Sturen niet de laarzen die ik bestelde

De foto op internet was duidelijk. Echter werden donkere exemplaren toegezonden Na contact bleken die niet meer geleverd te worden Later bleek dat de laarzen die ik had gekregen de 10 euro goedkopere versie te zijn Ik zag het aan het leerlabeltje wat aan de rits zat. Ik had ze toen al een keer aangehad en terugsturen geen optie meer.

Uitstekend maatadvies van prachtig western laarsje met punt,

Omdat ik een duur paar laarzen kocht, wilde ik toch graag een maatadvies ivm de puntneuzen. Prima reactie, en advies wat eventueel terugsturen onnodig maakt.

Mooie laarzen, netjes ingepakt en op tijd

Erg mooie producten, goede prijs-kwaliteitverhouding en super snel verzonden/geleverd. Zeker aan te bevelen!

Zeer mooie laarzen. Hele goede service en snel in huis.

snelle bezorging, extra service

was blij verrast door het gratis meesturen van een spuitbus bescherming.

Laarzen mooi verpakt , met aanpaszakjes , en onderhoudsspray. Meer dan verwacht . En als kers op de taart hele mooie laarzen . Zaten direct goed . Heb wel laarzenknecht aangeschaft om ze ook weer uit te krijgen .

Goed geholpen

Netjes geholpen , net bedrijf, zou ik zeker terug gaan

Veel keuze, snelle verzending

Hele leuke aparte laarzen en goeie aanbiedingen in de sale. Snelle verzending

Prachtige laarzen! Gratis verzorgingsspray. Snel geleverd. Heel erg fijn allemaal.

Helemaal goed

Laarzen worden snel geleverd, zijn zoals de foto's en prima kwaliteit.

Prima produkten. Snelle levering

Mooie laarzen besteld voor mijn man. Deze werden op tijd geleverd. Ik zou alleen wel meer andere merken dan alleen Ariat willen zien op het gebied van westernrijlaarzen (denk aan Justin Boots). Ariat heeft voor mijzelf niet de juiste pasvorm (te smal voor hoge wreef, brede voet).

Mooie laarzen voor weinig geld.

Ik bestelde onlangs 3 paar laarzen. Wel even zoeken naar de juiste maat . Voor de rest heb ik alles in goede orde ontvangen. De laarzen werden snel opgestuurd. Ben je op zoek naar een paar boeties. Dan is deze shop zeker een aanrader.

Meedenkend en snel

Wat problemen met verkeerde verwerking van Riverty. Hier samen uitgekomen, heel fijn. En daarnaast ook Fantastische laarzen te verkrijgen van goede kwaliteit!

Super blij

Super blij met mijn aankoop en goeie service van boeties! Lopen lekker en confoftabel en ben veel complimenten van andere gehad over de cowboyboots. Zou zeker weer hier bestellen voor mezelf of mijn kids.

Ik bestel laarzen voor me dochter ze zien er super mooi uit dan zit er ook een spray bij gewoon een top service vind ik dat. ze gaat ze binnenkort dragen voor een bruiloft! Dankjewel voor de prachtige laarzen ik zal vlgd keer weer bij jullie bestellen!

altijd goed

Ik koop hier altijd mijn Sendra laarzen. Altijd perfect en snel geleverd. Bij een vraag super geholpen via whats app.

Erg vriendelijke bediening.

Super leuke laarsjes en top kwaliteit

Super leuke laarsje en mooie kwaliteit. Echte aanrader!

Altijd top!

Helemaal hip met de laarsjes van boeties, snel geleverd en leuk ingepakt! Super enthousiast wordt ik altijd van jullie pakketjes. De kinderen krijgen altijd veel complimenten over hun laarzen! Stylt iedere outfit af! Te gek!

Naar tevredenheid

Snelle levering juiste informatie. Mooi product.

Prachtige laarzen en een hele goeie service en optijd binnen

Snelle levering en nette sevice en vriendelijk personeel.

Haal nergens anders mijn laarzen ,ze blijven mooi ,zitten perfect Raad het iedereen altijd aan De service is grweldig Ben heel blij met jullie

Super mooie en fijne boots.

Super mooie kwaliteit boots van Ariat gekocht. Ze zitten als gegoten. Leuke bijkomstigheid was dat er een gratis spuitbusje protectiespray bij geleverd is. De boots zijn snel verzonden.

Kanaaldijk-Noord 111

5642JA Eindhoven