Super laarzen met super service

Ik heb vandaag mijn mooie Tony Lama laarzen binnen gekregen. Snelle levering en een hele goede klantenservice die snel reageert. Heel blij mee. Zeker niet de laatste keer dat ik hier wat bestel.

prachtige laarsjes.

Prima vlot geleverd. Ik zocht laarzen met harde hakken daar loop ik beter op, deze zijn ideaal.

Echt een aanrader; snelle bezorging

Bestelling was eerder binnen dan verwacht.

Had een verkeerde maat. Retour gezonden en super snelle en correcte bediening. Nieuwe besteld in juiste maat. Super snel geleverd. Enkel jammer dat er weinig keuze is in dwrs Texas low boots....

Supersnelle levering !! En goedkoper als in de winkel

Supersnelle levering en nog goedkoper als in de winkel !!!

Uitstekend op alle vlakken!

Ik heb een tijdje getwijfeld maar dit was echt nergens voor nodig. Mijn bestelling had ik al na 3 dagen in huis in België zelfs tijdens corona toestanden. Wat was ik verbluft zo een mooie laarzen te zien, vaak wijkt hetgeen je hebt besteld wat af van de foto’s maar in dit geval was het helemaal exact als het plaatje, ze zijn zo mooi en kreeg al enorm veel complimenten, zeker zijn geld waard en daarbovenop nog eens topkwaliteit. Ik besteld zeker nog bij jullie, heel erg bedankt voor zo een topservice! Xxx

Mooie schoenen en snelle levering

Mooie westernlaarsjes gekocht, supermooi, uitstekende pasvorm Op 4dagen van Nederland naar Belgie.. Superblij mee....

Top laarzen !!

Mooie laarzen ... goede levering ! Je krijgt waar voor je geld ...

Supper mooie boots

Zeer vlugge levering top in een woord

Snelle levering, toffe collectie

Gewoon tevreden!

Mooie booties

A

Geweldige laarzen en top service!

Reeds twee paar DWRS gekocht bij Boeties. Top merk, kwalitatief goed. Service Boeties goed. Snel geleverd. Adres om te onthouden!

Goede en snelle service, overzichtelijke website

Goede website, breed assortiment, snelle levering.

Top laarzen, snel geleverd! Lopen heerlijk. Al 2x eerder besteld vanwege het toffe merk DWRS.

Heerlijke boots

Heerlijke boots, geweldige kleur en zitten direct als gegoten!

Super gave laarzen!

Onlangs voor het eerst besteld bij Boeties en ik ben erg tevreden. De laarzen van la Pintura kwamen snel en ik ben er erg blij mee.

Alles prima in orde!

Blij met de aankopen, tevreden over de service!

Altijd goed!

Goede schoenen, goede kwaliteit en snelle levering!

Goed!

Prachtige laarzen, snelle levering

Perfect !

Top zaak

Was al een hele poos op zoek naar de perfecte laarzen. Heel wat gepast maar dankxij de eindeloze service van boeties gevonden! Inmiddels al aan het 2de paar , ik koop nooit meer ergens anders

Goede en snelle service

Super tevreden

Goede duidelijke site, ruime keus, snelle levering, fijn dat je met after pay kunt betalen, eerst passen dan betalen .

Snelle levering, mooie kwaliteit. Snelle reactie van de klantenservice. Top!