Keurig volgens de gemaakte afspraken geleverd

Positief

Vlotte verwerking order, vlotte levering en opvolging

Het maken van het ontwerp ging zeer vlot en was meteen naar behoren. Ook de levering verliep snel, zelfs al hadden we een mat op maat laten maken! Een zeer goede ervaring! De mat schittert nu in onze inkomhal en functioneert perfect.

Perfecte deurmat

Om een brede afvoergoot netjes en veilig te overbruggen 2 van uw matten gekocht. Ze voldoen perfect i.v.m. de overbrugging van de brede goot zijn gelijk een goede stevige deurmat en het ziet er mooi uit.

Mooi en praktisch

Duidelijke website, snelle levering. Alles correct afgeleverd

Mooi maar vooral effectieve deurmat

Mooi en vooral functioneel prima

beloofde levertermijn niet nageleefd

beloofde levertermijn wat bij mij de grootste reden is voor de koop af te sluiten wordt niet nageleefd volgende werkdag geleverd maar na een week nog niets ontvangen. Deurmatten zijn er overal te koop .

Snel geleverd en product precies zoals verwacht. Niets op aan te merken, gewoon goed.

Snelle levering, mooi product!

Snelle levering mooi product!

Prima koop

Prima koop

Prima ervaring

Mat op maat laten maken. Product en levering goed en snel.

Degelijke kokosmat

Ik heb al eens een kokosmat voor de voordeur besteld bij deurmatshop.nl waar ik tevreden over ben. Dat ik nu ook een kokosmat voor de achterdeur heb besteld. Ook deze is netjes en snel geleverd. Het is een degelijke mat.

Website is heel duidelijk. Daardoor is wat je koopt precies wat je wilt. Kwaliteit matten is mee dan uitstekend. Niet in een fysieke winkel te krijgen.

Correct, snel en goed communicatie

Ik had een verkeerde tapijt besteld en kon deze onmiddellijk terugsturen en een nieuwe bestellen. Door een aangepaste factuur moest ik enkel nog het overige bedrag storten. Snel en efficiënt. Bedankt

kwaliteit niet in verhouding met de prijs

bestelling en levering correct verlopen maar de mat niet erg kwaliteitsvol

Goed product, zeer slechte service

Wij hebben een kokosmat bij dit bedrijf gekocht en de levering bleek nogal een dingetje te zijn. Het was onmogelijk om contact met ze te leggen. Pas na een negatieve beoordeling op Google reageerden ze opeens wel en is de mat geleverd. Zeer goed product waar we erg blij mee zijn. Zo blij, dat we er nog een wilden bestellen. Maar wederom geen enkele reactie op onze pogingen. Wat een gemiste kans van dit bedrijf om één ster om te zetten naar vijf.

Professioneel en correct

Eenvoudig om te bestellen

Ik ben tevreden

Mijn bestelling werd correct verpakt afgeleverd. Ben tevreden. En zou zeker een volgende aankoop overwegen.

Producten zijn oke, de levering laat te wensen over.

De levertijd was vertaagd, hierover is wel gecommuniseerd maar het duurde wel extra lang. Toen de artikelen bezorgd werden miste er 1 artikel dus weer bellen en wachten op de nalevering.

Prijstechnisch interessant, bij slechts iets langere levertijd

Goede prijs, waarbij we niet lang hebben hoeven wachten voordat het geleverd werd.

Mat op maat besteld voor 123 euro, mat toegestuurd gekregen van maximum 5 euro. Klacht wordt neergelegd bij politie en kamer van koophandel

Beste Ann, Waarschijnlijk heb je een verkeerde mat ontvangen mijn collega gaat het even voor je uitzoeken. Je moet ons ook wel de mogelijkheid geven om je klacht in behandeling te nemen. (helaas is onze responstijd iets langer dan normaal) een deurmat is erg weer gebonden, met het slechte weer van afgelopen dagen is het erg druk.... Mijn collega gaat je dus nog een oplossing aanbieden. Mocht de klacht niet naar wens worden opgelost, stuur mij dan een e-mail! [email protected] ik zorg dan dat er aktie wordt ondernemen Met vriendelijke groet, Rudy Nelissen Eigenaar Beste Ann, Je bestelling was na controle nog niet verzonden vanuit ons magazijn. Waarschijnlijk is uw verzendlabel dus 2 keer geprint en op een verkeerde mat terecht gekomen. De verkeerd toegestuurde mat mag u houden en uw daadwerkelijke order (met een levertermijn van 10 dagen) word nu met spoed geproduceerd en vandaag nog uitgeleverd. Veel plezier van de deurmatten!

Perfect geregeld

Prima service en mailcontact. Product uit de kunst. Client is er erg blij mee.

goede kwaliteit goede prijs kwaliteit verhouding

Gemengd positief

De helft van de producten had vervaldag dag zelf en roken niet meer vers.

Alles fijn via de telefoon geregeld.

Zie hierboven en het produkt kwam op de beloofde dag.

Industrieweg 14 5753 PC Deurne

040 - 40 21 198

Over Gooodz

Deurmatshop - Voor al jouw deurmatten!