Super betrouwbaar, doen wat ze beloven, snelle reactie op vragen. TOP.

Heb al meerdere laarzen besteld. Altijd keurig geleverd. Ook al een paar keer in de fittting ruimte geweest om te passen. Leuke dames met veel ambitie. Zelfs op zondag krijg je antwoord als je een vraag aan ze appt. Ga zo door!

Mooie schoenen, snelle service!

De laarzen voldoen aan de verwachting. Zien er mooi uit, ook netjes afgewerkt. Ik heb ze nu al een maand en loop er zeer regelmatig op. Ze zitten goed en gaan voor mij makkelijk aan. Maatvoering is goed en zoals verwacht (ze vallen niet persé groot- of klein uit).

super!

snelle service, mocht zelf terugbrengen en andere laarzen uitzoeken...

100%

Super, Comunicatie prima Ik ben fan:)

Heeerlijke boots!

Maat komt niet altijd goed overeen, maar retour werkt supersnel en service is top!

Prachtige laarzen! Hier was ik al een tijd naar op zoek. Snelle reacties op vragen, goede service. Ik ga hier vast en zeker vaker mooie laarzen bestellen.

Snelle levering en prettige service

Snelle en prettige service. Bij vragen via de mail krijg je op dezelfde dag een nuttig en waardevol antwoord van Carlijn. Ik twijfelde over de maat omdat ze toch wel strak zaten in het begin. De uitleg hielp me om een goede keuze te maken. Erg prettig gezien het feit dat je toch dure laarzen koopt. Inmiddels heb ik de laarzen ingelopen, zitten ze niet meer zo strak en ben ik erg blij met mijn nieuwe Sendra's!

prima ervaring mee

Ik snapte iets niet van de site en stuurde een mail. Kreeg diezelfde avond een super aardige mail met uitleg. Echt heel leuk.

Snel verstuurd, dus snel binnen.

Geweldige producten, snel verzonden, goede service!

prachtige schoenen.

Hele snelle levering. keurig verpakt.

Supersnel en top laarzen!

Snelle levering, achteraf kunnen betalen en laarzen die zitten als sloffen, dat is fantastisch aangezien ik altijd last heb van nieuwe schoenen ennniet op hakken kan kopen. Bronx raiden suede laarzen. En nog in de aanbieding ook! Voortaan koop ik hier mijn schoeisel. Maat is perfect.

Goede kwaliteit laarzen en snelle levering

De laarzen zitten goed, precies volgens de maat.

Uitstekend !

Mooie site, ook goed vermeld hoe de laarzen uitvallen. Geweldige service. Goed bevallen. Al 2 x laarzen besteld en hele goede kwaliteit !

Super goed

Super goeie ervaring, leveren snel. Hier kun je met een gerust iets bestellen

Erg klantvriendelijk en snelle levering

Prima, alleen Regelen van een deel retourzending was wat lastiger te vinden op de site

Hele snelle levering en goede kwaliteit

Mooie laarzen, goede kwaliteit

Goede service, snel geleverd en tegemoetkoming

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst en verschillende maten besteld. Fijn dat je via klarna kunt bestellen. Order was bij mij binnen 2 dagen in huis en ook de retour wordt snel verwerkt. Na een dag dragen was er al een zooltje losgeraakt aan de binnenkant, dit heb ik aangegeven via whatsapp en na overleg kon ik het bonnetje van de schoenmaker (€12,50) naar hun opsturen, het geld was na 1 dag overgemaakt naar mij, echt TOP!

Snelle en correcte levering

Jammer dat ik geen foto kan toevoegen, huwelijks booties!

Goede ervaring mbt ruilen.

Snelle, vlekkeloze service

Goede service en hele mooie laarzen!

Snelle levering en netjes