Snel en keurig netjes!

Netjes ingepakt en snelle bezorging!

Een prachtig initiatief!

Prima service en goede communicatie!

Super mooie laarzen fijne goede service

Wanneer niet meer op voorraad, snelle reactie, dat ze de maat gaan bestellen, snelle levering. Fijn contact. Mooie hoge kwaliteit laarzen. Dank

Besteld, bevestiging gekregen, op tijd geleverd en ze zien er ook prachtig uit.

Alles Bestens! Tolle Stiefel & super Preise!

Tolle Boots, super Preise und ganz schneller Versand! Ich werde bestimmt wiederkommen :).

Wauw wat een gave laarzen!

Tijdje terug ben ik bij jullie geweest en werd ik super geholpen met kiezen en passen. Toen hele gave laarzen gekocht en afgelopen keer online besteld en ook deze laarzen zijn top! Super winkel ga zo door!

Persoonlijk en warm

Liefdevol bedrijfje met warme mensen die luisteren en naar een oplossing zoeken.

Super service en vriendelijk

Snelle levering en super vriendelijke klantenservice. Toen de laarsjes weer in mijn maat binnen waren was de korting verlopen maar kreeg deze alsnog.

Goeie service, snelle levering!

Goeie service, snelle levering

Snelle en vlotte levering

Mocht je vragen hebben worst er snel geantwoord. Mocht er wat zijn wordt t snel opgelost. Super blij mee

verkoopt mijn lievelingsmerk

ik ben verzot op Sendra boots. deze worden hier verkocht. het bestellen ging zeer makkelijk. ook het betalen. de laarzen zijn netjes volgens de afgesproken tijd geleverd. goed verpakt. niets mis dus

Perfecte levering

Perfecte levering, snel, mooi verpakt! Ook de retour afhandeling netjes en snel geregeld!

Mooie boots van o.a. DWRS label

Leuke boots van mooie merken met ook goeie Sale, snelle levering. Helemaal blij

Mooie schoenen en laarzen supersnel bezorgd

Mooie producten die supersnel bezorgd worden!

Snelle levering en top kwaliteit

Mooie laarzen, op tijd geleverd

Fijne winkel, op tijd geleverd

Heel fijne webshop

Superstoere collectie en zeer goede service

Snelle vlotte levering

Prachtige schoenen. Vlotte levering. Heel verzorgd..

Overzichtelijke site en supersnelle levering

Overzichtelijke site en supersnelle levering

Ik heb blauwe laarzen besteld en kreeg ze na 2 dagen .Ze zijn mooi !,,

Helemaal goed!

Goede service (snelle levering en achteraf betalen) en prachtige laarzen bij jullie gekocht! Ben er heel blij mee en koop mn volgende paar weer bij Boeties

Geweldige site

Top laarzen

Prachtig aanbod en snelle verzending.

Toppie

Goede comunicatie kwa telefonisch en via mail,ze houden je op de hoogte,ook top als het niet goed is dat ze de retour kosten voor hun rekening nemen ,vaak wat besteld en en gekocht ,zeker dat ik weer snel zal bestellen, hebben ook mooie items en de service is super ,echt een dikke duim Mvg Judith Hendriks

Top website!

Super blij met de laarzen die ik heb besteld. In real nog mooier zelfs. Maat en kleur precies zoals beschreven. Zou hier op zeker nog een keer bestellen.