Super tevreden van deze aankoop

Ik heb nogal lastige voeten. Vaak voelen schoenen niet fijn. Ook zijn mijn voeten vrij smal, waardoor laarzen al snel te ruim zijn. Met deze laarzen ben ik dus dolblij. Ze zijn mooi, prima afgewerkt, ze zitten heerlijk. Ook de levering is prima verlopen. Dit heeft mijn verwachtingen geheel overtroffen. Fijn is dat want ik kwam al meermaals bedrogen uit met iets wat ik online kocht omdat wat geleverd werd, niet vergelijkbaar was met wat ze me toonde bij de aankoop. Maar hier... alles echt zoals het uitziet op foto. Superblij dus!

Niet kunnen bestellen!

Ik heb de laarsjes besteld terwijl ik bang was dat ze te klein waren omdat ze klein vielen. 1 maat groter was er niet, maar dat zou geen enkel probleem zijn, want ze waren altijd na te bestellen! Niet dus! Ook waren jullie tel.niet bereikbaar. Die zin op de webite kunnen jullie beter weghalen. Ze waren dus aan de kleine kant en heb ze maar oplaten rekken bij de schoenmaker. Gr.Mieke

Hoi Mieke, Dank voor je berichtje en feedback. Vervelend dat het nabestellen niet helemaal duidelijk was nav je e-mail. Er stond in dat je maat 40 wilt bestellen, maar ik denk dat we niet hadden begrepen dat deze echt nabesteld had moeten worden, daarom hadden we gereageerd dat die maat momenteel uitverkocht was en er een artikel soortgelijk wel beschikbaar was. Nabestellen kan, echter hebben de fabrieken een langere levertijd ivm Corona. Op een model als deze is dat 3 maanden. Je mag de kosten voor het oprekken naar ons sturen, dan zullen we dat terugboeken, hopelijk zitten ze nu heerlijk. Veel plezier met de laarsjes en hopelijk tot een volgende keer. Team Boeties.nl

Prima website. Prima services!

Super!!!

Super snelle levering en de laarzen zijn top!

Leuke en mooie laarsjes en de volgende dag al in huis!

Mooie laarzen en snelle bezorging

Mooie laarzen, goede kwaliteit en zitten heerlijk! Heb al 2 paar bij jullie gekocht maar dat gaan er zeker meer worden!

Love my boots

Super quick delivery, great price, and I’m in love with the boots I bought!

Zeer behulpzaam. Top ervaring!

Ik was op zoek naar een specifieke laars. Heb boeties gevraagd of ze deze laars voor mij konden ‘regelen’. Dit was geen enkel probleem. Kreeg netjes een berichtje dat ze binnen waren en dat ik ze zou kunnen bestellen. Super blij met mijn laarzen en erg te spreken over deze fantastische dienstverlening!

In een woord TOP!!!

Veel keus, mooie laarzen.. Nooit problemen met leveren. Zeer tevreden

Helemaal top

Zeer goede service en hele snelle verzending. Keuze uit laarzen voor jong en oud is reuze.

Hulpvaardig en snelle levering.

Snelle levering, mooi product!

Netjes optijd geleverd. Helemaal tevreden met mijn aankoop!

Prima levering, mooie laarsjes. Maatvoering klopte ook helemaal. Vielen wat groot uit. Top!

Snelle levering van de perfecte boots

Fijne levering in zeer goede staat. Mooie boots mogen ontvangen.

Wauw

Derde paar boots inmiddels.. en zo blij mee!!

Mooie laarsjes

Snel geleverd, leuke mooie laarsjes.

Prachtige kwaliteit laarzen. Zitten en lopen heerlijk! Snelle levering.

Heerlijke laarzen, snelle bezorging.

geweldige laarzen

Mooie laarzen en supersnel geleverd.

Super mooie en speciale collectie en snelle levering

goede communicatie, snelle levering, heerlijke schoenen!

goede communicatie, snelle levering, heerlijke schoenen!

Was snelle reactie nette service

Altijd fijn laarzen kopen

Super laarzen en fijne vlotte service en contact.