Meteen antwoord na mijn mail

Ik kon, nadat jullie mij mailden dat de laarsjes die wilde weer op voorraad was, meteen bestellen. En ze zitten heerlijk!!

Persoonlijke service

Ik wilde schoenen kopen als cadeau voor mijn vrouw, alleen de maat hadden ze niet meer. Ik stuurde een mailtje en kreeg snel een reactie. De specifieke maat werd nabesteld en werd op de verjaardag van mijn vrouw bezorgd. Alles dus nog net gelukt!

Mooi product alleen valt de punt wel wat smal uit waardoor de ruimte bij de tenen iets te klein is. Beter een maat groter nemen.

Snelle levering en hele mooie schoenen

Schoenen werden snel geleverd. Met behulp van de maattabel op de site kon ik meteen de juiste maat bestellen, dat was erg fijn. Als ik mijn normale maat had besteld waren de schoenen echt te groot geweest. Super gave schoenen en ze zitten heerlijk.

Niets op aan te merken.

Levering was zeker ok. Vooral de prijs.

Mooie laarzen en super snelle levering!

Ik kon eigenlijk niet kiezen, zoveel mooie laarzen. Ik heb in ieder geval weer prachtige Sendra laarzen aan mijn verzameling toegevoegd. En de volgende dag werden ze al bezorgd, super snelle levering!

Zeer positief

In een keer de goede laarzen besteld, vanwege de zeer duidelijke omschrijving van Booties. Mooi leer en prachtig afgewerkt. Ik zal zeker weer bij hun gaan bestellen.

Snelle levering, mooie laarzen

Prima service en hele snelle levering!

Prettige ervaring

Super. Binnen 1 dag binnen mijn laarzen en hele mooie laarzen en ben er heel blij mee!

Grote maten! Zo fijn!

Alles volgens afspraak verlopen. Fijn dat er steeds meer grotere maten zijn voor dames.

Super goede service en heel goed bereikbaar

Heel makkelijk te bereiken en goede service

Erg tevreden

Reageerd snel en houd je op de hoogte als je dit vraagt. Komt afspraken na.

Snelle, goede levering

Prima ervaring. Laarzen zoals beschreven, beschikbaar in grotere maten, en goed en snel geleverd.

Top, hele goede kwaliteit schoenen en service!

100% tevreden, zeker een aanrader!

Perfect!

Niet mijn eerste bestelling bij Boeties rn zeker niet mijn laatste. Ook deze laarzen zijn weer prachtig en zoals altijd snel en netjes verzonden.

goede schoen en veel keus en snel thuis.

Perfect!!

Zeer snelle verzending, prima verpakt. De cowboylaarzen zijn zeer mooi en super kwaliteit, top!

Prima service.

Uitstekende service, schoenen zijn zoals op de foto

Laarzen gekocht, bleken te groot. Ruilen kon niet omdat mijn maat niet op voorraad was. Nieuw paar, andere kleur, maat kleiner kon wel. Die besteld en deze zaten goed. Het eerste paar teruggestuurd (gratis!) en binnen een week had ik het geld terug op mijn rekening. Prima service.

Super blij mee

Super mooie laarzen en ze zitten heerlijk. Lang getwijfeld ivm de prijs. Mooie afwerking en details. De maat is mijn gewone schoenmaat

Geweldige service

Snelle levering Prima klanten service En... Geweldige laarzen.. Van Tony Lama Thanks booties

Beste Marleen, Bij ons is een maat US10 een 41, je hebt de goede maat ontvangen. Een US 10 is niet alleen een heren maat. Een US 9.5 verkopen wij als een dames 40.5. Wellicht dat we die maat ook nog hebben. Dat zou dan online te vinden moeten zijn. Jammer dat we een onvoldoende beoordeling krijgen hiervoor, we waren ook niet op de hoogte dat hierover een vraag speelde. Wie weet tot een volgende keer, Team Boeties.nl

Zulke prachtige boots, ik zou ze nooit meer uitdoen als het niet van moeten was.

Komen afspraken na

Er was een probleempje super netjes opgelost ze doen wat ze zeggen

Ben heel blij met mijn nieuwe laarsjes.

Duidelijke site en vol met mooie laarzen . Snelle levering een aanrader dus.:)