Zeer tevreden voor een faire prijs

Na lang twijfelen de knoop doorgehakt en op zoek gegaan naar een 4 seizoenen donsdeken. Uiteindelijk bij donzendekbed.nl terechtgekomen vanwege de erg nuttige informatie die op de site terug te vinden was. Dat maakte de beste keuze binnen mijn voorziene budget heel wat makkelijker. Uiteindelijk ook daar de bestelling geplaatst (eentje in promotie) en de afhandeling verliep erg vlot. Op de afgesproken datum netjes thuis geleverd en ik ben erg tevreden over de aankoop.

Prettig verkoopsgesprek

Snel, klantvriendelijk en behulpzaam

Ze waren heel snel in hun reactie. We hebben meerdere dekbedden geprobeerd om te komen tot het dekbed dat we graag zouden willen. Ze denken goed mee over wat passend zou zijn en zijn gemakkelijk te bereiken.

Produkt naar wens ontvangen, binnen gestelde datum

Produkt naar wens ontvangen, binnen gestelde datum

Top bedrijf

Geven zeer deskundig advies, wij hebben een klas hoger warm donsdekbed gekocht, zonder pardon word keurig geruild, superieur kwaliteit donsdekbed, mooi afwerk, top product. Karel Cheung

Donzendekbed.nl is niet perfect, maar zit er wel heel dicht tegen aan.

Ik heb in december een donzen dekbed gekocht. Ik heb voor de Holstein 90 All Year gekozen. Een top dekbed voor een vrienden prijs. Het ging een paar keer vriezen en we slapen met het raam op een flinke kier. Dan wordt het toch moeilijk om je warm te houden. En ,s zomers kan het in onze slaapkamer wel 27 a 28 graden worden. Om dat op te vangen heb ik gekozen voor een 4-seizoenen dekbed nl. de Niedersachsen. Omgeruild met de 100 dagen bedenktijd (top oplossing). Jullie hebben een dikke 12 jaar ervaring en dat is overal aan te zien. Het hele team doet er alles aan om het de klant naar z,n zin te maken. Elke avond als ik naar boven ga geniet ik weer dat ik onder zo een lekker dekbed mag slapen. Dus een dik verdiende 10.

Goedemorgen Jan-Willem. Zoals mijn godsdienstleraar op de middelbare school al zei: een 10 is voor de heer! Neemt niet weg dat we gewoon ons best blijven doen om die perfectie te benaderen ;-) Dank voor de lof! Rien Stierman

Alles makkelijk te vinden en goed geleverd

Een goed product, netjes verzorgt en geleverd.

Alles volgens afspraak en goede kwaliteit dekbed

Gewoon goede afhandeling.

Zeer zeer slecht,

Donsdeken ? Grote twijfel, na 40 jaar gebruik van een donsdeken ( zowel Ikea toestand als echte eiderdons) nog noot zo een slechte kwaliteit meegemaakt ! . Het kan niet zijn voor dergelijke hoge prijs ! Dit is werkelijk geen dons .....

Beste Dirk, zojuist heb ik uw recensie met betrekking tot het door u aangeschafte dekbed tot mij genomen. Ik vind het spijtig dat het dekbed zo slecht bevalt. Ik herken onze organisatie en het door u aangeschafte product niet in de door u uitgesproken bewoordingen. Ik stuur u per e-mail een retourlabel, u heeft u bij ons namelijk 100 dagen bedenktijd. Zodra het dekbed bij ons is, zal ik direct restitueren. Vriendelijke groet, Rien Stierman

Persoonlijke service op maat

Persoonlijke service op maat

Ha Caspar, dat was met recht op maat ;-) Dank voor de waardering! Hartelijke groet, Rien Stierman

Prompte levering op aangegeven leverdatum; uitstekend advies!

