Ideaal dat je de laarzen kosterloos kan retourneren . Is toch altijd fijn om eerst te passen. Bij mij zat t tweede paar perfect! Dankjewel

In een woord SUPER

Mooie cowboylaarzen

Leuke kleuren, goede kwaliteit /prijsverhouding. Snelle verzending en fijne klantenservice.

Ben heel tevreden

Zag op de site nog meer mooie laarzen

Zeer tevreden!

Prachtige laarzen, goede kwaliteit, goede prijs

Zeer tevreden!

Snelle levering en voor de handig hebben ze een 'hulpvoetje' meegeleverd. Erg blij mee!

Klantvriendelijk, erg behulpzaam

Klantvriendelijk, erg behulpzaam

Mooie laarzen

Alles bestens

Super tolle Schuhe

Laarsjes zijn perfect, goede uitleg op site qua maatvoering.

Kan niet beter!!

Goede service, snelle verzending en hele mooie boots!!👍

Fantastische laarsjes

Super snelle levering, heel vriendelijke service en prachtige laarsjes !

Snel en netjes geleverd

Goede service en mooie laarzen.

Geweldig. Persoonlijke benadering en mooie laarzen.

snelle service geen gedoe over terugsturen en terugbetalen. Jammer dat op de site stond 'valt groot uit' mijn ervaring was dat de laars erg klein uit viel, maar dat kan natuurlijk met de vorm van mijn voet te maken hebben.

Geen complicaties en snelle service

Vragen worden snel beantwoord en de service is erg vriendelijk. Ook de bezorging ging goed. En ze hebben hele mooie artikelen natuurlijk.

Mooie laarzen, snelle levering

Ik had direct de goede maat te pakken. Dus met retour en vragen geen ervaring.

Snelle service Goede kwaliteit Goede retour service

Super snelle levering

Wij zijn dol op 1 merk en die kopen we alleen bij boeties. Contact is top, als er iets is dan nemen ze je serieus en lossen het snel op. Wij hadden een te grote maat. Als tip juiste maat gaan bestellen dan heb je de volgende alweer in huis. Geld stond binnen 2 dagen op de bank.!

Vlotte verzending, keurige verpakking

Vlotte verzending, keurige verpakking. Mooie laarzen.

Snel, netjes

Snelle nette verzending. Bij vragen snel antwoord. Al vaker besteld, nooit problemen gehad.

Snelle levering, mooie producten

Snelle levering, mooie producten

Goed!

Boeties heeft een goede en snelle service en mooie artikelen.

Op vragen wordt zeer snel gereageerd en er wordt meegedacht. Verder hele mooie producten!

👌 Toppers 👍

Doordat ik zolang had getwijfeld welke cowboyboots ik wilde, (dat ga je altijd zien) was mijn maat niet meer beschikbaar. Na contact (mailtje) wist ik dat ze die gelukkig bij besteld worden, maar dat was 2 maand wachten. Voor mij goed, maar na ongeveer een halve maand later kon ik ze al bestellen. Ze houden je ondertussen goed op de hoogte, waardoor ik het gevoel had dat ik ze kende, het zijn echte toppers, een echte aanrader