Na lang zoeken naar De laars, deze gevonden bij Boeties. Binnen 2 dagen in huis, super. De laarzen zijn volgens wens en van hoge kwaliteit, helemaal blij met mijn Boho laarzen. Super bij de bestelling zaten plastic passtokjes. Je glijdt daardoor makkelijk in de laars, zeker als je ze past bij hoge temperaturen. Deze webshop is zeker een aanrader.

Slecht

Schoenen binnen de tijd retour gedaan maar volgens hun had ik de schoenen gedragen ,wat absoluut niet waar is .dus nu geen schoenen en mijn geld kwijt.

Beste Erica, We hebben meerdere keren een mail gestuurd met de vraag of we ze terug zullen nemen met een minimale waardevermindering of terug sturen zodat je het zelf kunt beoordelen. We hebben foto's gestuurd, dit is niet ontstaan helaas door enkel thuis te passen. We wachten nog steeds op een reactie, de laatste mail die we gestuurd hebben is van 2-7-2023. Wanneer we geen reactie ontvangen voor het einde van de maand zullen we ze terugsturen en kunnen we dan helaas ook niet tot een oplossing komen. Deze reactie, zullen we ook nogmaals via de mail sturen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag, Team Boeties.nl

correcte afhandeling

goede omschrijving en snelle afhandeling van het product . Het zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn bij hen.

Groot assortiment, zeer aardig en klantvriendelijk

Enkele maanden geleden ging ik naar Eindhoven. In alle rust laarzen gepast en uitgekozen. Bij de betaling ging het mis. Ik typte 3 keer de foute pincode in. Mijn pas was geblokkeerd en ik kon niet betalen. Ik mocht de laarzen gewoon meenemen naar huis en later betalen. Super aardig. Voor cowboy laarzen ga altijd naar Boeties, grote keuze, ook in prijs. Fijne mensen en fijne laarzen.

Snelle reactie op garantieclaim

Ik koop mijn kleding liever niet op internet maar ik was op zoek naar specifieke laarzen want ik wilde uit mijn comfortzone van nette herenschoenen. Ik had cowboylaarzen gevonden bij Boeties.nl Na enkele weken dragen, trok ik de treklus kapot en claimde de garantie. Ik kon de laarzen retour zenden maar men had ook een pasruimte en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Geholpen door een vriendelijke jongedame, had verstand van zaken en verkocht mij een ander type laarzen waar ik nog blijer van werd! En Boeties.nl wellicht ook want ik moest wel bij betalen maar dan heb ik wel prachtige Sendra laarzen, handgemaakt in Spanje en zitten gegoten.

Hele mooie boots, snelle levering.

Super service!

Super persoonlijk geholpen!

Super goed

Super goed snelle levering . heel laaarzen ...prachtige. de pas vorm is heel goed . ik ben heel blij dat ik klant bij jullie bent

aanbevelings waardig kan niet anders zeggen

Geslaagd voor de goede kwaliteit van de heren schoenen en goede service ik ga zeer zeker t.z.t. weer een order plaatsen...

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Mooie producten voor een mooie prijs

Fijne webshop. Overzichtelijk en levert snel. Ook retour ging makkelijk en snel. Blij met het paar dat uiteindelijk past. Mooie kwaliteit voor een mooie prijs. Aanrader!

Top!!

De boots zijn nog mooier of op foto, en zitten super. Heel blij met de vlugge levering.

Heel tevreden met laarzen én het contact

Prachtig assortiment laarzen! Ik had de klantenservice nodig doordat m’n betaling niet goed verliep mijn laarzen niet meer beschikbaar stonden online. Na een WhatsAppje via de website werd ik snel geholpen en kon ik alsnog m’n geweldig gave laarzen bestellen.

Top! Snelle en nette service.

Aantals laarsjes besteld. Snel geleverd, makkelijk retour en netjes optijd geld terug. Mega mooie, goede kwaliteit laarsjes waar ik helemaal verliefd op ben!

Geweldig assortiment, snelle levering, goede service

Pra hoge laarzen voor een juiste prijs!

Prachtige laarzen en goede service

Goed advies en goede service. Snelle levering en verwerking retouren.

Overzichtelijke website, snel geleverd!

Super gave laarzen, vaak net even iets anders. De website is overzichtelijk en altijd snel geleverd!

Vriendelijke mensen en correcte levering

Veel keus in net wat anders

Super mooie laarzen van goede kwaliteit. Ook perfecte service. Er ging iets mis tijdens het afrekenen en door de klantenservice perfect opgepakt. Een nieuwe betaallink ontvangen en de laarzen waren de volgende dag al in huis!

uitstekende customer service

n.v.t

Goede service en goede kwaliteit.

Positieve ervaring, waar voor je geld. Goede levering, netjes verpakt en goede kwaliteit. Zal zeker ooit nog eens kopen via jullie. Blijf in jullie kracht.

Uniek aanbod en snelle service

Ik ben heel blij met de laarzen die ik bij Boeties heb gevonden.

Snelle levering, goed contact, retouren en ruilen ging ook heel soepel en snel. Ik ben heel blij

prima aanbod goede service

goede service en bij retour nette afwikkeling, bedrag binnen week op je rekening.