Niet mijn eerste bestelling bij Boeties rn zeker niet mijn laatste. Ook deze laarzen zijn weer prachtig en zoals altijd snel en netjes verzonden.
Beveelt aan
14 July 2020
Johanna
Zoetermeer
goede schoen en veel keus en snel thuis.
Beveelt aan
14 July 2020
Hans
bergen op[ Zoom
Zeer snelle verzending, prima verpakt. De cowboylaarzen zijn zeer mooi en super kwaliteit, top!
Beveelt aan
14 July 2020
Lesley
Oostakker
Top
Beveelt aan
14 July 2020
Ingrid
Oostelbeers
Laarzen gekocht, bleken te groot. Ruilen kon niet omdat mijn maat niet op voorraad was. Nieuw paar, andere kleur, maat kleiner kon wel. Die besteld en deze zaten goed. Het eerste paar teruggestuurd (gratis!) en binnen een week had ik het geld terug op mijn rekening. Prima service.
Beveelt aan
14 July 2020
S.G.
nijkerk
Super mooie laarzen en ze zitten heerlijk. Lang getwijfeld ivm de prijs. Mooie afwerking en details. De maat is mijn gewone schoenmaat
Beveelt aan
14 July 2020
Cindy
Sleeuwijk
Snelle levering Prima klanten service En... Geweldige laarzen.. Van Tony Lama Thanks booties
Beveelt aan
14 July 2020
M graaf
Den Haag
Beste Marleen,
Bij ons is een maat US10 een 41, je hebt de goede maat ontvangen. Een US 10 is niet alleen een heren maat. Een US 9.5 verkopen wij als een dames 40.5. Wellicht dat we die maat ook nog hebben. Dat zou dan online te vinden moeten zijn. Jammer dat we een onvoldoende beoordeling krijgen hiervoor, we waren ook niet op de hoogte dat hierover een vraag speelde.
Wie weet tot een volgende keer,
Team Boeties.nl
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Zulke prachtige boots, ik zou ze nooit meer uitdoen als het niet van moeten was.
Beveelt aan
14 July 2020
Ute
Muizen
Er was een probleempje super netjes opgelost ze doen wat ze zeggen
Beveelt aan
14 July 2020
Judith
Sprang capelle
Duidelijke site en vol met mooie laarzen . Snelle levering een aanrader dus.:)
Beveelt aan
14 July 2020
Natasha
Delft
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven