Top Service

Ben heel blij met mijn dekbedden goede kwaliteit vlug geleverd

1e klas dekbedden

weten wat ze verkopen

Snelle levering en super service.

Dekbed werd snel geleverd.

Fantastische kwaliteit en snelle levering

Een Dickenbergh Holstein all year gekocht, afgelopen augustus. De dekbed valt heerlijk om je heen en houd je goed warm. Een aanrader.

Had ik jaren eerder moeten doen

Ik heb Dickenbergh Mecklenburg 4-seizoenen aangeschaft, en was enorm aan het twijfelen tussen all season of 4-seizoenen. Voor mijn slaapkamer (nu circa 17 graden) vind ik het nu perfect! Wat een verschil met mijn synthetische dekbedden hiervoor. De 100 dagen retourgarantie en de vele reviews hebben mij overtuigd. Kostte een pak geld, maar ben er erg blij mee. Levering was na circa een week, vlotter dan verwacht.

Dat is heel erg fijn om te horen. Niet voor niets één van mijn favoriete dekbedden! Hartelijke groet, Rien Stierman

Super snelle levering

Onze beste aankoop ooit!! Altijd gedacht dat je nooit onder een donzen dekbed kon liggen als je allergisch bent voor huisstofmijt ed., maar dit is echt fantastisch. Ook geen koude voeten meer. We kijken al weer uit om vanavond heerlijk onder ons dekbed te liggen. Wij zijn dus héél blij 😊.

Lekker hoor, zo'n ganzen-dekbed.!

Lekker licht op je lijfje.

Goede service en een zeer breed assortiment

Na doorlopen keuze app helaas verkeerde keuze gemaakt. Dekbed zeker warm en zeer goede kwaliteit. Heb echter een aanvullende wens dat het dekbed niet te licht is. Dus ga een keer in Leiden langs voor persoonlijk advies

Uitstekend product

Na bestudering welke soorten er zijn met omschrijving, keuze gemaakt en na ontvangst uitgeprobeerd. Voldoet aan onze keuze en zijn zeer tevreden met de donsbedden/organisatie en bezorging.

Goede producten, en goede service

geweldig product , unieke ontvangst in Leiden, fantastische service

geweldig en fantastisch dekbed, zeer unieke en vriendelijke ontvangst in Leiden en goede nazorg.

Goedemiddag Tineke, onze dank voor de positieve reactie. Fijn dat het geven van aandacht zo goed gewaardeerd wordt. Hartelijke groet, Rien Stierman

Prima en tevreden

Dekbed met kussens gekocht waarbij achteraf bleek dat de kussens voor ons gewoon te zacht zijn. Dit netjes aangegeven en hebben alles conform afspraak kunnen retourneren en ontvingen direct ons geld terug.

Vriendelijk dank Marc, en fijn dat de dekbedden zo goed bevallen! Hartelijke groet, Rien Stierman

Fijn warm dekbed

Fijn warm dekbed

Een zeer heldere en uitgebreide website met zeer veel informatie.

Dank zij de uitgebreide informatie op de site heb ik veel geleerd over donzen dekbedden. Dit maakt de keuze aanzienlijk makkelijker. De levering ging zoals was aangekondigd.

Makkelijke site, probleemloze bestelling en keurige levering. Heerlijk dekbed

Elke euro waard, wat een genot

De stap genomen om de prijs van een mooie winterjas te investeren in een dekbed voor 10 jaar. Het is werkelijk een feest om te ervaren wat topkwaliteit dons je brengt aan comfort, warmte en luxe gevoel. Hadden we eerder moeten doen. Wij hebben gekozen voor twee losse dekbedden van 140 x 220 in 100% Siberische ganzendons. dikken vette aanrader.

Voor een uitgebreide keuze en voorlichting moet je bij Donzendekved.nl zijn

Op zoek naar een kwaliteitsdekbed kwamen wij bij Donzendekbed.nl uit. Door het zeer uitgebreide aanbod kan er een uitgebreid vergelijk worden gemaakt. Het is niet nodig om verder te zoeken en de prijzen zijn goed !

Prettig, klantgericht

Na levering bleek de donsdeken voor mij iets te dun. Probleemloos geruild voor een iets dikker exemplaar. Zeer klantvriendelijk verwerkt

Goed.

Goed persoonlijk advies gehad. Telefonisch goed bereikbaar. Levering duurt wat lang (tien werkdagen), maar website vermeldt dit ook.

Goedemorgen Pieternel, Bij deze kou wil iedereen weer warm de nacht in. Gelukkig nog binnen de vermeldde levertijd maar inderdaad zijn het hoogtijdagen bij de ateliers. Hartelijke groet, Rien Stierman

Goede service en snelle levering

Ik heb een dekbed en twee hoofdkussens besteld. Over het dekbed heb ik enkele malen gebeld om advies in te winnen. Ik ben erg klantvriendelijk en deskundig geholpen.

Uitstekende service en dekbedden

De dekbedden zijn heerlijk licht en zacht. De verpakking was ook heel goed.

Duidelijk, overzichtelijk, veel keus, goede kwaliteit en snelle levering

We zijn erg blij met ons nieuwe dekbed: heerlijk licht en toch warm. Sindsdien slapen we beter en langer. De site was duidelijk, overzichtelijk en informatief. Levering snel, conform info website. Enig minpuntje: de aflevering: aanvankelijk zou dit een tijdstip in de middag zijn. op de dag van aflevering volgde een mail: levering in de ochtend. Het dekbed trof ik tussen de middag voor de deur van onze nieuwe buren aan (die we nog niet kennen). Gelukkig dat ik het tijdig zag, maar dit had anders kunnen lopen). Ook geen briefje bij ons in de bus.

Dank voor uw bericht en fijn dat het dekbed goed bevalt. Jammer dat PostNL niet accuraat werkte. Zoals altijd geven we dit door aan hen. Helaas hebben wij dit niet in de hand, heel frustrerend, ook voor ons. Hartelijke groet, Rien Stierman

Maximaal tevreden

Elke update wordt medegedeeld. Contact over en weer uiterst effectief, snel antwoord op evt. vraag. Service perfect.

Op bezoek geweest en uitstekend advies gekregen!

Om keuze te maken advies gekregen en uitleg over diverse soorten dekbedden en hun toepassingsgebied,

snelle levering, goed product

Het dekbed werd sneller geleverd dan verwacht en is prettig