Goed!

Boeties heeft een goede en snelle service en mooie artikelen.

Op vragen wordt zeer snel gereageerd en er wordt meegedacht. Verder hele mooie producten!

👌 Toppers 👍

Doordat ik zolang had getwijfeld welke cowboyboots ik wilde, (dat ga je altijd zien) was mijn maat niet meer beschikbaar. Na contact (mailtje) wist ik dat ze die gelukkig bij besteld worden, maar dat was 2 maand wachten. Voor mij goed, maar na ongeveer een halve maand later kon ik ze al bestellen. Ze houden je ondertussen goed op de hoogte, waardoor ik het gevoel had dat ik ze kende, het zijn echte toppers, een echte aanrader

Niks mis mee

Snelle levering, leuke laarzen!

Leuke site met leuke laarzen en veel keus, snelle levering en als het niet goed is kun je het makkelijk retourneren.

Zelfs in de kerstvakantie hele snelle levering en mooie spullen.

Top levering

Snelle levering en laarzen bevallen super goed.

Prachtige laarzen

Snel geleverd, top, blij mee

Gewoon goed, snelle levering fijne website!

Zorgvuldige en prettige afhandeling van mijn aankoop.

Vanaf de wijze waarop ik mijn aankoop kon doen tot en met het ontvangen van mijn aankoop is door mij zorgvuldig en prettig ervaren.

Mooie laarzen

Snelle levering mooie laarzen die je niet snel in een andere winkel vindt

Bericht gestuurd, snelle reactie Doen wat ze zeggen Mooi assortiment

Mooie laarzen en goede service.

Bestellen was gemakkelijk, de verzending en verpakking goed en met de laarzen ben ik heel blij.

Prima shop

Snelle levering. Had een vraag gemaild, snel antwoord en ook dat kosteloos en snel opgestuurd.

Great... fast .... nice shoes

Fast deliver. Nice contact. Beautiful shoes.

Prachtige laarzen. Er was een fout geslopen bij het invullen van adres, na contact toch de bestelling op de juiste plaats ontvangen

super

goede service, telefonisch goed bereikbaar, snelle levering

Ze zijn small

Ik vind ze mooi maar krijg ze alleen ni uit en ze zijn te smal voor u voet te inbrengen

Mooi product en goede service

Ruim gamma

Goede snelle levering. Veel keuze

Snelle levering en veel keuze in het assortiment.

Naar verwachting Laarsje heel mooi, draagt fijn goede pasvorm Dus zeer tevreden Gr Anita

Mooie laarzen

Snelle service en goede kwaliteit.

Verliefd op de laarzen en gelukkig snel geleverd

Mooie laarzen, verzending was top!

Laarzen die ik heb besteld zijn prachtig en passen prima! Goede omschrijving en indruk op de site, maken het makkelijker te bestellen. Verzending en levering was snel.

Snelle en goede service

Snelle en goede service.