Zeer goed en betrouwbaar advies over wat hoe onze wensen te vertalen in een uitstekend donzen dekbed. Enige opmerking: ik miste een persoonlijke noot in het verzonden pakket

Fantastische ervaring met de medewerkers die een goed advies geven.

Na een bezoek aan de showroom 2 heerlijke donzendekbedden aangeschaft en eveneens 2 kussens. De kussens waren voor ons te zacht en werden per ommegaande omgeruild. Hele goede service en snelle levering.

Goed advies!

We hebben goed advies gekregen en er werd naar onze wensen geluisterd. De omgang met elkaar was erg fijn.

Prima service en weten alles van hun produkt

Ben zelf naar Leiden gereden en heb een prima service ervaren en een prachtig dekbed gekocht. Na uitleg over het product en een dame die alles wist over het dekbed, het materiaal en alles goed doorgenomen wat de voordelen en nadelen zijn. Nadelen waren er voor mij weinig. Dank voor een heerlijk dekbed wat aan mijn wensen voldoet.

Zeer goede en adequate service. Goede kwaliteit dekbed

Bij opening van dekbedhoes ging rits kapot. Ik heb gebeld en ontving kosteloos een nieuwe (ruimere) dekbedhoes. Goede service en voor internetbedrijf zeer goed telefonisch bereikbaar. Een aanrader

Deskundig advies, precies wat ik nodig heb en heel prettig contact.

Vorige donzen dekbed ook hier gekocht. Gevraagd naar advies bij nieuwe aankoop. Kreeg helder overzicht van drie opties zodat ik goed kon vergelijken. Zeer professioneel contact, zowel via mail als telefoon. Erg fijn, voor mij een aankoop via internet, maar je voelt je klant alsof je in een echte winkel bent. En dan ook nog 's een goede.

Ha Kilian, dank voor de lof. Voor ons voelt het net zo. Dat je mensen niet in levende lijve ontmoet, wil niet zeggen dat er geen sprake is van 'contact'. Dat gezegd hebbende, volgende keer komen jullie gewoon in Leiden op de koffie om 'live' een dekbed te kopen hè ;-) Groeten, Rien

Top webshop met fantastisch klantenservice team

Hele uitgebreide webshop met vergelijkingsoptie. Top merken in het assortiment. Zeer goed en vriendelijk geholpen via door klanten service medewerker Iris. De bestelling is zeer snel geleverd vanuit fabriek in Duitsland. Wij hebben voor tweede keer gekozen voor dekbed van Kauffmann. Weer zijn we heel blij met de keuze.

Ontzettend fijne en vriendelijke en terzake kundige mederwerkers, enorm goede service en hebben een heerlijk en precies aan onze wensen dekbed gekocht.

Erg tevreden

Erg tevreden, zowel wat betreft het product (dekbed) als de procedure (bestelling, facturering, levering, etc.)

Prima service, niets aan te merken.

Top Service

Ben heel blij met mijn dekbedden goede kwaliteit vlug geleverd

1e klas dekbedden

weten wat ze verkopen

Snelle levering en super service.

Dekbed werd snel geleverd.

Fantastische kwaliteit en snelle levering

Een Dickenbergh Holstein all year gekocht, afgelopen augustus. De dekbed valt heerlijk om je heen en houd je goed warm. Een aanrader.

Had ik jaren eerder moeten doen

Ik heb Dickenbergh Mecklenburg 4-seizoenen aangeschaft, en was enorm aan het twijfelen tussen all season of 4-seizoenen. Voor mijn slaapkamer (nu circa 17 graden) vind ik het nu perfect! Wat een verschil met mijn synthetische dekbedden hiervoor. De 100 dagen retourgarantie en de vele reviews hebben mij overtuigd. Kostte een pak geld, maar ben er erg blij mee. Levering was na circa een week, vlotter dan verwacht.

Dat is heel erg fijn om te horen. Niet voor niets één van mijn favoriete dekbedden! Hartelijke groet, Rien Stierman