Goed verpakt verstuurd en geweldige laarzen

Als ik nieuwe laarzen zoek, kijk ik vaak ook lokaal. Maar nergens is het assortiment zo groot als bij Boeties. De bestelling kwam snel - ondanks de drukte - en was zoals altijd goed verpakt. De laarzen lopen heerlijk! In het verleden ook wel eens iets terug moeten sturen (van nieuwe modellen weet je nooit hoe ze precies zitten) en dat loopt ook altijd soepel.

Snelle verzending

Snelle verzending, heel leuk assortiment. Goede verpakking met instructies over onderhoud en "paszakjes" (voor als je laarzen stroef aangaan) en ik weet niet of het standaard is, maar met black friday in ieder geval een impregnatiespray erbij! Heel tevreden. Zou hier zeker weer bestellen mocht ik iets nodig hebben.

Blij met Boeties!

Boeties heeft een geweldige collectie laarsjes. Scherpe prijzen, snel geleverd. Onderhoudsplan erbij, helemaal top!

Snel geleverd, goede kwaliteit laarzen, uniek.

Geweldige kwaliteit

Erg mooie en kwalitatieve lederen boots gekocht bij booties. Zou hier zeker weer bestellen! Erg blij mee.

Dik tevreden

Laarzen online besteld, ik kreeg geen bevestiging, volgende dag gebeld kreeg ik meteen de track and tracecode en de laarzen waren snel bezorgd. Er zat ook een spray in de doos om ze te beschermen, dat vond ik echt een verrassing! Dus TOP!

Mooie laarzen, snelle levering en afhandelen retouren

Supermooie (cowboy-) laarzen van goede kwaliteit en in alle soorten en maten! Kon niet kiezen dus had extra paar besteld. Retourzending snel geregeld en afgehandeld. Overzichtelijke site, prijs/kwaliteit goed. Hebben de bekende dure merken maar ook mooie leren laarzen vanaf ongeveer €60,-. Laarzen bestel ik alleen nog maar hier! Jammer (maar beter voor portemonnee) dat er maar een winkel is

Mooie laarzen

Snelle levering en fijne laarzen, zitten heerlijk en zien er goed uit

Prachtige laarzen en ze passen perfect

Prachtige laarzen en prima service!

Mooie laarzen... echt goede kwaliteit. Feestje bij ontvangst en goede service

Persoonlijke goede service en kwaliteit laarsjes

Laarsjes gekocht waarvan eentje niet goed was. Teruggestuurd en gevraagd wanneer ze er weer waren. Kreeg steeds een vrolijke dame (snel) aan de telefoon en ondanks dat het echt een serieuze webshop ja qua grootte kreeg ik het gevoel dat je geen nummertje bent. Nieuw bestelde paar duurde steeds lang maar ze waren me steeds voor met me op de hoogte houden zodat ik vertrouwen had dat mijn bestelling gewoon kwam. Inmiddels laarsjes binnen, zelfs met gratis onderhoudsspray en erg blij met product en ervaring! Dankjulliewel!

super

snelle bezorging, mooi ingepakt, mooie laarzen , mooie prijs , gratis spray erbij

Ik had laarzen besteld ,die bleken een maat te groot ,retour gestuurd en een maat kleiner besteld,binnen 2 dagen kreeg ik mijn nieuwe laarzen thuis bezorgd en was het geld van mijn retour gestuurde laarzen terug gestort op mijn rekening .wat een goede service.

Waardeloos

Schoenen besteld , hele mooie laarzen en was blij dat ik eindelijk in iets paste !!! Na drie keer dragen stuk! Hun oplossing nieuwe of ander paar schoenen geen geld retour. Heel slim natuurlijk zo blijft het geld lekker bij hun. Ander paar laarzen besteld deze zaten niet lekker weer een mail. Ja of ik maar naar de fitting room kom want ze blijven niet heen en weer sturen ! Datcis voor mij even 4 uur op en neer ! Net of het niks 200 euro aan laarzen foetsie en geld gewoon weg ! Zonde nooit meer hier echt nooit meer

Hallo Saranne, Dank voor je feedback, jammer dat je niet tevreden bent over onze service. De laarzen zijn kapot gegaan omdat ze aan beide kanten gescheurd zijn door een stevige kuit. Je geeft zelf aan dat dit vaker het issue is. Wanneer een klant problemen heeft is het makkelijker inderdaad langs te komen zodat je verschillende items kunt passen. In principe heb je dan zelf ook geen kosten. Het leek ons dus een goede optie, we hebben dat niet verplicht en je had er verder ook nog niet op gereageerd. Als je niet op en neer wilt sturen dan mag je dat zelf weten, wetende wel dat er retourkosten zitten op een afgeprijsd artikel a 3,95€. Tevens kunnen we dan niet adviseren over welke laarzen geschikt zouden zijn want in principe is dit geen productie fout. We zouden ook de huidige laarzen kunnen laten repareren, dat kan ook, vandaar dat we ook het geld niet teruggegeven omdat je de andere laarzen ook nog mocht behouden. Fijne dag, Team Boeties.nl

Prima Shop

Webwinkel met mooie (western)boots voor een zeer schappelijke prijs. Vaak stukken goedkoper dan bij andere western shops. Een opmerking echter: retour is geen probleem en is gratis, het retourlabel wordt netjes meegeleverd. Maar… je betaald wel € 3,95 retourkosten bij een sale item, deze wordt ingehouden op het terug te storten bedrag. En nu is zo’n beetje alles bij Boeties een sale item (-15%)! Natuurlijk goedkoper dan de zeven euro nog wat bij een zelf te betalen retour maar toch, het wringt een beetje. De meegeleverde Boeties Protect Spray Rain & Stain (250 ml) is dan weer een leuke service. Al met al een prima webshop.

Goede kwaliteit

Ik heb bij Boeties laarzen gekocht. Ze reageren en verzenden heel snel. Producten zijn van hele goede kwaliteit. Ik zal nu vaker shoppen bij hun

Mooie bruine laars

Mooie bruine laarzen ontvangen, jammer dat de bovenkant zo slap is. Beetje te laat achter gekomen en kon ze niet meer retourneren

Snel geleverd. Goede informatie

Ook retour was snel geregeld. Kleinere maat besteld

Helaas al 2 keer laarzen terug moeten sturen , wordt, snel en goed afgehandeld en vlot het geld terug.

top

snel geleverd en de beste boots

goede kwaliteit

Prachtige laarzen, snelle levering!

Prachtige laarzen, snelle levering!

Mooie uitgebreide collectie

Snelle levering, mooie collectie, goede kwaliteit

Correct en snel

Correct en snel. Goede kwaliteit laarzen. Super vriendelijk en mocht iets zijn probleem oplossend. Niet goed geld retour.

Snelle levering .

Mooie laarzen precies zoals beschreven. Snelle levering ! Bestel zeker nog een keer.