Fantastische service

Zeer goed geholpen met de vragen die ik had. Perfecte laarzen, super blij mee!

`Super

Fijne website, kwalitatief goede producten, product zoals omschreven, snelle levering

Super en een snelle levering.!

Ik kom zeker terug als ik nieuwe laarzen nodig heb.!

Supertof die boots

Dochter is er blij mee en moeder.apetrots. eindelijk superstoere cowboylaarzen voor mij dochter.

Inlopen ervaring

Bestelling ging prima. Maar inlopen wat minder alle beide hakken open liggen. Nog steeds de schoenen niet weer aan gehad.

Geweldige kwaliteit en pasvorm

Ik heb een hoge wreef en brede voeten. Ze zitten als gegoten. 1 paar La Pintura Madrid Biker suede motor boots en 1 paar La Pinture floor.

Alles was perfect

perfect

snelle service, mooi verpakt, goed verzorgd

Leuke schoenen, snel verzonden.

Hele gave laarsjes gekocht voor mijn dochter. Ze is er blij mee en ze dragen fijn. Goede prijs door aanbieding.

Snelle levering, fantastische laarzen en een snel en goed geregeld retour beleid! Later nog advies gevraagd over de verzorging van de laarzen en ook daarop een zeer snelle en prettige reactie.

Super gave laarzen

Ik was blij een site te hebben gevonden waar ze mooie laarzen hadden en ook in maat 43 ! Goede omschrijving van pasvorm ook erbij . Werden de volgende dag al gratis bezorgd

Goede service, goed kwaliteit. TOP

Goede kwaliteit, goede service. TOP

Perfecte laars, mooie prijs

Super snelle levering!

Binnen 24 uur geleverd, en de laarzen zijn prachtig!

Snel besteld, snel binnen

Uitgebreide collectie, snelle verzending

Besteld en vrij snel geleverd, Laarzen goed verpakt en goed aangekomen, er blij mee.

Leuke schoenen, snelle verzending en retour

Leuke schoenen al was het een beetje uitvinden hoe het zat met de maten (laarsjes voor kinderen). Heel fijn dat je gratis kunt retouren en dat de retouren snel verwerkt worden. Ik ga hier vaker bestellen en mijn dochter is helemaal blij met haar cowboylaarzen van Old West.

Snel en goed geleverd

Snel geleverd, goed verpakt. Mooie sneakers.

Mooie website ruime keuze ..en snelle levering..en super blij met de mooie van goede kwaliteit boots

Goede en snelle service, mooie schoenen

De bestelling werd snel verzonden en geleverd. De schoenen waren goed afgeprijsd. 2 paar voor samen 130 euro. Heel blij mee.

Supersnelle service, mooie unieke laarzen.

2 paar cowboylaarzen besteld voor mn dochter. Ik was niet zeker van de maat. 1 paar gemakkelijk weer retour kunnen doen. Ze is er onwijs blij mee!

Zeer tevreden over Boeties!

Ik heb al meerdere aankopen gedaan bij Boeties. Als iets niet goed is kun je een afspraak maken om te ruilen, of retour sturen. Ik woon dichtbij dus ben eerder naar het magazijn gegaan om te ruilen. Super services die zij bieden.

prachtige kwaliteit laarsjes!

Artikel precies als omschreven. prachtig afgewerkt! Bestelling en aflevering verliep vlot.