blij verrast

Perfecte afwerking, snelle levering, goede kwaliteit.

alles prima verlopen, correct artikel

correcte afhandeling en vlugge levering

Super snel contact en wordt snel hersteld,

20 februari besteld, nog niets ontvangen, ook geen bericht. Telefoon wordt niet opgenomen. Na contact via de mail, is er snel gehandeld en blijkt er wel iets opgestuurd te zijn naar afhaalpunt, alleen fout emailadres. Pakket is inmiddels retour gestuurd. Deurmatshop gaat nogmaals het pakket opsturen. Echt heel netjes behandeld en snel contact. We gaan er vanuit dat we het product nu ook snel hebben.

Hoi Rene, Bedankt voor je reactie, ik laat me collega even nakijken waar je bestelling blijft. (in deze periode zijn we zo weinig mogelijk op kantoor en werken we allemaal vanuit huis) Waarschijnlijk is de telefoon niet juist doorgeschakeld (we gaan het nakijken). Onze e-mail wordt dagelijks bijgewerkt, daardoor heb je binnen 24 uur altijd een antwoord. Mocht je probleem niet tot je tevredenheid worden opgelost, mail me dan even persoonlijk [email protected] Met vriendelijke groet, Rudy Nelissen

Deurmat nog niet ontvangen

Ik wacht al 10 dagen op mijn deurmat, hoewel levering op volgende werkdag werd beloofd. Intussen krijg ik wel een herinnering om mijn aankoop te beoordelen. Nee, ik ben dus niet vergeten mijn product te beoordelen. Jullie hebben ze nog niet verzonden.

Uiteindelijk goed.

Wij kochten 2 identieke deurmatten die snel geleverd werden. Na enkele dagen scheurde een mat bij het uitkloppen. Ik probeerde hem te plakken met stevige tape, maar dat hield niet. Ik kreeg aanvankelijk geen contact of reactie van de leverancier, maar toen ze mailden voor een review te geven, kon ik melden wat er gebeurd was. Na het sturen van foto's, kreeg ik alsnog 1 gratis mat geleverd. Nu zijn wij tevreden. De matten nemen gemakkelijk vocht op en dat bevalt ook onze hond.

Tracking werkt niet en onbereikbaar.

Kan u contact met mij opnemen?

Kwaliteit van de kokosmat is beperkt

Kososmat rafelt en is veel minder dicht dan onze vorige, er is dus kwaliteitsverschil in deze materie!

Prima product

Prima afhandeling van gemiste initiële levering

Initiële levering is niet gebeurd, ook geen berichtgeving gekregen hieromtrent. Pas na een invitatie voor beoordeling die ik nog niet invulde, is er een nieuwe zending gebeurt. Deze verliep nu prima.

tevreden

mooi product; ben er blij mee

Perfecte match met deurmat

Vlotte aankoop door duidelijke richtlijnen op website. Het erg lange wikken en wegen om de knoop eindelijk door te hakken, was zeker niet nodig geweest. Het resultaat is verbluffend en het maatwerk maakt het deurplaatje compleet. Ook de levering was zoals vermeld en goed op te volgen! Prijs/kwaliteit is ook goed! Zeker een aanrader over de hele lijn!

correcte levering

levering zoals afgesproken

Verhouding prijs/kwaliteit

Best tevreden van 2 van de 3 matten. De droogloop mat zonder rand is kwalitatief wel minder. Maar aan dergelijke prijzen kan je gewoon niet meer verwachten. Dus ik ben zeker tevreden van mijn aankoop. Snelle en correcte levering.

Aankoop doorloopdeurmat op maat met rand.

Duidelijk, vlug, correct en uitstekende kwaliteit van product.

Vlotte service goede kwaliteit

snelle levering en een goede kwaliteitsmat.

Exact geleverd wat was besteld. Goede kwaliteit.

super

snel en goed geleverd

perfect gevonden wat ik zocht!

product voldoet perfect aan mijn verwachtingen! snelle levering. materiaal is van goede kwaliteit. Het maakt mijn inkomhal helemaal af!

fantastisch

goede service en perfecte levering

Goede service bij extra bestellen

Prettige communicatie

Wij zijn zeer tevreden.

degelijke mat

Degelijke mat waar ik voor de volle 100% tevreden over ben, ook de levering ging volgens verwachting.

Uitstekend!

Mat is juist op maat geleverd en snel ontvangen. Top!

Een deurmat is een deurmat

Maar hij moet wel passen op de plaats waar hij ligt. Dus netjes op maat gemaakt. Extra dikke kwaliteit. Weinig tot geen losse draden die loskomen. Ik ben tevreden.

Goede kwaliteit, snel en correct geleverd!

Producten die ik heb besteld zijn van goede kwalteit en scherp geprijsd. Na 2 dagen reeds geleverd in België, top!

Over Gooodz

Deurmatshop - Voor al jouw deurmatten!