Snelle levering, prima product!

Mijn bestelling werd snel verstuurd en afgeleverd op een voor mij gunstig moment

goed en kwaliteitsproduct.

netjes volgens afspraak bezorgd.

TOP!

prijs, kwaliteit is dik in orde!

Snel geleverd, goeie prijs, goeie kwaliteit

De deurmat is snel geleverd en van goede kwaliteit. Erg blij mee!

Zéér correcte samenwerking!

Open communicatie met tips en aanbevelingen.

Correcte & snelle levering

Afmetingen volledig in lijn met bestelling & vlotte levering

Heel goede mat

Heel blij met de mat op maat. Wel nog steeds 1 cm te groot dus zelf afgesneden: Maar overall heel tevreden.

Vlot

...

Netjes verpakt en correcte leveringstijd

Mooie mat zoals op site was voorgesteld ,

Kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit prijsverhouding en levering super snel

Goede service, vriendelijke medewerker.

Ik had een deurmat op maat besteld. Deze werd keurig op tijd geleverd. Helaas was de mat 3cm te klein gesneden. Gebeld met medewerker en binnen 1 week had ik een andere, die gelukkig goed is. Staat er netjes en we zijn er blij mee. Zou jullie zeker aanbevelen!

Deurmat ontvangen, even bijsnijden en klaar!

De deurmat kwam nauwkeurig afgemeten binnen en toen was het een kwestie van bijsnijden. Bij de deurmatshop.nl leggen ze heel goed uit hoe je dat doet.

Snelle en correcte levering

Het pakje werd compact geleverd, zonder overbodig verpakking, maar toch netjes verpakt.

Goede kwaliteit snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit

UITSTEKEND

Goede service, snelle reactie en communicatie, betrouwbare levering en product volledig beantwoordend aan de behoefte

Al 2x een deurmat besteld ivm de goede kwaliteit!

Goede kwaliteit, geleverd volgens de gevraagde specs.

Veel keuze, snelle levering en kwalitatief goed product.

Super ervaring

Aan de telefoon werd ik zeer goed geholpen. Er werd mij zelfs een voorstel gedaan dat goedkoper was, naargelang mijn opmetingen van de deurmat. Super service. De mat kregen we ook snel geleverd. Aanrader!

Om uw voeten aan af te vegen!

Ik heb in mijn nieuwe woning een inzetstuk in de vloer aan de voordeur voor een kokosmat. Bij Gooodz de juiste dikte gevonden en besteld. Alles is netjes geleverd ondanks het hele COVID-19 gebeuren. Snelle verzending en correcte afhandeling! Danjulliewel!

Fantastische dienstverlening

Voor een klant hebben wij 2 spaghettimatten met logo en een droogloopmat besteld. Het contact was super fijn en professioneel. De klant (en wij ook) zijn heel erg blij met het resultaat van de geleverde matten. Wij zullen zeker in de toekomst nog vaker zaken doen met dit bedrijf!

Topprodukt.

Kwaliteitsprodukt. Snel geleverd.

Geen problemen

Prima mat

Stevig maar niet grof, oogt strak en netjes. Helaas zelf op maat snijden, maar dat is te doen.

Over Gooodz

Deurmatshop - Voor al jouw deurmatten!